net langs fmt en het blijkt dat die een veelste kleine sproeier had en daardoor zwaar arm liep met deze gevolgen..
140En daarom begin ik altijd ruim in de sproeier om dit dus proberen te voorkomen, lekker smeren. Met welke sproeier ben je begonnen dan?
haast heb ik niet heb dat kitje al zeker half tot 3/4 jaarklinkt alsof je het allemaal veel te haastig doet.. suc6 verder en ben wel benieuwd wat ie gaat score
en dan nu nog meer bad news...
vndg effe me onsteking getest en het blijkt dat me injectie kastje ook dood is gegaan :''( maja effe nieuwe kopen binnenkort dan
op 1 van di9e 2 malossi kastjes staat injection controlwat bedoel je met injectie kastje?
en 15 maten kleiner is wel erg grote stap in een keer
Maar je hebt leuke onderdelen dus als je af laat stellen word het wel snel denk ik.
hoop ik ook hehe maar wat ik gezien had voor die kapot liep was al aardig hard.. dus ik heb er volle vertrouwen in .Ik hoop voor je dat het hard loopt
om em te laten afstellen moet hij eerst lopen ^^:XZou em lekker eerst laten afstellen voordat je weer gaat rijden, is in jouwn geval het verstandigst denk ik
om em te laten afstellen moet hij eerst lopen ^^:X
maja gisteren dus alles in mekaar gegooit gestart maar kom niet vooruit
geen idee wat het kan zijn..
kan niet !! hij start maar gaat lanzaam vooruit ik denk dat tog me hele onsteking dood is moet er 1 zien te regelen om te testenhij start nu toch, ga banken man.. ;/
32mm carb sproeier 143wat is je afstelling op t moment dan? ding moet natuurlijk wel knallen!