netjes hoor
het blijft een beest 9||6
waarom wil je een lichte rijder? komt er nog een frame of ga je met de slider SBO rijden?
ik vind hem er vet uitzien, velgen staan hem goed:W
zijn allemaal nog dingen die in de planning staan frame komt er wel maar als tcr toch neit echt lkkr aan de loop kan krijgen blijft de slider gewoon mijn wedstrijd scooter anders gebruik ik hem voor x days en zulke soort meetingsals je de slider houd zou ik geen mooite nemen met een andere rijden en lekker zelf knallen
je zult zowiezo dan nog neit met de top mee komen dus waarom niet zelf veel fun maken
Vind het meegespoten stuk in je remschijf echt vet staan! Misschien het dopje in het midden van je achterwiel ook meespuiten? Ook de oranje lijnen in je zadel staan erg goed bij het geheel
klinkt lekker
BCD voorspatdord ?.. dat zou hem egt goed doen
niks op aan te merken voor de rest heel gaaf apparaat ! -:-
nice, how many HP did you get out of it untuned?
do you have take it on the dyno yet then? when it is tuned?*D
bcd zit er al op
i got untuned 21. 3 i think
but my timing dit suck. nou i changed it so he can make his rpm en get more hp8)
do you have take it on the dyno yet then? when it is tuned?
moet ik ff keertijd voor nementis een mooi ding man8), alleen dat voor spatbordje kan je dat niet anders monteren want verneukt nu een beetje het eindresultaat.
succes
Sorry ik bedoelde zo een bws TNT spatbord
die bcd staat een beetje naar boven gericht ..
maar het gaat erom wat je zelf mooier vindt het is maar een suggestie
Supervet Ik denk wel dat een Carbon/zwarte demper en zwarte voorvork hem zouden afmaken.
uhh ja goede vraagNiko, wanneer gooien we dat hok weer op de bank? Ziet er goed uit allemaal