Black Customized Streetrox

ARNO!

Well-Known Member
Black Customized Streetrox



Heey Scooterfreaks!

Ik ben nieuw hier dus ik zal me ff voorstellen:
Ik ben Arno uit Bonheiden (naast Mechelen, provincie Antwerpen) en ben (nu nog) 15 jaar.
Heb een maandje geleden een aerox gekocht en wil er een mooi projectje van maken, een verleden met scooters of brommers heb ik niet, dus alles is nieuw voor mij.
Een sprintscooter wordt het niet want hier rijdt (helaas) veel te veel politie, dus verwacht al niet te veel van de setup!:rolleyes:

Wat gaat er veranderen?:
Optisch;

- TNT voorlicht*​
- Koso lexus-led achterlicht*
- Bcd monoseat*
- Bcd underseat
- MTKT spatbord (eventueel)
- Chromé remreservoirdekseltjes*
- Chromé TNT (of STR8) stuur + stuurpen
- Chromé TNT of gepolierd carterdeksel
- Chromé 330mm YSS Diamond achterveer (oud model, dus helemaal chromé en niet met goud)​
- Chromé STR8 kickstart
- Chromé ophoogblokje vanonder*
- Chromé ophoogblokje vanboven​
- Chromé tankdop
- Chromé STAGE6 snelgas (eventueel)
- Gepolierde remklauwen
- Gepolierde voorpoten
- Gepolierde carters
- Gepolierde velgen
- Gepolierde remreservoirs
- Wordt volledig in hoogglans zwart gespoten
- ... en wss nog heleboel andere dingen
Je ziet het; heel wat bling bling dus!​

Motorisch;
- DR 70cc (ga eerst nog tijdje met std 50cc rijden)
- Malossi vario​
- Malossi of hebo koppeling
- 17.5mm Dell'Ortho (en 21mm met 70cc DR)
- NGK bougie (welke?)
- Yasuni R Kevlar of Black edition
- Orginele luchtfilter (want nu staat er een van malossi op en is naar het schijnt niet zo goed)
- ...
(als er iets mis is met men setup, of er zijn dingen die best verandert worden, laat me dan aub iets weten!)
*is besteld of staat er al op

Zo stond hij erbij toen ik hem kocht, staan ondertussen een paar andere dingetjes op​

[ir]http://forum.scooterforum.net/forum/picture.php?albumid=310&pictureid=2068[/ir]​

[ir]http://forum.scooterforum.net/forum/picture.php?albumid=310&pictureid=2067[/ir]​

[ir]http://forum.scooterforum.net/forum/picture.php?albumid=310&pictureid=2066[/ir]​

Je ziet het, hij zag/ziet er niet al te best uit (vooral de slecht gespoten kappen), heb ondertussen ook al een chromé gaasje gekocht voor de voorkap en z-kappen dus dat ziet er al wat beter uit.​
 
Advertisement - register to remove this

omdat het aerox nr zoveel is, het is niks speciaals daarom ook scooterbase.

Net of jou project wel project-waardig is? al je foto's werken niet eens.:|

Laat hem gewoon, is het echt niks dan sluit een mod hem wel.

Succes en laat maar zien dat het project waardig is.
 
Hij kan beter een projectpage openen als hij wat verder gevordert is, want er is nog niks gebeurt enzo ;)

heb wat besteld bij sp-parts (bcd monoseat, voor en achterlicht) vorige week maar ik heb nog altijd niks van ze gehoort... daarom dat ik nu nog niet verder ben :) maar er komen sowiso deze week nog foto's;)
 
Sorry maar ik vind het ook niet echt een project :X

Wat IZI bedoeld is dat je pas een project moet maken als je al heel wat dingen verandert hebt, dus als je bijvoorbeeld op de helft bent, zodat je wat kunt laten zien wat je gedaan hebt, en zodat je kunt laten zien wat je nog gaat doen ;)

Lees gewoon even de regels door, dan wordt jou ook duidelijk dat dit geen project is !
 
Sorry maar ik vind het ook niet echt een project :X

Wat IZI bedoeld is dat je pas een project moet maken als je al heel wat dingen verandert hebt, dus als je bijvoorbeeld op de helft bent, zodat je wat kunt laten zien wat je gedaan hebt, en zodat je kunt laten zien wat je nog gaat doen ;)

Lees gewoon even de regels door, dan wordt jou ook duidelijk dat dit geen project is !

Exact! Begrijp me niet verkeerd hoor, ik kraak je project niet af :). Ik ben bijv. ook al jaaaren met mijn scooter bezig en heb pas een paar weekjes geleden een projectpage aangemaakt ;)
 
Net of jou project wel project-waardig is? al je foto's werken niet eens.:|

Laat hem gewoon, is het echt niks dan sluit een mod hem wel.

Succes en laat maar zien dat het project waardig is.

Dan had je moeten kijken toen het project nog liep en de foto's wél werkten, dan had je zo'n debiele opmerking niet gegeven. :|
 
a white seat on a full-black scooter?

hij bedoelt zoals hij nu staat,dus met je witte binnekappen
hij kan toch geen nederlands lezen dus hij weet niet dat je alles zwart gaat maken he 8P

"he means like it is now, with your white insides..
he can't read the dutch text so he doesn't know that you are going to paint everything black (blueninja :))
 
Back
Top