Stage 6 zip

Goedkoper vind je bijna nergens..
Maargoed, schiet verder ook al weer redelijk op ! Alleen het malossi radje zit kut omdat de vuldop eraan vastgelast zit, en dus een beetje moeilijk te plaatsen is.

Dus maar een nieuwe gekocht, deze komt hopelijk eind deze week nog binnen.

13zo35w.jpg
 
Succes Ron!

En prijs voor het coaten is zeker niet mis.
Je zegt 5 velgen, maar zijn in feite 10 velgen.
Voor alleen de velgen ben je hier plaatselijk al zo'n 400eu lichter haha.
 
Thanks, ik bedoel echt 5 velgen :p
Heb er in totaal 9, waarvan er 4 al gespoten waren, zie je op de foto geen verschil in.
Wat de meest linkse en de meest rechtse, met band, waren al gespoten.
 
Eindelijk weer een kleine update, afgelopen weekend gaan trainen.
Was erg leuk, heel veel hulp gekregen van Team EPC, waardoor het met de manche beter ging.

Voor de eerste keer met knietje aan de grond, natuurlijk een super gevoel !
Niet gevallen, dat was dan ook weer positief. En al wat leuke battles gehad.

Er zijn ook wat mooie foto's geschoten die dag, let niet op de kappen.
Dit waren nog de trainingskappen.


riyk3n.jpg


142ddw5.jpg


2zf7l79.jpg
 
Hoop het ook ! :p
We hebben een drukke klasse met veel nieuwe mensen, dus ben benieuwd wat het zondag gaat worden.

Nu weer even naar EPC voor een andere spiraal in de voorveer en ff op de bank zetten kijken of hij nog hetzelfde vermogen afgeeft.
 
Even een snelle update, net klaar met uitpakken en opruimen.
Het weekend was voor mij SUPER !! Kwalificatie op plek 8 van de 14.

Eerst manche:

Zeer slechte start, had opeens last van wheelys ipv een begin dip. Dus teruggevallen tot plek 12.
Uiteindelijk toch nog weten terug te rijden tot plek 8, vlak achter de nummer 7.
Ruim tevreden met een 8e plek.

Twee manche:

Betere start, na een ronde lag ik 8e of 9e, uiteindelijk kwam er een groot gat tussen mij en de rijders voor me, heb ik nog weten dicht te rijden, toen doorgekropen tot plek 6, vlak achter Mike.
Nog een paar keer proberen langs te komen maar kwam er steeds net niet langs.

Laatste bocht voor de finisch iets scherper ingestuurd en wat eerder op het gas, en het werd een foto finisch op plek 5/6 waar Mike 0.015 seconde sneller was dan ik.

Erg boven verwachting al gereden, toen kwam het echte nieuws pas.
Ik was de snelste in de Stage6 Basic in de tweede manche met een tijd van 53.547 !!

De rest van Team EPC in de stage 6 Basic ging ook erg goed, Tom een 1e plek behaald en Chris een 3e plek.
Ook had Chris de snelste rondetijd in de eerste manche, een erg goed begin voor het nieuwe seizoen dus !

Foto's komen wel een andere keer, nu douchen en slapen.

Hawdoe ! :)
 
Damn RonnieB! Gaat al lekker voor de eerste keer:W Echt vet hoor:D Heb er nog over gedacht om na te komen maar was een beetje te laat op:+ Volgende keer toch maar eens komen kijken dan:p
 
Back
Top