Abels Koos scooterloos 14 October 2008 #43 Zeer vette rox Ik zou hem voor alleen verlagen en diestickers op je underseat:X dat is echt te zonde van je scooter man .. mijn advies: haal ze eraf!
Zeer vette rox Ik zou hem voor alleen verlagen en diestickers op je underseat:X dat is echt te zonde van je scooter man .. mijn advies: haal ze eraf!
I Intercooler Guest 14 October 2008 #44 Dik ding man, zwaaar zonde man zo'n witte carterkap. Laat je je blok verchromen gooi je er een WITTE carterkap op. ECHT zonde. Breng die carterkap ook weg man. Maar de paint is echt ziek. Heel netjes gedaan.
Dik ding man, zwaaar zonde man zo'n witte carterkap. Laat je je blok verchromen gooi je er een WITTE carterkap op. ECHT zonde. Breng die carterkap ook weg man. Maar de paint is echt ziek. Heel netjes gedaan.
E Evo StreetRox Well-Known Member 14 October 2008 #45 ey dankje wel iedereen ben nu vol op bezig met af stelen vind het zelf ook jammer van die witte carter kap ma alles word nog verchroomd en ook een kiesler
ey dankje wel iedereen ben nu vol op bezig met af stelen vind het zelf ook jammer van die witte carter kap ma alles word nog verchroomd en ook een kiesler
Elias'197 Uuuhhh.. Tjoenen? 14 October 2008 #46 Damn, wat een dikke straatsjeeszer is dit! Ben benieuwt wat het totaalplaatje is zodra die echt 100% klaar is!
Damn, wat een dikke straatsjeeszer is dit! Ben benieuwt wat het totaalplaatje is zodra die echt 100% klaar is!
S Sandor ****** 14 October 2008 #47 FF die voorste remschijven verander swa, en remklauw chrome of gepolijst ofzo. Dan is het echt een FOKKING strak ding.
FF die voorste remschijven verander swa, en remklauw chrome of gepolijst ofzo. Dan is het echt een FOKKING strak ding.
T toniponi1987 Well-Known Member 18 October 2008 #48 geen half werk gewoon een vet afgewerkt straatbeest!
T toniponi1987 Well-Known Member 18 October 2008 #49 wel uitkijken voor de popo's zou zonde zijn als je hem in een vierkant pakketje terugkrijgt
A aerox? Big Bore rox!! 18 October 2008 #50 hey eg nette rox man ziet er goed uit! alleen wat minder vind ik ook persoonlijk die stickers op je underseat mare succes er nog mee
hey eg nette rox man ziet er goed uit! alleen wat minder vind ik ook persoonlijk die stickers op je underseat mare succes er nog mee
M Mikey. BollerBank 20 October 2008 #51 Die stickers vind ik idd ook wel jammer waarom heb je die erop geplakt?
Nico0 Well-Known Member 22 October 2008 #52 Hey man zeer vette rox, r6 8erlicht ook vet gedaan:W ik zie dat je een stage 6wig en spruit hebt met een 21mm Is dat spruitje niet te groot? wil er namelijk ook 1 kopen op 21mm black
Hey man zeer vette rox, r6 8erlicht ook vet gedaan:W ik zie dat je een stage 6wig en spruit hebt met een 21mm Is dat spruitje niet te groot? wil er namelijk ook 1 kopen op 21mm black
Wesley S. DE EMHAER BOY! 28 October 2008 #56 Hele mooi aerox man, kappen en paint zijn erg naise! :W Alleen zou ik de stickers dumpen, grotere (Stage6) remschijven monteren en een TP Carterkap laten verschomen
Hele mooi aerox man, kappen en paint zijn erg naise! :W Alleen zou ik de stickers dumpen, grotere (Stage6) remschijven monteren en een TP Carterkap laten verschomen