SR Stealth Black&White

NeoGeniX said:
dr70 is toch niet echt std vind ik zelf :p Daar zit je straks maybe ook over de 2kw heen..tenzij je hem begrenst. Ga je verder nog wat aan het uiterlijk doen?

Het std. blok is niet echt om rollerbanken te ontwijken :P Die staan hier nl. nooit :) Maar wil 'm wel gebruiken voor vervoer naar Woerden en daar staat weleens roller, niet vooraan daar waar ik moet zijn.. Maar toch :) Ik ga wel een begrenzer erin maken en nog wat leuke electronische stuff waarschijnlijk :)

Optisch staan ook wat dingen op het programma, zo ben ik al een tijdje bezig met een underseat te maken. Heb nu een binnenkap al glans zwart, dat is mooi geworden dus de rest wordt dat ook nog binnenkort. De rest van m'n aandacht gaat nog even uit naar m'n Neo's opknapgeval en het nieuwe blokje. Verder ben ik nog steeds bezig met een eigen stijl lexus achterlicht, moet alleen nog even een kleine aanpassing aan de unit doen. Binnenkort foto's ervan..

Ik zal regelmatig updaten met nieuwe spullen hier -:-

Op het moment ben ik hiermee bezig :P
velgneos1.jpg

Onderkuip zwart gespoten, was eerst nl. wit en zag er niet uit :P
velgneos2.jpg

Gepolijste rand @ zwarte velg -:-
velgneos5.jpg

Last edited:
Stealth-EVO50 said:
jaja, ik blijf zo lekker doorgaan 8)

@ Dickozzz, Dr70 is wel voor andere blok, std. blok, bestemd ;) Het snelle blok op de bovenstaande foto's gaan leuke spullen op komen. Eerst zal ik zowieso nog met evo en die zelfbouw uitlaat gaan blazen. Later denk een 70 en dan malossi :)

malossi ????, je hebt het altijd over polini

Marcel said:
je pix doen het niet? :?

Access denied

--------------------------------------------------------------------------------

This homepage has exceeded the maximum amount of traffic for one day.

The page will be available again after the traffic counters have been reset at midnight local time.

--------------------------------------------------------------------------------

You are redirected to the Wanadoo Homepage in five seconds

Vanuit deze pagina wordt u binnen 5 seconden doorgestuurd naar de Wanadoo Homepage

:'(

Ik gooi alles denk ff gauw over -:-

Chris@neorally said:
malossi ????, je hebt het altijd over polini

Ik weet het Chris :P Maar het zijn alleen eventuele plannen voor de toekomst. Ben nog hard aan het twijfelen wat te doen met de setup..

Ik weet het Chris :P Maar het zijn alleen eventuele plannen voor de toekomst. Ben nog hard aan het twijfelen wat te doen met de setup..[/QUOTE]

stiekem toch een malossi fan in hart en nieren :D :D

Stealth-EVO50 said:
Om het een beetje levendig te houden weer wat nieuwtjes:

evovario.jpg

Evo vario

Verder heb ik polyester benodigdheden gehaalt zaterdag, als er tijd voor is ga ik een underseat maken ermee. De bedoeling is dat het 1 geheel wordt en het subframe kapje vervalt voor een stuk aan de underseat.

Dat is geen EVO vario... misschien de vario zelf wel maar dan is ie nog niet compleet. EVO heeft een vlakke halfpoulie met een witte plastic propellor die er tegenaan komt. Jouw halfpoulie lijkt ook wel kleiner als de vario zelf. :?

illusi0n said:
Dat is geen EVO vario... misschien de vario zelf wel maar dan is ie nog niet compleet. EVO heeft een vlakke halfpoulie met een witte plastic propellor die er tegenaan komt. Jouw halfpoulie lijkt ook wel kleiner als de vario zelf. :?

Het is een airspeed halfpoullie. Vario is wel echt evo, heeft nl. randen op de zijkant en is aanzienlijk groter dan speedcontrol.. Maar weet nog niet wat ik met de vario ga doen, of overrange ofzo of bus laten draaien en een evo halfpoullie erbij nemen.

Last edited:
+++ Nieuw spul :D +++

oliepomp.jpg

Axwin instelbare oliepomp.

Verder heb ik ook nog een Sebac chrome veer gekocht, die met 2 ventielen. Daarvan volgen nog foto's van de week. De sito plus is inmiddels ook Black&white *D

Tussentijds nog std. as uit 2e blok gehaalt en die was erg goed, beter dan die ik in std. blok had :X . Dus die is in std. blok gegaan. -:-

Gelukkig is er nog zat tijd om over setup te denken, het wordt iig 70cc. Heb al een voorkeurscilinder, maar kan altijd weer veranderen :z

Methew said:
Hehe wel dik dit :D
oliepomp tuning -:-

:P

Alleen voor op snelle blok zal deze pomp niet genoeg kunnen leveren, maar daarom zit ie ook in std. blok -:- Het moest wel, want ori pomp heb ik gesloopt met het uit het blok halen ervan :X

Update

Als je motorisch ff niks te doen hebt nog ga je andere dingen doen. Zoals wat nieuwe optische spullen kopen:

vince037.jpg

Chrome HP Sebac gasveer (dubbel ventiel):

vince044.jpg

Uitlaat en slakkenhuis in de juiste kleuren doen +ralf+

vince038.jpg

Ook had ik nog geen foto's gepost van het achterlicht nu het klaar is:

vince053.jpg

vince059.jpg

vince050.jpg

Het is helaas kut te fotograferen omdat de leds zééér fel zijn..

Dit was het ff voor nu -:-

Last edited:
how es das wel mooi geworden die lichten zo...maar hoe heb je dat gedaan? gewoon leds gekocht op een strip ofsow (ik heb weinig verstand van al ie electrische rommel) en dan de handel aansluiten en klaar?

bmxtreem said:
how es das wel mooi geworden die lichten zo...maar hoe heb je dat gedaan? gewoon leds gekocht op een strip ofsow (ik heb weinig verstand van al ie electrische rommel) en dan de handel aansluiten en klaar?

In de eerste post zie je hoe het eerst was gedaan. Nu zit het anders, maar het princiepe is vrijwel hetzelfde. Nu alleen meer leds die in een ring zitten, toen waren er 2 leds wat wel voldoende licht gaf opzich.

Je hebt eigenlijk alleen leds, weerstandje en een gordijntrekker nodig. Daarnaast nog een dremel om groefjes te maken :) Er staan nog wel ergens foto's in het topic van als het goed is +ralf+

Eindelijk de veer in beeld :D staat er mooi onder!, en ook voor de achterlichten Respect 8) Alleen zou ik de underseat en spatbord wat netter doen, gladde iets like kiesler oid.

Suces nog 8), en morgen gaat er weer een pakje naar je toe :D

Dickozzz said:
Eindelijk de veer in beeld :D staat er mooi onder!, en ook voor de achterlichten Respect 8) Alleen zou ik de underseat en spatbord wat netter doen, gladde iets like kiesler oid.

Suces nog 8), en morgen gaat er weer een pakje naar je toe :D

hehe tnx ;)

Over de underseat: Die is momenteel erg gaar, zit niet vast nl omdat ik bezig was met een eigen underseat. Mal was al bijna klaar zelfs. Toen kocht ik het kappensetje van foto's hierboven en daar ga ik de onderkappen aan de grote kap vastmaken en van het zitje een monoseat. Voorheen zat de underseat waar je nu op doelt nog wel beter afgewerkt (zie onder), maar heb dat dus ff gesloopt omdat ik met behulp van die kapjes die mal aan het maken was :)

underseatgt.jpg

Last edited:
Back