~ Muscle-Slider ~

Update 2 aug.:W

dag mensen EINDELIJK weer een update :)
Ben vandaag aan Banken geweest bij josdijkman 1ste keer dat ik op een bank sta met deze scoot. ( en verder nog niks aan afgesteld en er rolde Dit uit.

testrunof7.png

18,2 Pk Onafgesteld we hadden minder verwacht. ik ga waarschijnlijk een egte Keihin kopen 28mm, en Verderafstellen ! ( Filmpje is nie goed opgenomen heelaas)

Nog wat fotos van vooraf. wat er al weer verandert is :)

img0921ku4.jpg

Sliks: achter zit nog geen slik Ivb met Kiesler ...

img0944ks0.jpg

Opweg naar Jos (A):

img0922in0.jpg

Borg Spul met nieuw stuurtje:

img0945ks9.jpg

Overloop:

img0943pm4.jpg


img0942fu2.jpg

Scooter status nu​
 
Misschien heb ik er overheen gelezen maar zorg ervoor dat je stuur wat zakt.
Dat is veel vetter bij een slider, imo.

Verder begrijp ik het probleem niet met de slick en een kiesler velg?

Ziet er wel netjes uit allemaal.
Grtz Hans
 
Misschien heb ik er overheen gelezen maar zorg ervoor dat je stuur wat zakt.
Dat is veel vetter bij een slider, imo.

Verder begrijp ik het probleem niet met de slick en een kiesler velg?

Ziet er wel netjes uit allemaal.
Grtz Hans
ja stond er niet bij idd over die klamp ik laat een andere afdraaien zodat dat andere gedeelte er op past :)

ja we hebben een slik om kiesler gedaan maar past nie. is te smal ofzo, dus ik zou nie weten welke slik van stage6 er op moet? :O
 
ja stond er niet bij idd over die klamp ik laat een andere afdraaien zodat dat andere gedeelte er op past :)

ja we hebben een slik om kiesler gedaan maar past nie. is te smal ofzo, dus ik zou nie weten welke slik van stage6 er op moet? :O

130/60-13

Dat is de slick die er rond moet en kan. Niet zomaar maar het lukt wel.
Je had waarschijnlijk problemen toen je hem ging oppompen?
Ik weet niet of je het in een bandencentrale hebt laten doen maar daar kunnen ze hem erop 'knallen' met een -naar eigen zeggen- kanon.

Dat is gewoon een drukvat wat ze ineens in de band knallen :).
 
ja stond er niet bij idd over die klamp ik laat een andere afdraaien zodat dat andere gedeelte er op past :)

ja we hebben een slik om kiesler gedaan maar past nie. is te smal ofzo, dus ik zou nie weten welke slik van stage6 er op moet? :O

zou der in principe (met een klein beetje heel veel moeite) op moeten kunnen.
wat je kant proberen is een spanbandje rondom je band trekken zodattie naar de zijkant word geduwt.
strak aantrekken, en oppompen met een goede compressor.

krijg je wel een lekker laag bandje:~
 
27 sept
Eindelijk weer een update !;D

onder tussen heb ik me kappen al naar DG-design
en uiteraad al weer foto's van zijn werk!


getattachment3av3.jpg


getattachment4zp1.jpg


getattachment5gg7.jpg



Fase.1!

getattachmentkl5.jpg



Vakmanschap ! :)


getattachment1fm1.jpg


getattachment2ho6.jpg



Fase.2 !


getattachment5gg7.jpg

Ordeel zelf :) vind super bedankt Daniël! :D
 
Last edited:
Achterkap ziet er erg dik uit 8)!

Over slick over kiesler velg: Ik zelf heb het ook gehad en eromheen gelegd door middel van een spanband te gebruiken.. Moet iig zeker lukken;)
 
Het ziet er nu nog aardig rommelig uit, maar voor de plaatsing kon het even niet anders. Straks zie je er niks meer van terug en word het echt een hele vette kap :)!

Je hoort snel weer van me Martijn!
 
mooi project hoor:)
en over die kiesler,,
gewoon even met een spanband eromheen, en anders moet je de velg met band erom op de grond zetten en met je knie in het midden duwen terwijl je de lucht erin pompt, even een beetje kloten en dan zit de band breed genoeg om zeg maar af te sluiten en dus op de pompen:)

succes met je project verder
 
Back
Top