Update ! Update ! Update !
- Update 29 / 7 Mei 2007 -
Niet echt een grote update, maar wel even wat informatie.
De kappen zijn allemaal geschuurd, maar dan wel op een hele speciale manier. Jullie weten dat me scooter met de verkeerde lak is gespoten, en als het warm werd dan ging het los laten en dan kan je het er zo als een sticker aftrekken. Dus wat doe je dan ? Juist je doet het volgende:
Ook heb ik nog 2 nieuwe dingentjes aangeschaft:
Killswitch (Zelfs nog aangesloten ook)
Speedfight 2 Koelvloeistof Reservoir (Als iemand een dop heeft liggen zou ik die graag willen kopen)
Voor de rest niet echt veel aan de scooter gedaan, alleen hier en daar wat afgesteld en hij rijd nu echt lekker. Alleen het nadeel is dat hij alleen goed rijd zonder lucht/powerfilter.. Dus ik denk als ik 2 maten kleinere sproeier er in doe en dan luchtschroef maximaal dat ik dan wel met een powerfilter kan rijden. Maar dat zien we vanzelf wel.
De kappen zullen ook na me examen worden gespoten, want ik vind nu me school iets belangrijker dan me scooter. De kleur hou ik nog even voor me zelf, maar als je goed leest in me projectpage ken je er wel achter komen welke kleur het word.
Ook heb ik weer wat moois aangeschaft! Het heuze EX-XSH ZIP 98 FRAME van Plantje @ Forum. Dus die binnenkort ophalen en dan zien jullie vanzelf wel een nieuwe project page van mij
Latteerss !