Ja denk het wel, gebeurde allemaal snel. Ik begon te wiebelen in de bocht en voor ik het in de gaten had lag ik al plat.
Dacht zelf dat het een beetje door de baan kwam, een hobbel of iets. Alleen wat kapschade, voor de rest niks.
Maargoed, meteen ff het verslag dan.
Zaterdag trainen:
Eén grote ramp, totaal 5 rondjes gereden. Liep erg slecht. Heel erge dip in het begin en erk inkakken op het eind. Ding draaide nog maar 12k terwijl het normaal bijna 14k draait.
Rollen liggen wisselen, toen weer willen gaan rijden. Niet aan te krijgen, bougiedop dood.
Gelukkig kon EPC nog een nieuwe dop en bougie meenemen.
Nou, dat was het trainen dan, met een snelste tijd van 55.xx ofzo ?
Langzaamste van de dag in ieder geval.
Zondag:
Meteen bougiedop en bougie verandert, hij liep weer. Maar nog steeds */#@% !!
Maargoed, gelukkig kon Meran aardig opweg helpen, waardoor ik erg veel gesleuteld heb.
Uiteindelijk bleek ik me met de kleur van rollen vergist te hebben, waardoor een zwaardere inzaten dan ik dacht. Gelukkig maakt Polini 2.1 en 4.5 gram rollen beide Paars !
De inkt van de rollen was op dat weekend, maargoed. Dat was dus al een deel van het probleem. Voor de zekerheid ook maar mijn eigen uitlaat eronder gegooid aangezien de reserve zo ovaal is als de pest.
Maargoed, ondertussen kon ik al aan de kwalificatie beginnen. Ik rijd de baan op, bam wheely.
Yes, hij doet het weer. Geen dip.
Klote, ik moet nu alle bochten anders pakken, klote, ik moet hier anders remmen.
Ja, nu hij weer goed reageerde op het gas moest ik de lijnen heel anders pakken aangezien de bochten snelheid een stukje hoger kon.
Ik ben dus als 12e(?) moeten starten, eerst manche proberen rens bij te houden.
Die toch iedere ronde een beetje uitliep op me.
Ook als 12de geindig dan ofzo.
Tweede manche:
Start goed, de eerste rondes waren goed.
Toen zaten we met een groepje van 4 man samen bij elkaar achter de Jog van Van Wijk.
Deze verdedigde erg goed, waardoor het inhalen heel erg moeilijk was.
Gelukkig pakte Niek hem na een aantal bochten in de binnenbocht waardoor ze beiden ver naar buiten gingen in de bocht en ik me ertussen kon wringen. Toen proberen Niek te volgen. Beide ongeveer de zelfde ronde tijden alleen was Niek ietsje sneller.
Ik moest en zou hem inhalen !!!
Maar ik was dus iets te enthousiast, waardoor ik met 2 of 3 rondes voor het einde of verremde of door de hobbels in de baan onder uit ging. Erg zuur, want werd meteen ingehaald door 5 mensen. Toen zo snel mogelijk de killswitch er proberen op te zetten.
De baan weer op, toen stond het stuur scheef. Toen had ik zoiets van bekijk het maar.
Het heeft toch geen zin meer.
Als laatste geeindigd dat weekend, maargoed. Ben weer blij dat de scooter het goed doet.