evo zippah sp2k

nee ben daar nogniet egt mee bezig geweest. heb nog geen id welke ik het beste kan halen en waar. het probleem is dat hier in de buurt niemand is die dat verkoopt (voor zover ik weet). wil sws eerst een andere carb die 100% goed werkt dan kan ik ook pas egt gaan testen.

ALS IEMAND NOG EEN 28MM KEIHIN MET NUMMER HEEFT LIGGEN STUUR DAN FF EEN PM!!

had al 1 "gekocht" maar door een misverstand gaat dat niet door ;)

Ik heb nog wel een liggen, ik wil met een 32 gaan rijden, gaat weg voor een leuk prijsje.

b659a0.jpg

btw ik heb besloten neos ook in onderdelen weg te doen, heb ook 28 met nummers, dus pm maar wat je er voor over hebt, carb is tussen 4 en 6 sprints oud (2x seizoen friesche sprints)

mooi dingetje ;)

danku ;)

btw ik heb besloten neos ook in onderdelen weg te doen, heb ook 28 met nummers, dus pm maar wat je er voor over hebt, carb is tussen 4 en 6 sprints oud (2x seizoen friesche sprints)

sorry heb al een carb. maar tof dat je die foto ff poste!

heb dus vorige week bij sander (sanderd @ forum) een 28 met nummers opgehaald en gemonteerd. loopt voor het gevoel veel beter dan de oko en hij trekt hem niet meer leeg. kan over 3 week ongeveer pas terecht op de bank omdat hij vakantie heeft:(. verder mijn carterkap weg gebracht om te stralen en te vrezen. ook heb ik smalere voor band besteld zodat hij nog lager voor komt icm met nog een verder afgedraaide voorvork.

zodra er weer wat terug is komen er weer foto's :).

ff een kleine update!

heb vanmiddag een nieuw voorbandje opgehaald. een 2.50 x 10 dus veel kleiner zou wel niet kunnen:D. heb contact gehad met de draaier die zij dat midden volgende week mn pootjes en carterkap weer klaar waren. ook zal de plaatselijke brommerboer voor een leuk achterbandje zorgen zij die dus ben benieuwt waar die mee aan komt.

ff fototje van het bandje:
2z8wzmr.jpg

hij lijkt hoger dan die in t egt is maarja.

hopelijk staat hij volgende week weer op zn pootjes en kan ik de week erna banken.

tot dan:)

updatejuh

vanmiddag spul weer opgehaald en gelijk alles maar ff weer in elkaar gezet. pootjes zijn super geworden en hij is weer mooi stukje lager:). carterkap is gestraald en gefreest maar die moet nog ff afgewerkt en gespoten worden. denk volgende week of de week erna ff te aan banken.

fjgmtf.jpg

totaal plaatje voor nu

kbdev9.jpg

2me38sx.jpg

haha zoek jij ze egt op ofzo:P?
ja staat hem stukken beter alleen het is wel ff flink wennen dat hij nu weer een stuk lager is, maar dat komt ook wel weer goed :).

Ding ziet er steeds beter uit ron! zal hem op genemuiden eens van dichtbij inspecteren 8)

ff offtopic:
Jelmer, zit jij in heerenveen op school? zo ja, dan heb ik nog met jullie klas mee gedraait 8P

nope keek toevallig, dacht oh dat is ronnieboy:#

haha zou ik ook zeggen :*

Ding ziet er steeds beter uit ron! zal hem op genemuiden eens van dichtbij inspecteren 8)

thnx man :D, isgoed als je mij er bij ziet spreek me maar aan beetje gezelligheid kan nooit geen kwaad.

vandaag even wezen testen. ging opzig prima alleen wat last van wheelspin maar als het goed is is er een andere band onderweg en het wheelspin probleem over. het koel probleem blijft toch nog steeds dus morgen ander radje er weer op en kijken wat hij dan doet. het gister de jongen van de testbank gesproken en heb hem dinsdag tot mn beschikking. ik ben benieuwt :D.

ps. als iemand testbank ik omgeving groningen of friesland zoekt pm mij dan! is zeker de moeite waard.

Wheelspin kan je ook verminderen door banden spanning lager te doen, het maakt kwa snelheid echt niets uit hoor, ik reed met 1,4 bar achter.

en wat is er met je koeling? te warm? dan kan je evt bij een computer zaak zon vinnetje kopen en die erachter doen!(werkt echt en kan je ook nog eens kouder starten)

Ben benieuwd wat hij op de bank doet!

Spreek je wel weer ff @ genemuiden!:D

ik rijd met binnenband, ik heb werkelijk nog nooit last van wheelspin gehad. misschien komt het ook wel mede door de 13inch. maar hij trekt hem zonder bandje warm te maken erg gemakkelijk omhoog.

normaal zou je dan wheelspin krijgen als voor je zadel gaat zitten en al het gewicht voor op drukt :p maar die van mij trekt hem met een koud bandje nog veels te gemakkelijk omhoog :p

zo, kom net uit het bankhok en heb 19 pk gestoord. ik kwam binnen met 18.1 dus wel een verbetering, maar het is niet helemaal waar ik op hoopte.
banden probleem is deels opgelost. ik rij nu op 0.6 bar en heb niet tot weinig wheelspin maar een andere band zou wel beter zin denk ik.

ben het grafiek vergeten mee te nemen dus die komt nog online samen met nog een paar foto'tjes en mischien een filmpje.

cartertuning zit niet heel veel verschil tussen diverse tuners( al weet ik niet hoe dit gedaan is)

Ik zou eens geblokkeerd gaan meten en uitlaten of iets testen.

Back