Black SpeedRox - #115 SBO '09

Status
Not open for further replies.
Hahah ja joh beetje geouwehoerd en toen gingen ze eindelijk weg :P
Ze zoude nog langskomen maar nooit meer gezien!!

Complete schade zit rond de 800 euro..!
Aangezien alles nieuw was loopt dat echt hard op!

Maar probeer toch de 21e te halen :)
 
Poe klote man ! Een beste klapper man.
Hopen dat alles goed met je vriend komt. Scooter kan gemaakt worden :W.




Oohja je heb wel een lekkere punani :D. Op hengelo maar even een sprintje trekken.



AdiozZz Servièn
 
Jammer van de crash, hopen dat hij nog loopt voor Hengelo

Kan ik 'm daar nog eens bekijken:)!
 
@ Orangerox:


Ja klopt, ik heb een ander aerox frame gekocht en die ga ik weer netjes bewerken met de slijptol. Kan ietsje meer af als me vorige frame maar ik ga geen gaten boren ofso. Dan kan ik beter een sonic o.i.d. gebruiken :) De bedoeling is dat het nieuwe frame, carterkap en remklauwen worden gepoedercoat weer.

Misschien dat ik op hengelo nog met het zwarte frame rij maar die heeft wat kale plekken. Daar ben ik iig nog niet helemaal over uit.

Maar een ander frame gaan gebruiken zie ik niet zitten, want dan zal ik ook andere voorvork, velg enzo... moeten aanschaffen en daar heb ik echt geld en vooral geen tijd voor op dit moment i.v.m. de SBO.

Morgen ga ik weer naar Fred Motoren wat spulletjes kopen en blokje weer ophalen en dan ga ik maar weer proberen alles in elkaar te zetten.
Zal snel een update doen met de plannen, foto's en misschien wel weer op 2 wielen :7
 
@ nastada:

Ja doe er alles aan om t voor elkaar te krijgen! :)
Deze week hoop draaiende en hopelijk ook datti nog goed rijd :)!
 
Jammer dat je Hengelo hebt moeten missen. Maar de rox staat er idd wel weer erg goed bij na de crash.:)
 
Ja klopt is opzich wel snel gegaan want wilde hem voor Hengelo af krijgen, helaas had ik daar 1 dag meer voor nodig !!

Tis gewoon klote maar let wel nog meer op veiligheid enzo nu!
Nu liep het nog "goed" af iig!

Thnx en gaat wel lukken :)!
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top