The Black Pearl 86,4cc

waar blijven de bankgegevens? ;)

Als je nou gewoon even tot vanavond wacht:L

De bankgegevens zal ik jullie nog even verschuldigd moeten blijven.
Mijn beloofde vervoer is niet komen opdagen 8P Heb dit dan zodra ik het wist aan epc laten weten en toen ook onmiddelijk gevraagd achter nieuwe afspraak. Maar heb tot op heden nog niets van hun gehoord. Ik hoop dat epc dit niet verkeerd gaat opvatten datk pas de avond ervoor heb kunnen verwittigen! Kon die zelfde dag ook geen bestelwagen meer krijgen bij de verhuurfirma :'( Maar heb nu gwn weer geen zin om voor een stom feit te komen staan, dus nu ga ik gwn eerst zorgen dat ik een chauffeur heb die te vertrouwen is. Daarna ga ik gwn een bestelwagen reserveren bij de verhuurfirma, zodra ik nieuws heb van epc, enzo hoop ik dan eindelijk de beloofde update te kunnen doen en volmaken ;)


Grtzz The Black Pearl
 
op die manier zal hij niet lekker rijden maar op de bank zal de snaar niet snel slippen omdat hij hem direct onderin je poulies trekt
 
ik heb de slip verminder door de vario bus dieper in de halfpouly te laten valen dat de vsnaar gewoon al wat dieper erin licht.
dus gewoon de halfpouly wat op de vario bus valt iets dieper maken.
hielp bij mij in iedergeval wel
 
nice project :)

heeft jou frame btw ook nog een brom kenteken? :D

Thx! Vroeger reed ik hiermee over straat! Toen mocht hij 25km/u lopen:p Maarja dat heeft niet lang geduurt. Maar deze kan nog altijd trug op de weg hoor ;)

in belgie hebben ze geen kentekens voor brommers :+
maar hij mag er wel mee over straat denk ik want er staat dat de aerox voor dagelijks vervoer was.

Inderdaad , vroeger was hij dagelijks vervoer.

mooi zwart pareltje heb je;)

Bedankt man ;)
 
Gisteren velgjes binnen gedaan om hoogglans te verdichten. Het gaat dus om de keisler velg en witte voorvelg.
Ook de waterpomp, poten en carterpan volgen nog.

Heb tevens al een 2de setje velgen gekocht die gepolijst zijn maar die ga ik zelf op het gemak oppoetsen.

Foto:
5xsn86.jpg


Meer nieuws soon!
 
Scooter vierde ook gezellig kerst mee in de woonkamer:D
Mooie scooter, nu nog hopen dat die een beetje goed wil rijden.
Succes.
 
Scooter vierde ook gezellig kerst mee in de woonkamer:D
Mooie scooter, nu nog hopen dat die een beetje goed wil rijden.
Succes.
Natuurlijk :p Met dit barre weer moet die niet in men garage staan hoor +ralf+ Als de velgjes enzo terug zijn word er terug werk gemaakt voor een afspraak te regelen voor een bankbeurtje ;)

Netjes bezig! Maar hoezo rij je nog std waterpomp? Of staat er al wat anders in de planning?
Ja rijd nog std waterpomp ;) Momenteel zal dit zo blijven!
Moest er echt pk verlies door zijn dan zal dit wel veranderd worden })
 
Ja rijd nog std waterpomp ;) Momenteel zal dit zo blijven!
Moest er echt pk verlies door zijn dan zal dit wel veranderd worden })[/QUOTE]

Ik weet nog dat Martijn met die glitter jog zei dat hij alleen al 0.3 pk winst had door alleen de 3 pootjes eraf te halen.
 
Ja rijd nog std waterpomp ;) Momenteel zal dit zo blijven!
Moest er echt pk verlies door zijn dan zal dit wel veranderd worden })

Ik weet nog dat Martijn met die glitter jog zei dat hij alleen al 0.3 pk winst had door alleen de 3 pootjes eraf te halen.[/QUOTE]

op grotere boring en langere slag blokken kan een beetje weerstand geen kwaad;) kijk maar naar Sander. Ik zou het gewoon op de bank eens bekijken door even snel een paar runs te maken zonder je mechanische koeling.
 
Back
Top