RSC STREETROX // [5th] Tuned!

Status
Not open for further replies.
@Blue Shark: Thanks man :D, met wax wou ik ook een keer doen. Maar dan moet het wel een keer goed weer zijn zoals vandaag. haha.

@VST: Iedereen zijn smaak ;) Het spuitwerk word veranderd..

@MHR: Dank je wel man :W Tja, een scooter is nooit af want ik heb al weer wat mooie optic dingentjes gezien en genoeg leuke plannetjes haha.

@PlayBoyRox: Dankje, haha een echte HV-DESIGN achterkap ;)
 
[ir]http://img166.imageshack.us/img166/5633/zowordmeaeroxwl2.jpg[/ir]
[ir]http://img159.imageshack.us/img159/5995/cimg4358iy3.jpg[/ir]
Tja je hebt nog wel wat te doen denk ik:+, hij kan wat netter vind ik persoonlijk :) Een spuitbeurtje zou hem heel goed doen ;)

Succes ermee :)
 
@Willy: Valt best wel mee, en het "orgineel" wijkt wat af van de photoshop. Want het zijn meer optic dingen zoals:

- Paint (wat ik misschien ga veranderen kwa kleur 8P)
- Traanplaat, Chrome standaard, chrome tankdop etc.
- Stage6/SSP Parts (remhevels, rempotdeksel etc)
 
@-Black Nitro-: Dankje, maar die chrome velgen moet je er maar bij denken, haha.

@JohnB: Tja, dat vind jy. Voor mij is het wel een speciaal ding (want het is me eerste scooter, met een 70cc) Maarja, meningen verschillen. :)



Edit:
Vandaag komt Vissa (Remco) langs en dan gaan we even goed kijken wat er met me scooter is, want dat ding start helemaal niet meer. Als ik de bougie er uit draai met een 78 Sproeier is hij nog steeds klets nat, dus ik denk iets met de benzine kraan. Dus hopelijk aan het eind van de dag een rijdende scoot en misschien een filmpje :D
 
Last edited:
- Update 25 / 06 April 2007 -

Auto-wheely geen probleem! :D haha.
Oke nu even van het begin:

Na het broodje te hebben gegeten was het beuntijd dus gelijk naar de carb gekeken en bleek dat er bij het membraam geen pakking zat dus dat even gehaald bij A&A Spijkenisse en ook even een nieuwe bougie. Dus na een aantal uur beuenen deed me scooter nog steeds raar (Dus zonder chock gas geven en dan zakt hij weg) Dus dachten we aan het gesprek met Flow (@ Forum) en die zei:

" Hoezo pak je de vacuum nipple van je 12mm niet en beun je die in je spruitstuk, dan heb je ook een soort van vacuum pompje "

Zo gezegd zo gedaan, en me scooter reed opeens ! (Nog niet perfect dat komt morgen wel ;)) Maar was een geslaagd dagje en hier 3 pics:

Vissa (Remco) aan het beunhazen
cimg4375rp1.jpg


W&R Tjoening (haha)
cimg4376ps9.jpg


Hier gemonteerd op de scoot
cimg4377dv6.jpg


Dus morgen samen met 2 gasten van [RSC] me scoot afstellen en [RSC]Steven even helpen met zijn 70cc er opgooien en dan misschien wel een filmpje. (Wat ik nu al 3x heb beloofd :X :p)

laattuur!
 
Echt te beun, maar goed het werkte wel en je probleem is gefixed. 8)

Klinkt erg leuk voor een straatscooter!

Succes ermee! :W
 
FILMPJES UPDATE! 8)



- Update 26 / 10 April 2007 -

Jep jep, de filmpjes zijn aanwezig =D!
Sorry voor de slechte kwaliteit maar het is met me telefoon genomen (1,3megapixels) dus het beeld is niet echt goed. Maar dan hebben jullie ongeveer een idee hoe het er aan toe gaat.

[RSC]Wesley @ Rox (1)
Klik hier.

[RSC]Wesley @ Rox (2)
Klik hier.

[RSC]Ashwin @ Rox (wou het ook even proberen)
Klik hier.

Ook word het nieuws voor me scooter steeds beter, want dat vacuum werkte niet echt lang goed want het werd gewoon weer slap en alles dus kwam er valse lucht. Dus kon in een Dellorto Racing 21mm van een maat lenen met een Vacuum aansluiting erop en het reed opeens als een trein, alleen jammer dat ik om de 2 dagen moet tanken. haha.

Ook wou ik even kijken wat ik er uit kon halen dus ging ik even naast een autorijden en daar kwam een mooie snelheid uitrollen van 116km/h xD. Ook zien jullie op het filmpje geen Auto-wheelys omdat me koppeling teerg slipt in het begin (terwijl ik alle 3 de trekveertjes van de HEBO-Koppeling heb getest)

Dellorto Racing 21mm + Powerfilter
cimg4399tb9.jpg


Eurobegrenzer @ Z-Kap
cimg4400lq2.jpg



Tot de volgende keer !
 
Last edited:
kvind t een vet straatroxje blijven waar je echt wel goed mee voor de dag kan komen, alleen t spuitwerk hebk me twijfels bij. Enneh misschien is een stage6 koppeling wat? heb zelf eerlijk gezegd alleen maar slechte ervaringen met de hebo. Veel succ6 ermee!
 
Wesley!

Leuke topsnelheid geklokt!
Een stage 6 koppeling zou idd geen slechte keuze zijn!

Ik verwacht wel nog betere kwaliteit filmpjes he? ;)

Succes met je scooter!
 
Hebo koppelingen zijn wel goed hoor. Je moet ze alleen ff goed afstellen. Ik rij om me 20+ scooter ook met een hebo.
 
@491-boy: Hou lekker me HEBO-Koppeling, want vind deze heel makkelijk afstellen. Dus gewoon wat meer tijd aan besteden en het komt helemaal goed :D

@VIPER POWER: hehe, 116km/h vind ik ook een leuke snelheid. Ben alleen benieuwd naar de PK's ik hoop iets rond de 10pk :) Maar we meeten elkaar dit jaar toch dus kan je hem in het echt zien :p haha.

@vanderhaeghen: hehe, bedankt twin. Nieuwe filmpjes komen er binnenkort aan ;)

@Tom | #19: Dat bedoel ik, meer tijd aan besteden ;)
 
Wesley!

Leuke topsnelheid geklokt!
Een stage 6 koppeling zou idd geen slechte keuze zijn!

Ik verwacht wel nog betere kwaliteit filmpjes he? ;)

Succes met je scooter!


wat zeg jij nu, Stage 6 koppelingen zijn echt slecht, ik heb er al veel weten kapotgaan... :*
 
eey straatschooier
met je powerfilter heel hoogvliet ligt s'nachts wakker met die pleuris herrie van je, vind je het gek dat je buren klagen en je word aangehouden door de politie!

met normale filter vond ik het een prachtige machine maar nu is het niet echt meer STREET rox maar meer de herrie die uit een sprinter komt:p

haha verder helemaal goed hoor en heb je toch weer een reactie erbij:p

ltr Arie
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top