RSC STREETROX // [5th] Tuned!

Status
Not open for further replies.
Heel leuk begin wesley ;) weet je zeker dat er genoeg plaats is tussen kap en koelvloeistofreservoir en dat het gewicht niet te zwaar zal worden? Ziet er al bruut uit en je carter is idd apart zo :p

Spreek je wel op msn!

Grtz,
Davy
 
@Vasco: Vind ik ook, moet alleen nog goed worden afgewerkt ;)

@De_allerheilige: Ik beleef allemaal aparte dingen met me rox ;)

@vanderhaeghen: Ja is genoeg plaats. Maar haal binnenkort een Speedfight 2 Reservoir want die is 2x zo klein dus dan heb je helemaal genoeg ruimte :D

@ All: De nieuwe kleuren hebben wat temaken met de nieuwe Ford Focus. ;)
 
@De_allerheilige: Tja :), zeg altijd maar zo. Na regen komt zonnenschijn. Want nu knalt me straat scoot wel lekker, autowheely enzo. Echt geweldig :D
(Moet je na gaan hoe ik me voel als ik een sprinter heb, haha)
 
Je weet toch wel dat die kap die jij aan het maken bent ook gewoon kunt kopen? (MTKT) :7

Maar het kost wel €50,-, dus je bent denk ik nu wel wat goedkoper uit plus dat je crea-bea bezig bent +pippi+

Maar je aerox begint er erg goed uit te zien! *D
 
@VIPER POWER: Thanks man ;) Alleen het afwerken is wes wel vervelend werk omdat je op alle puntjes en gaatjes moet letten.

cimg4484tl9.jpg


@Matthew.: Tja :), maar omdat de bouten van de remschijven iets telang waren zijn ze los getrild en toen gaan snijden in me carter. Ze zitten nu gewoon normaal vast en hopen dat ze zo blijven zitten.

@Robbert.: Jep, dat weet ik. Op een franse website van MTKT oid :p Maar wou hem liever zelf maken omdat die van MTKT veeeeeeel te hoog staat en voor €50 excl. verzendkosten maak ik het liever zelf. (Moest toch eens leren polyesteren ;))
 
Last edited:
Vind het wel vet zo die cockpit in je voorkap verwerkt.Ideaal voor op straat zoals jij hem gaat gebruiken :)
 
Update ! Update ! Update !

- Update 29 / 7 Mei 2007 -

Niet echt een grote update, maar wel even wat informatie.
De kappen zijn allemaal geschuurd, maar dan wel op een hele speciale manier. Jullie weten dat me scooter met de verkeerde lak is gespoten, en als het warm werd dan ging het los laten en dan kan je het er zo als een sticker aftrekken. Dus wat doe je dan ? Juist je doet het volgende:

cimg4485pj4.jpg


cimg4488st3.jpg


cimg4489zu9.jpg


Ook heb ik nog 2 nieuwe dingentjes aangeschaft:

Killswitch (Zelfs nog aangesloten ook)
cimg4494wp0.jpg


Speedfight 2 Koelvloeistof Reservoir (Als iemand een dop heeft liggen zou ik die graag willen kopen)
cimg4490bg6.jpg


Voor de rest niet echt veel aan de scooter gedaan, alleen hier en daar wat afgesteld en hij rijd nu echt lekker. Alleen het nadeel is dat hij alleen goed rijd zonder lucht/powerfilter.. Dus ik denk als ik 2 maten kleinere sproeier er in doe en dan luchtschroef maximaal dat ik dan wel met een powerfilter kan rijden. Maar dat zien we vanzelf wel.

De kappen zullen ook na me examen worden gespoten, want ik vind nu me school iets belangrijker dan me scooter. De kleur hou ik nog even voor me zelf, maar als je goed leest in me projectpage ken je er wel achter komen welke kleur het word.

Ook heb ik weer wat moois aangeschaft! Het heuze EX-XSH ZIP 98 FRAME van Plantje @ Forum. Dus die binnenkort ophalen en dan zien jullie vanzelf wel een nieuwe project page van mij

zippert2es7.jpg


Latteerss !
 
zipjes zijn toff :D

waarom btw dat speedfight reservoirtje?

Omdat hij zijn kilometriec in zijn voorkap bouwd en zijn aerox reservoir net te groot is dus drm een speedfight
(lees je ook trouwen in zijn verhaal)

Wesley je bent goed bezig man met die rox van je :p

kan niet wachten op die zipperd :p
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top