Black SpeedRox - #115 SBO '09

Status
Not open for further replies.
loopt nog niet helemaal lekker, daar kun je nog wel meer uithalen! hij klikt ook niet echt lekker aan het einde van de baan!
 
Ik weet het, sowieso heb ik al heel lang problemen met aan het einde dattie wegvalt.
Maar wat je op het filmpje hoord kwam door die gekke hobbel aan het einde van de baan :p

Wil sowieso boven de 21 pk komen en binnenkort maar ff aan werken dan maar!

Zoek ook nog vanalles om hem lichter te maken, als er tips zijn :D
 
ja andere voorvork begin daar maar mee:p

ik ben nu een sonic voorvork aan het mas maken moet je binnenkort maar naar mijn project pagina kijken dan kun je zien hoe dat eruit ziet!
 
Haha ja ik weet t ;) mijn voorkant weegt echt f*cking veel!!
Maar ik ben bezig met een ander scooter waar dit blok onder gaat komen :)

Heb al heel lang deze rox en vind echt super mooie dingen maar wil nu wel is wat kleins en lichts proberen wt toch wt idealer is voor de sprints :):W
 
Leuke plannen:)
Ik neem aan dat je nu ook echt voor de tijden gaat?;)

Dan zou ik toch wel heel het blok laten tunen:)
 
Ja klopt wil idd echt voor de tijdem gaan, maar ik blijf met die 80 kilo zitten van mezelf dusja :p maar iig lekker licht springertje maken :W

En ik ga wel dit blokki gebruiken, wel inlaat veranderen en goed afstellen op de bank.
Maar cilinder en Carter zijn al getuned dus dat zit wel goed.
Misschien komen de plannen nog voor nieuw blokki bouwen maar hier is noggenoeg uit te halen ;)!!
 
leuke sonic,

andere pootjes erin en een ander velgje, want dit weegt nog redelijk veel zo'n sonic velg incl rem.

succes
 
Vergeleken wat ik met de aerox gewend ben weegt dit al geen k*t :p
Maar zit nog wel ff te twijfelen idd of ik naar trommelrem ga voor.
Me blokki ga ik iig niet weg doen voor een SD.

Maar komt wel goed :)

Thnx iig !:)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top