Zomer fun projectje: Stage 6 Zip SP

Ik denk nog steets dat je onsteking niet goed is.
verder denk ik ook dat je valse lucht trekt bij de carb spruitstuk of wigje?

zo klinkt het teminste!
 
Het ding loopt sinds net weer met de 21mm met nieuw spruitstuk, keerring en bougiedop. Leek het al wat beter te doen, maar kon door het tijdstip niet verder testen. Hij liep trouwens na een keer of 8 kicken.
 
Start nu in 1 keer, als ik gas geef gaat ie normaal omhoog in toeren en blijft dan op 1 toerental hangen. Ik denk dat hij nu met sproeier 98 in de 21mm iets teveel krijgt, kan dat? Als ik dan 10 sec volgas blij geven gaat ie een beetje overslaan zeg maar, bougie is dan pikzwart en drijfnat. Loopt heel netjes stationair trouwens.
 
Ha! Eindelijk eens goed nieuws. Heb de standaard ontsteking erop gezet en het beestje loopt nu best goed :D. Met sproeier 90 redelijk koffie arthu en komt goed omhoog bij het gasgeven! Alleen jammer dat die rotor dus inderdaad gaar is... Ik houd jullie up to date!
 
Net even goed fun gehad met het ding :D, was ik wel even aan toe naar maanden kloten :p. Volgens mij komt ie op de 50 nog omhoog :). Maargoed, ik denk zelf dat het probleem met die rotor enkel de bobine is ofzo... Bij Fred Motoren zeiden ze dat ik de verkeerde streepjes gebruikte, maar na nog een keer proberen deed hij het daarmee weer niet (alleen knallen). Heb een filmpje op Youtube staan van wat ie vanmiddag deed, kan alleen niet kopieëren en plakken met mijn mobiel dus je moet even zoeken op "snike888" en dan het laatste filmpje van me kijken. Kan de bobine kapot zijn dat de killswitch kabel stroom lekt naar de behuizing van de bobine zodat als ik massa maak met het blok hij hem dus killt? Alvast bedankt!
 
[ame="http://www.youtube.com/watch?v=JkCnL0wOfWE&feature=channel_page"]YouTube - Zip doet nog steeds raar...[/ame]

Heb hem even voor je geplakt ;).
 
Heb hem even voor je geplakt ;).

Thx!

Heb nog een bijna nieuw selletra rotortje voor je liggen hoef er niet teveel voor!

Heb geen geld meer over voor een compleet nieuwe rotor... Sorry

Lijk wel een scheepshoorn tering:D

:p

ik zou ook maar even inbusboutjes in je stator draaien, anders gaattie echt verdraaien.

Heb hem met veerringetjes vast, maar bedankt voor de tip!

Je hebt een nieuwe CDI nodig :).
Dit komt mij heeeeeeeel bekend voor namelijk

Verklaarde dit bij jou ook dat hij niet wou aarden?

Zet er gewoon een HPI of een S6 op voor als je nog eens met de S6 Cup mee wilt doen.

Gr

Helaas geen geld voor over...



Dat ding heeft inmiddels al 2 bougies gesloopt, gisteravond (was trouwens echt super, door de polder) viel hij ineens uit met redelijk wat weerstand tijdens het uitrollen. Maar ik denk dat dat altijd al was... Cilinder voelde niet heel heet aan daarna (heb geen temp. teller), en had nog gewoon evenveel compressie naar mijn idee... Wou daarna ook weer starten maar vanochtend niet meer, vanmiddag even kijken dus.
 
Mijn blok wou absoluut niet in toeren gaan, had alles nagekeken, de massa's, afstelling van de rotor, sproeiers etc. Maar uiteindelijk was het allemaal verholpen met een nieuwe CDI..
 
Back
Top