DSO :: Lamborghini Slider LC

het frame is bij de lasser en zal eind van de week goed zijn :D en het wit word mischien nog parelmoer wit..maar dat pas als de andere kappen oranje zijn...
 
Ja, kappen zijn erg mooi! Ook al is het een straatscooter, ik zou de voorvork net een paar cm's verlagen voor de look :p Ik vind sliders altijd zo chopper
 
ik heb dat al iets opgelost door er een tnt onderkuip op te zetten zodat ie wat lager bij de grond is...ik ga nog een lagere stuurpen kopen omdat ik deze lelijk hoog vind...en ik had gehoord dat je op straat veel gezeik kan krijgen als de popo ziet dat je voorvork verlaagd is...
 
m'n frame is verlast en een ophanging voor radiateur gemaakt :D moet alleen nog zelf een kvs tankje maken denk ik omdat die van een runner niet past...
 
ding is echt gaaf geworden:)
het is niet erg makkelijk om een originele achterkant te maken voor een slider, maar bij jou is het heel erg goed gelukt:)

echter schreeeeeeuwt je scooter nu wel om een knal setup:p
 
ding is echt gaaf geworden:)
het is niet erg makkelijk om een originele achterkant te maken voor een slider, maar bij jou is het heel erg goed gelukt:)

echter schreeeeeeuwt je scooter nu wel om een knal setup:p

Tja.. maar als ik er een knal setup onder gooi rij ik weer alles kapot omdat ik wel aardig wat kilometers maak..

En ik heb al 2 kruisjes bij oom agent :p
 
vind je dat fijn rijden zo een fiets stuur op zijn kop?
ik gebruik die op mijn sprinter zodat ik dan een betere starthouding heb om hem aan de grond te houden. maar echt lekker bochten maken is het niet.
 
Ik dacht dat je hem oranje zou spuiten, net als de stikseltjes in je zadel! Zal wel lekker vloeken nu, ook dat wit van je zadel met het 'wit' van je kappen..

Wel mooi kapwerk, strakke achterkant, maar waar is je achterlicht nu?
 
@ maarten.. een slider met een recht stuur is net een chopper.. veel te hoog.. dit rijd gewoon prima.. alleen met de korte bochtjes als je ff moet straatje keren is het niet super maar een dijkje volgas pakken is geen probleem.. vind het minstens even goed rijden als m'n sportstuur.

@ anne.. die stiksels van m'n zadel laat ik nog ff vervangen door een maatje van me met een soffeer bedrijf. dat wit van het skai is prima .. je kan die parelmoerkleur niet nabootsen met bekleden. en als ik hem rood laat maken zal er ook altijd wat verschil in zitten en dat vind ik er minder uitzien.
En hij is niet oranje geworden omdat er naar mijn idee iets te veel oranje sliders uit de grond schoten de laatste tijd :p en deze kleur is super vet als je hem bij daglicht bekijkt.. ik zal wel een closeup foto maken als het lekker weer is

oja.. achterlicht komt nog dmv ledjes in de achterkant van het zadel.
 
vette achterkant heb nog maar weinig scooters gezien waar een rox kont is opgezet dat het er niet lomp uitziet .
zker mooi gelukt

fette kleurtjes ook +ralf+
 
Back
Top