Stage 6 zip

Zo, even nog de update plaatsen van Vaals. Was voor mij een erge tegenvaller.

Bij de circuitverkenning mochten we een 20 minuten proberen, ik ging niet heel erg hard omdat ik niet echt vertrouwen in had met de tt92 bandjes op een vrij natte baan aangezien ik zaterdag 2 keer onderuit was gegaan.

Scooter liep ook niet heel erg goed, kwam mede door de carburateur. Het was volgas of niks. Waardoor ik in de lange bocht heel erg veel tijd verloor.

Daarna was het tijd voor de eerste manche, eenmaal aan het rijden zag ik na een aantal rondes dat de temperatuur was gestegen tot 80 graden. Ik gestopt, was de accu leeg.
Daardoor mocht ik de eerste manche niet afrijden, daarna andere accu erin gedaan.

Die bleek dus ook vrij leeg te zijn, toen geprobeerd even zonder te rijden en alle tape van de voorkap af te halen. Maar dat had geen zin, na twee rondjes een beetje met het gas te liggen spelen zag ik plots op mijn teller 118 graden. Dat had dus geen zin.

Beetje jammer, maargoed, voor de rest wel een leuke dag gehad.
Nu word het sparen voor het blokje van mezelf op te bouwen voor volgend seizoen en word het tijd dat het hok eens goed vers gemaakt word.

Tot volgende update ! :)

1zw2feq.jpg

118 graden dan scheelt er tog iets met je koeling of je afstelling ?

Godverdomme man, je quote hem zelf ook nog :7:X

118 graden dan scheelt er tog iets met je koeling of je afstelling ?

Daarna was het tijd voor de eerste manche, eenmaal aan het rijden zag ik na een aantal rondes dat de temperatuur was gestegen tot 80 graden. Ik gestopt, was de accu leeg.
Daardoor mocht ik de eerste manche niet afrijden, daarna andere accu erin gedaan.

Die bleek dus ook vrij leeg te zijn, toen geprobeerd even zonder te rijden en alle tape van de voorkap af te halen. Maar dat had geen zin, na twee rondjes een beetje met het gas te liggen spelen zag ik plots op mijn teller 118 graden. Dat had dus geen zin.

Hoop dat het zo een beetje duidelijk voor je is :+

Vriendelijk groet !

@ elias :+
@ Teamkamikaze: bedankt voor de moeite :P !
@ mitza bedankt.

Verder is vandaag de overbrenging binnengekomen, het is de polini geworden.

14ky2r6.jpg

Als die ten minste niet steeds zo warm word:*

Komt wel goed:W Heb al zin om eens keer te komen kijken! Na Vaals toch wel wat intressanter gaan vinden allemaal:+

Zo, dan eindelijk weer eens een update.

Afgelopen tijd met veel dingetjes bezig gehouden, dus stil gezeten heb ik niet.

Zo sta ik al ingeschreven in de Stage6 Basic #11.
Hoef alleen nog maar medische keuring en de papieren in te vullen zodra die binnen zijn.

Blok ligt inmiddels bij EPC, het blokje zelf had ik al samen met de krukas.
Hier komt nu nog een nieuwe cilinder, ontsteking en vertanding bij.

Blokje is dus bijna compleet op spruitstuk, carburateur, luchtfilter en koppelingshuis na.

Dus motorisch komt het wel goed, ik hoop hem in begin Maart al eventjes op de bank te zetten om te kijken of hij gewoon zijn vermogen afgeeft wat hij moet geven.

Verder is mijn collectie velgjes ook al uitgebreid, 4 voorvelgen, 5 achtervelgen.

Moet genoeg zijn neem ik aan ? Bandjes zijn ook al besteld.

PMT Soft+ Medium
PMT regenband

en verder heb ik nog Dunlop TT92 en stage 6 K58.
PMT regen bandjes is eigenlijk om te testen, aangezien hier nog niet veel mee gereden word.

106hnnl.jpg

Dat is de bende die volgende week naar de coater gaat.
Moet nog 5 velgjes gecoat hebben, de 2 frames worden gedaan en voor de zekerheid heb ik ook maar 4 subframes, mocht er eentje scheuren :+

Dit was het dan voor nu, deze week ga ik me bezig houden met de kappen.
Ook word de voorvork aangepast, dit vond ik niet helemaal goed naar mijn mening. Dus die pas ik nog wat aan.

Dan word het wachten tot alles terug komt van de coater en het blokje terugkomt. Dan ben ik al klaar voor Spa Franchorchamps !!

Last edited:
Thanks nog kai !

Ondertussen weer vanalles gebeurt een kleine lijst :

- Stickers besteld
- Kappen staan in de grondlak
- Voorvork is eindelijk naar wens
- Banden zijn besteld
- Er zijn een hoop kleine dingetjes aan reserve spul binnengekomen.
- Nieuwe remslang van Malossi
- Carburateur en luchtfilter liggen al klaar
- Uitlaat is gelast, deze was gescheurt.

Nu is het wachten op de coater, het blokje en op het goede weer !

Morgen ga ik even bellen naar de coater hopelijk kan ik het dan morgen/volgende week halen.

Ook ben ik zelf mijn subframe bussen aan het maken, die liggen nog op mijn werk. Zijn nog niet helemaal af.

Ik lig dus ruim op schema, hopelijk is hij in begin Maart race klaar.

16gg5rk.jpg

zkg0ma.jpg

Hier is de scheur duidelijk zichtbaar ;

4pzivc.jpg

Dit was 'm weer !
Hawdoe :)

Back