RSC STREETROX // [5th] Tuned!

Status
Not open for further replies.
@Blue Shark: Daarom, hou ik lekker me HEBO-Koppeling ;)

@speedfightblack: haha, nou en. Wacht dacht je van al die anti's bij jouw op die runners dan met de 180ccjes. Maar goed, ik zie nog wel wat ga doen. Maar beter fixen we die aanhanger en gaan we de 22ste naar MEPPEL ! :D :D
 
Gaaf dat hij het nou doet idd :) Maar tis een dr70 toch :) Hoef je die niet in te rijden? of was dat al gebeurt..
 
Was al gebeurt

Maar @ Joris (Blue Shark): Stage 6 koppelingen slechte kwaliteit????
Voor het blokje van Wesley zijn ze dik in orde hoor!!

Ken ook zat hebo koppelingen die kapot zijn gegaan :+
 
@Willy: Heb ik al gedaan :) Geen 500km maar gewoon 250km oid.

@VIPER POWER: haha, wat een leuke discussie :p Maar die Stage6 Koppeling lijkt me juist kut man. Want je kan ook met gewichtjes werken, en dat is voor mij overbodig denk ik zo.


22 APRIL GA IK NAAR MEPPEL! EVEN OP DE TESTBANK EN MENSEN MEETEN ! :D HEB ER NU AL ZIN !
 
stage 6 koppeling is dus echt geen kutding! heb zelf met hebo en malossie gereden en stage 6 deed het bij mij toch echt t beste!

die gewichten zijn trouwens best handig..

gewoon proberen joh ;)
 
Was al gebeurt

Maar @ Joris (Blue Shark): Stage 6 koppelingen slechte kwaliteit????
Voor het blokje van Wesley zijn ze dik in orde hoor!!

Ken ook zat hebo koppelingen die kapot zijn gegaan :+


Hebo is nog slechter, segmenten druven al eens loskomen.. Ook wij straatscooters!

mja jou keuze ;)
 
lijkt op de filmpjes wel aardig te hakken :+

persoonlijk raad ik je de power one koppelingetjes aan, dat zijn de lichtste die er zijn waardoor je gasreactie ook wat beter wordt ze zijn verstelbaar en heeeel goedkoop :)
 
@berre, Blue Shark & Flow: Hmm, ik weet niet eens zeker of het me koppeling is. Maar daar kom ik van het weekend wel achter. Want dan ga ik even een Malossi DeltaClutch testen en als hij dan niet meer slipt weten we genoeg. Maar als hij wel blijft slippen ga ik is even de boel ontvetten oid. Dan zien we het wel weer :D

Maar er word zoiezo nu geen nieuwe koppeling gekocht ;)
 
hee
je bent niet online dus ik dacht misschien ben je hier wel aan het kijken:p
we moeten ff een groepsgesprek met ash, jouw en steven op msn doen want we moetn echt dit weekend het vervoer goed regelen..

ik kijk of ik morgen me aanhangwagen af kan maken hoef alleen nog maar te lassen en een paar gaatjes te boren dus.. dan hebben we in ieder geval backup als busje ofzo niet gaat lukken

mjaa KOM OP MSN lul:p!!

ltr arie
 
Geplamuurde achterkap steelt mn hart, velgjes zijn ook geil, maar voor de rest vind ik hem persoonlijk niet echt projectwaardig.. Maar zal wel aan mij liggen.. Suc6 er verder nog mee in ieder geval!
 
Haha, lul is niet zo stom, waarom zou dit niet projectwaardig zijn dan?

omdat er geen Speed onder zit oid?!


Igg Wesley, t komt helemaal goed met dit ding, fresh spuitbeurtje en gaan;)

116 Km/pu voor een straatscootertje is ook niet gek, begrenzer zal je wel nodig hebben;).

Succes dermee.

Greetz Tom.
 
@speedfightblack: Ik heb al een aanhanger gefixed, nu alleen nog een trekhaak en we zijn klaar om te gaan :D :D

@$peedfre@k: *UGH* Achterkap gaat waarschijnlijk de verkoop in *UGH* Maarja, het is niet echt een "echt" project. Maar wel goed genoeg zo tezien.

@Tommy.: Er zit zelf NX in me scooter ;). Maar spuitbeurt komt er snel aan want ik en [RSC]Ashwin zijn tegen elkaar geknald dus we hebben allebei wel kapschade (bij mij een heel stuk lak er af geschoten 8P)



Edit: HV Design Achterkap + Z-Kappen (Aerox)
 
Last edited:
tegen elkaar aan geknald:p omg.

ik zag dat je al wat stickers had besteld bij inne. die had je ook al geplakt. op die foto was behoorlijk goed te zien dat je huidige lak niet echt 100% strak is:p

ziet er verder echt toff uit. lekker doorgaan en niet op gezeik letten dat het niet projectwaardig zou zijn.
 
@De_allerheilige: Ja, vaag verhaal. Gelukkig alleen de ophangpunten van me voorconsol gebroken en wat kapschade meer niet. Maar de lak word veranderd, want zoals je kan lezen staat me achterkap tekoop (al 8 bieders :p) en dan word er een vers laklaagje over heen gespoten.


Vraagje @ iedereen:

Zal ik me scooter weer gewoon Metallic Zwart spuiten of hebben jullie mooieren ideeën? :D
 
ziet er goed dik uit;) maar zag ik nu vanmorge je achterkap te koop staan? zou wel zonde zijn als je deze weg doet, is de blikvanger van je rox naar mijn mening:) kan me ook vergist hebbe:) suc6 in ieder geval nog der mee;)
 
@sjoerdmetgeleletters: Lees voortaan even me project page voor dat je commentaar gaat leveren ;)

@kwaroks: Jep, en alle lak heeft byna allemaal los gelaten door de warmte, dus ben druk opzoek naar een nieuw kleurtje.

@Martijn.: Klinkt wel bruut man :D Maar ik zat zelf tedenken aan me kappen hoogglans zwart tespuiten met fel rode details..

@ssp rox: Ja dat klopt :) Maar dat is zeker de blikkenvanger, want iedereen kijkt altyd naar me reed :p Maar wil wat anders gaan maken want ben dit al een beetje zat ;)
 
Tegen iemand opknallen, meteen als ie is gespoten naar een dag op rare wijze vallen...

je laat je scooter niet heel eh:p?

Wat ik er van vind:
Je laat je teveel beinvloeden door anderen, doet zelf nietzoveel aan de scooter en luisterd teveel naar andere mensen/ideeen..

Tis JOU scooter, jou ideeen en jouw uitwerkingen.

Daan.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top