Evo SR

borneboy

Well-Known Member
eeej ik ben Rik ben 24 jaar woon in Hengelooooooo, al een heletijd bezig met me sr. zelf nooit een straat scooter gehad moest alles zelf betalen en had daar toen geen geld voorover.
ik heb hier voor een rox gehad met verschillende setup's zoals:

Pro race 2 RsB max tuned
Stage 6 racing
Hebo ng getuned





Toen vondt ik de scooters wel genoeg had me rijbewijs al een paar maand en wou graag een auto. Maja zoals somige wel weten is aan scooters sleutel een soort virus die altijd langzaam weer terug komt, zoals ook bij mij!
ik werdt overgehaald door een kameraad om toch weer te beginnen, had nog wat liggen zoals rox velgen en een blok met inhoud.
en ik kon goedkoop aan een sr frame met allerlei kappen er bij dusja toen was de keuze snel gemaakt.

De setup hoefte ik ook niet lang over na te denken dat werdt evo omdat ik dat altijd al graag wilde!!

de setup van een paar jaar geleden:
Evo 1
Stage HPC krukas
Malossie vario
Malossie vsnaar
Stage 6 halfpoeli
Standaardpoelies
Stage 6 koppeling en koppelingshuis
HGS wigje
Malossie vl14 membraam
DPR c21



en dan een paar maanden later




zo een heeft die een paar keer alleen stationiar gelope en ook nog zonder remmen. Maja toen moest de scooter weer uitelkaar omdat hij naast het huis moest staan van me ouders omdat het teveel ruimte inbeslag nam.
dus toen heeft die een heletijd in onderdelen op me kamer gelegen, tot vorgjaar zomer toen dacht ik en nu gaat ie nog 1x inelkaar en dan moet alles goed wezen!
Dus toen ben ik weer wat onderdelen gaan verzamelen zoals malossie overrange en ik had een tijdje daarvoor al een yasuni c21 met evo flens.
Maar belangrijkste was toch dat de cil toch ook een keer onder hande moest worden genomen, dus na lang zoeken en denken toch maar voor 3BR gegaan. Daar de cilinder op dinsdag heen gestuurt en vrijdag's kreeg ik hem alweer terug.
Even later ook maar mijn blok opgestuurt naar 3BR om te laten stralen zeer netjes geworden alleen door mij zelf alweer smerig maja.

Dus de setup van nu is:
Evo1 3BR max tuned
Power1 krukas pen 12
Malossie overrange
Stage 6 koppeling en koppelingshuis
Stage 6 inlaat
Oko 28mm HGS kelk E13filter
Malossie vl 14membraam tuned
Yasuni c21 met evo flens









En zo ziet de sr er op dit moment uit:




Er moet nog veel gedaan worden of wat ik nog graag wil hebben zoals:
Kappen
Remmen sr
Stage 6 rempot deksels
kickstart rondsel tp
Kleinkapje van de tp die aan de linkerkant
Maby als er geld voor een roost
Ander sr frame

Dat was het wel een beetje, het liefst wil ik dit jaar ook graag aan de friese sprints meedoen maar of dat echt gaat gebeuren weet ik nog niet!

Groeten


kleine update 23-3-

vrijdag ga ik een bestelling doen bij jos dijkman met allemaal kleine dingentjes. hopelijk blijft het volgende week ook gewoon lekker dan kan eindelijk alles in elkaar zetten en aan trappen na 2 jaar of :mrgreen:.
als alles binnen is dan maak ik foto en zet ik ze wel hier neer ;)

groeten

15-4-010

vandaag eindelijk velgen af was best kut werk maja hier en daar een druiper maar dat maakt mij niet zoveel uit!





de carterkap heb ik ook gedaan met hammerite dus maar het ziet er beter uit dan daarvoor vindt ik! :D

loeter

22-4-010

vandaag het blok onder het frame vandaan gehaalt want het frame krijgt ook hammerite :D. dus blokje ligt nu lekker op me kamer en ik kon het niet laten om effe de achtervelg en de tp kap er op tezetten.
en het staat echt lekker al zeg ik het zelf :p. maar genoeg gelult hier zijn de foto's





hopelijk kan ik nog voor dat ik weg ga volgende week donderdag nog een rollend frame hebben!!

loeter

17-5-2010

zo weer een update vrijdag de hele scooter in elkaar gezet. was toen nog alleen thuis dus de scooter lekker in de kamer in elkaar gezet bedankt nog rob :D. ook een paar tegen vallers zoals remmen die ik had gekocht bleek bij de remklauw achter de gaten te zijn opgeboord, ook een barst in me carter bij me halfpoeli. en vandaag met foto's maken me scooter 2 keer omgevallen gelukkig had ik hem op het gras achter het huis staan. maja dat hoor ook bij een project soms het mee en andere keren tegen :cry: . maaar genoeg gelult nu foto's





stuur inrichting komt nog een temp en toeren teller!


1 van de mooiste foto's! mooie c21 met blok


en als laatste de evo power :D


hopelijk bij de volgende update een lopend blok en nog wat kleine dingetjes :D

loeter


update 6-6-2010

ben ik weer had vorgeweek een kleine bestelling gedaan bij scooterpower kreeg hem vrijdag binnen. net zoals stalen remleidingen





wat je ziet liggen is:
2x rempotdeksels van stage 6 orange
orange benzine slang
benzine kraantje
bezine filtertje
en op scooter freaks had ik die stalen remleidingen gekocht. ook had ik een paar weken geleden op een mooie zonnige dag een paar kappen op de sr gezet en ook natuurlijk effe een fototje gemaakt.



over een paar weken hopelijk meer!

loeter

update 13-6-2010

eej kleine update dit keer had de rempotjes al klaar alleen nog geen tijd/zin om er een foto van temaken. dus dan nu maar een foto er van.



volgende week zaterdag ga ik nog effe langs josdijkman om een achterbandje en nog wat kleinspul te kopen!
loeter

30-7-2010

ben maar eens bezig geweest met de sr de bedoel was eigenlijk om op sbo hengelo tegaan banken alleen dat red ik gewoon niet. omdat ik gewoon geen tijd of zin had omdat te warm was om er aan te werken. maar vandaag toch maar effe wat gedaan zoals remklauwen helemaal afgemaakt en rempotjes en hendels gemonteerd, natuurlijk ook effe een paar foto's gemaakt.

totaal plaatje


remklauwvoor heb aprilia weg gewerkt vindt dit een stuk netter


remklauw achter


remhendel en deksel


nieuwe achterbandje en remklauw mooi rood is niet lelijk :lol:


hopelijk de volgende keer een update dat ie loopt!

loeter :cool:



3-10-2010

weer een update van mijn kant. ben de laatste paar weken/maanden rustig bezig geweest met de sr rob heeft nog me dstone bandje op me voorvelg gelegt bedankt hier nog voor!
maar ik was ondertussen ook opzoek naar een ander frame want ik was de mijne zat, omdat de achterkant er was geslepen en ik wou graag een frame met kenteken! dus toen kwam ik uit op het frame van arjan(sjeesduvel). dus toen eerst mijn frame verkocht same met wat andere spulle. dus gistere het frame opgehaald bij arjan en s'avonds alvast me omgelast subje er ingehangen en voorpoten en stage 6 clamp.
vandaag weer verder gegaan met opbouwen na wat vloeken en boos worden maar het is me toch gelukt. dus effe wat foto's gemaakt ga van de week naar een mooie plek en daar een paar echt goeie foto's neme.





en bij deze zie je de glitters een beetje :D


van de week dus betere foto's!

loeter

9-10-2010

vandaag eindelijk mooi weer en tijd om een paar mooie foto's temaken dus maar effe op pad geweest en dit zijn de mooiste vindt ik :oops:











heb er nog wel meer maar die waren niet zo mooi als deze :D

loeter

update. november

een paar maand geleden effe foto's gemaakt in de stad was de planning maar daar lukte het niet echt. dus toen op de terug weg door het station gelopen en toen daar paar foto's geschoten. maar toen kwam beveiling er bij naja beetje uitleg gegeven. en toen vroeg alwin nog mogen we niet op perron foto's maken die man keek ons aan zegt ie zo, naja als je niemand lastig er mee valt en je de scooters niet start is alles goed dus wij scooters in de lift gerold en foto's geschoten op peron. hier effe een paar van de mooiste foto's











project ligt verder stil omdat het zo koud is! :cheerleader:

7-7-2011

al een tijd niet meer geupdate door werk en vergeten foto's temaken. wat is er allemaal gebeurd had me in april/mei ingeschreven voor damwoude met al gedachte er achter tijdzat om alles in orde tekrijgen.
blokje liep ook maar trok heletijd valse lucht achteraf bleek blokpakking gewoon weg was. Na lang nadenken of ik er mee wou stoppen of niet toch maar door gegaan. dus toen effe een bestelling gedaan bij josdijkman, paar dagen later blokje weer inelkaar gedraaid.
daarna weer een heletijd niks kunnen doen ivb met werk en andere dingen. dus vorge week maandag liep die eindelijk.
toen de hele week bezig geweest om alles inorde temaken maar vrijdagavond/nacht was ineens alle druk van de voorrem af en dus geen damwoude voor mij helaas. scooter wel meegenomen voor de fun.
maar genoeg gepraat tijd voor foto's.

paar foto's van damwoude.




maandag nog effe een paar foto's wezen maken voor dat alle kappen er weer afgaan.


















Verdere plannen zijn:

Scooter goed afstellen/banken
1 of 2 SBO sprints pakken
genemuiden sprinten
weekend van 17/18 sep naar Duitsland nurburgring
en heel mischien iets bouwen voor sbo 2012

groeten.
 
Advertisement - register to remove this

ow dit is jou sr, heb hem wel zien staan op damwoude volges mij:p.
genemuiden ben je ook aanwezig? en start je ook?
 
Ja, sander begon daar achter beetje te ouwehoeren en ik had er een goedkoop bandje onder dus dacht waarom niet!:D

als je nog sr kappen nodig hebt pm maar, heb nog een hok vol:p
 
Back
Top