cartertuning zit niet heel veel verschil tussen diverse tuners( al weet ik niet hoe dit gedaan is)
Ik zou eens geblokkeerd gaan meten en uitlaten of iets testen.
Staat, Home tuned bij zn setup
cartertuning zit niet heel veel verschil tussen diverse tuners( al weet ik niet hoe dit gedaan is)
19pk is wel echt om te huilen met een getunede cilinder.
Ook geblokkeerd gemeten of niet,.
Miss is het een idee om vant winter je caters prof te laten tunen? denk dat daar ook veel vermogen verlies zit hoor!
vertanding na kijken
Staat, Home tuned bij zn setup
Wat was er mis gegaan met die truck? Ik was al naar huis voor dat ding ging rijden.
Gisteren veel kapot gereden! Sanderd ook al, maja was zelf niet eens aanwezig!
Ah ok, volgend jaar kom ik kijken dan sws heb ik zelf rijbewijs namelijk, ben ook van plan om ooit weer eens een sprintertje te kopen/bouwen oid dus who knows!
Zoek je nog een mooi uitlaatje voor je zip?
JS wigjes werken over het algemeen ook niet heel super, ik zou voor een mhr draaibaar spruitstukje gaan
heb jij zeker alle 2 te koop :+
Idd een leuk ding !
Mooi om te zien hoe het van een scooter naar een zo licht mogelijk iets gaat
Trouwens ik heb ook nog van alles liggen wat nut kan hebben op je scooter !
Team 06 + JS evo flens, Keihin 28, Eprom, etc
Word het trouwens SBO volgend jaar of alleen friese sprints ?
iedereen probeert hem spullen aan te smeren hahaha
haha ja, nee zag er goed uit op genemuiden
Jou voorbij gaan? me neos hield je anders aardig bij met al dat gewicht verschil:*
Maar probleem al gevonden? of wat het iets doms ofzo?
thnx man. jij bent tog die gene op dat apparaat met carbon voorkap en rode achtervelg?
maar ik reed toen met nog minder pk dan nu he. nee ben nu op vakantie dus sleutelen word m deze week niet.