FSC TCR Viper

Hoezo? heb je wel eens met hetzelfde blok gebankt op een tovami dan? En overigens is het ook uncorrected en wat zal het zijn 26sae vind ik wel behoorlijk veel voor een untuned eerste type (bras) cilinder.
 
Hoezo? heb je wel eens met hetzelfde blok gebankt op een tovami dan? En overigens is het ook uncorrected en wat zal het zijn 26sae vind ik wel behoorlijk veel voor een untuned eerste type (bras) cilinder.

Dit is de uitdraai met de behaalde score wat ik heb ontvangen :)

En zoals ik al zei begin ik voor mezelf gewoon opnieuw

om een mooie score te behalen :)

En er zijn een aantal ervaren tuner's hier in NL

Die ik het setje laat bewerken en dan kijken we wel eens

wat voor score er op een tovami bank uitkomt ;)
 
Heb een leuke update..

morgen even wat ophalen bij #Nelis :D


Ponyx's in een fles 8P
[ir]http://img167.imageshack.us/img167/2339/nxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxmq8.jpg[/ir]
 
Last edited:
Hoezo? heb je wel eens met hetzelfde blok gebankt op een tovami dan? En overigens is het ook uncorrected en wat zal het zijn 26sae vind ik wel behoorlijk veel voor een untuned eerste type (bras) cilinder.

Waarom zijn er nog steeds discussies over die ddl bank jongens? het is nou onderhand toch wel duidelijk dat die flink afwijkt van de normale tovami scores. Herinner me ook nog de jongen met de Bigbore die er over de 23 bankte en bij thomas van fred motoren 19 :P en ga zo maar door. Het maakt verder niks uit want een bank is een bank ;) alleen dat het wordt vergeleken met de scores waar iedereen naartoe werkt kan natuurlijk niet .

Succes ermee verder maar je laat hem nu bewerken terwijl die al bewerkt is of niet?
 
Waarom zijn er nog steeds discussies over die ddl bank jongens? het is nou onderhand toch wel duidelijk dat die flink afwijkt van de normale tovami scores. Herinner me ook nog de jongen met de Bigbore die er over de 23 bankte en bij thomas van fred motoren 19 :P en ga zo maar door. Het maakt verder niks uit want een bank is een bank ;) alleen dat het wordt vergeleken met de scores waar iedereen naartoe werkt kan natuurlijk niet .

Succes ermee verder maar je laat hem nu bewerken terwijl die al bewerkt is of niet?

Zoals ik al eens had gereageerd begin ik opnieuw

met mijn eigen gecoat blok :)

en wil ik daarop 1e eens alles afgewerkt & afgesteld hebben

en dan over het banken gaan we wel weer verder kijken ;)

nice flesje :) al keertje weer gebankt?

gr lintiej

Dankje :7

Nee, nog niet als alles af is

we kunnen ooit eens samen banken ? :W
 
Last edited:
Ik ben sinds vandaag dan ook eindelijk eigenaar van eent NX kitje

Heb het net eens op me sprinter gekeken voor een mooie plek :love:


Morgen nog even 1 dagje werken en dan wordt het flink aan de slag 8P

morgen verf afbeits en de extra benodigdheden om te polijsten kopen.

en zal ik me velgen en een paar andere dingen onder handen nemen

zo kan ik ook weer eens wat aan me kappen doen.

want er moet nu eenmaal iets aangepast worden.

En weer eens een bestelling doen zodat ik bijna alles heb

ik zal deze maand ook eens contact op gaan nemen met de tjoener

voor mij blokje alhoewel ik het nog niet helemaal uit ben :P

doordat mijn mening is dat ze zeer netjes werk afleveren 9||6

en dan kunnen we gaan kijken wat voor vermogens het gaat opleveren

iig bedankt voor de reactie's en hoop er wat moois van te maken :)
 
Last edited:
bank van ddl is niet echt te vertrouwen denk dat je op een normale bank rond de 23 a 24 zit. hd had met ze speed sonics ook 25 op die bank en bij tovami van fred 21.5

Waarom zijn er nog steeds discussies over die ddl bank jongens? het is nou onderhand toch wel duidelijk dat die flink afwijkt van de normale tovami scores. Herinner me ook nog de jongen met de Bigbore die er over de 23 bankte en bij thomas van fred motoren 19 :P en ga zo maar door. Het maakt verder niks uit want een bank is een bank ;) alleen dat het wordt vergeleken met de scores waar iedereen naartoe werkt kan natuurlijk niet .



Succes ermee verder maar je laat hem nu bewerken terwijl die al bewerkt is of niet?

Ga ff 7.36 rijden, 7.06 had je nooit gereden zonder reactie tijd. Anders had je vast wel 1 keer finales gereden. Zo kan ik het ook. ;)

Om maar even opheldering te geven over het bank verhaal, in het seizoen 07' klopt het dat er verkeerde software in de computer zat van ddl, namelijk van een Tovami 400 model.(tovami had zelf de verkeerde software opgestuurd) Hierdoor waren de scores 5-10% hoger dan normaal. In de winter van 07-08 is toen de software vervangen, hierna is onder andere de score gehaald van 30,8 met het andere tcr blok, wat exact hetzelfde bewerkt is als jouw blok. Dat de bank nu wel klopt lijkt me wel duidelijk, in de zomer ben ik nog wezen banken bij ddl. Toen scoorde ik 22 met een vers gesealde cilinder, aan het eind van het seizoen scoorde ik constant rond de 23 bij vasco op de bank. En als iemand nu nog een keer over die bank begint te zeiken moet die eerst zn blok daar op de bank gooien het tegendeel bewijzen.

hoi.
 
Ik wil veel geloven maar 31 pk uit een TCR clinder zonder gas niet. Zou betekenen dat je met een speed op 27 pk uitkomt:) Ja koekoek:+
 
Ga ff 7.36 rijden, 7.06 had je nooit gereden zonder reactie tijd. Anders had je vast wel 1 keer finales gereden. Zo kan ik het ook. ;)

Om maar even opheldering te geven over het bank verhaal, in het seizoen 07' klopt het dat er verkeerde software in de computer zat van ddl, namelijk van een Tovami 400 model.(tovami had zelf de verkeerde software opgestuurd) Hierdoor waren de scores 5-10% hoger dan normaal. In de winter van 07-08 is toen de software vervangen, hierna is onder andere de score gehaald van 30,8 met het andere tcr blok, wat exact hetzelfde bewerkt is als jouw blok. Dat de bank nu wel klopt lijkt me wel duidelijk, in de zomer ben ik nog wezen banken bij ddl. Toen scoorde ik 22 met een vers gesealde cilinder, aan het eind van het seizoen scoorde ik constant rond de 23 bij vasco op de bank. En als iemand nu nog een keer over die bank begint te zeiken moet die eerst zn blok daar op de bank gooien het tegendeel bewijzen.

hoi.

Als ik hem was zou ik zowiezo eerst ff gaan banken voordat ik wat zou laten bewerken.. Dan zie je wat hij voor en na het verder bewerken heeft..

Ik wil veel geloven maar 31 pk uit een TCR clinder zonder gas niet. Zou betekenen dat je met een speed op 27 pk uitkomt:) Ja koekoek:+

Ik hoop nu dat de discussie over de testbank is afgelopen.. :|:X

Met de TCR moet dus wel een score van 25+ PK te behalen zijn
wat ook mijn doel is en met NX voor de 30+ PK.

ik weet ook nog niet zeker of ik het meteen laat bewerken..

want wil ook wel weten wat de prestaties zijn met aanpassingen ;)
 
Update 1e post

Dit weekend weer eens druk bezig geweest

& aantal onderdelen zijn plaats gegeven *D

[ir]http://img150.imageshack.us/img150/5382/dsc0007rw7.jpg[/ir]

[ir]http://img261.imageshack.us/img261/6280/dsc0006ty9.jpg[/ir]

[ir]http://img129.imageshack.us/img129/9237/dsc0005hl0.jpg[/ir]


Stuur gedeelte & Pssssht knopje :p
[ir]http://img144.imageshack.us/img144/8021/dsc0010zn5.jpg[/ir]

[ir]http://img124.imageshack.us/img124/2057/dsc0009oh1.jpg[/ir]
 
Back
Top