RSC STREETROX // [5th] Tuned!

Status
Not open for further replies.
Zulke dingen zijn idd kut. Helaas is er nix aan te doen. Je pijp valt kwa schade nog mee. Mijn c21 was er wat erger aan toen na mijn crash :+
 
@MHR: Zitten ook allemaal kleine deukjes in, dus vind het echt zonde. Maar bedankt igg :)

@Vasco & vanderhaeghen: Hehhe, thx.

@`Jeroen`: Uitlaat laten fixen voor een maat van me (Lasser/Metaalbewerker) en dan kappenfixen. Dan verkopen en dan 1 dikke MHR Z*PPERT! bouwen :D muiahaha.

@Tom | #19: Achja, Shit Happend :) Maar vind het wel erg zonde van me R want al me spullen in me blok zijn amper 6maanden oud :p Maargoed, alles komt goed.

@Willy: Thanks.
 
Eindelijk een goed excuus om die handvatten weg te schoppen!;)


iig sterkte, maar je komt er zo te horen wel bovenop;)
 
inderdaad ik had ooit ook van zulke handvatten:p

maar is goed kut man. vroeg me net af wat dat beestje ongeveer moest gaan kosten. gaat nu weer geld in zitten kwa plamuur en die shit.

verzekeringsgedoe al geregeld? want jij zat niet echt fout neem ik aan. ook al reed je iets te snel.

BETERSCHAP :D
 
schop er wel ff originele (beschadigde) pijp onder als de expert komt kijken. Verzekeringen kunnen ERRUG moelijk doen als het gaat om een "snellere dan standaard" scooter bij een ongeval ;)

wel zonde iig, succes dr mee
 
Hoop dat ze niet zien dat je cilinder 5th tuned is :p

hehe, staat tog ondersteboven dus zal vast niet :+
 
@Tommy.: Haha, dan stuur ik ze naar jouw op :) omdat je ze zo mooi vind.

@De_allerheilige: Kan de rox waarschijnlijk ongespoten verkopen voor een mooie prijs :) Moet alleen de achterkap afwerken, dus zal wel weer €50 aan Poly zijn.

Maar verzekering nog niks van gehoord, hopelijk word het vergoed maar daar ga ik niet echt vanuit :(

@addix: Thanks man.

@Jens: Zit er zelfs al onder :p Heeft me pa even gedaan, want met 1 hand kan je weinig doen. Maar zoals ik al zei, denk niet dat ik wat van de verzekering ga horen.

@VIPER POWER: Ga er gewoon met een viltstift overheen :D Want dan kan ik het er nog afhalen als ik terug kom.



Zipje krijgt voorderingen :D
 
denk idd ook dat je niets zult krijgen. Je reed immers een ongemotoriseerd voertuig aan(fietser). Daarbij zal de verzekering het ook spelen op het feit dat je niet genoeg afstand hielt en daardoor alsnog over de fietser heen viel.

het is natuurlijk allemaal bullshit, maar verzekeringsmaatschappijen proberen er alles aan te doen om niets uit te keren.

iig heb jij bijna niets en daar gaat het uiteindelijk om!
 
@Michael: Dat is altijd zo met die klote verzekeringen :S Maargoedm ik heb idd niks en alles komt goed.

Project informatie:

Kappen zijn weer lekker vers :D Uitlaat ook, alleen in het licht zie je die krasjes nog. Dus binnenkort maar even kijken wat ik er mee ga doen.

Je mag me rox overkopen voor €1000 :p, want dan kan ik weer een normale straatscoot kopen en wat leuke onderdelen voor me project zip.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top