RSC STREETROX // [5th] Tuned!

Status
Not open for further replies.
@Daan.: Ik ben nou eenmaal een geluksvogel :+
Maar dat ik me door veel mensen laat beïnvloeden is niet helemaal waar. Maar ik wil dol graag een sprintscooter (die er van de zomervakantie 2007 ook komt) en dat probeer ik een beetje uit te werken op me rox. Zoals die achter bijv. Want nu verkoop ik die achterkap weer en wil iets met BCD/Kiesler styl gaan maken omdat dat gewoon tebruut is en weinig ziet op een straat scooter.

Maar het moet wel degelijk en goed genoeg zijn voor de straat, misschien klikt het wel raar wat ik zeg maar kan het moeilijk uitleggen. :)

@Petrik.: +pippi+ Bij-de-handje, haha.




Edit:

Zondag ga ik naar MEPPEL ! Nu al helemaal zin in ! :D
Al die mooie scooters en mensen om te meeten die je normaal alleen op het forum spreekt.

Je kan me aan dit vest herkenen, dus kom gerust een praatje maken O-) O-) haha.

cimg4336ez7.jpg
 
Last edited:
Hey mooi project ziet er cker mooi uit.

had even een vraagje ik zag in een ander topic dat je de gilera ICE spatbord had gekocht + minarelli ombouwkit ik wilde even weten waar je dat minarelli ombouw kit had gehaald ik heb het zelf namelijk ook nodig.

Alvast hartstikke bedankt!

PS; woon zelf ook in r'dam

Later...
 
ik zou als ik jou was de bcd kappen gaan gebruiken ipv de kiesler kappen...

daar ben ik namelijkv al mee bezig :W:

haha...komt wel goed met je rox ;)

grtz Ken
 
Mschn een ideetje voor ej nieuwe achterkap ga voor ander zijkappen en monoseat maar blijf bij het gruwlijke aeroxrooster met tnt licht er in
die achterkap vind/vond ik altijd al wat de ziel van jou scooter :D

weet ngo in de tijd dat we op het zelvde moment ongv met die kap op kwamen dagen was wel leuk om een tegen stander te hebben...
kheb er ergens ook wel spijt van dat ik ze weg heb gedaan ;)
dus voor je iets doet denk eens goed na ;)

succes nog wesley ;)
 
@Luciano: Bedankt man :D, maar heb dat ombouwkitje bij Hama-Parts gekocht in vlaardingen voor €10 ;)

@Ronniej: thanks :)

@Tommy.: Zit nog tetwijfelen man, BCD of Kiesler achterkappen. Weet echt niet meer wat ik moet doen haha.

@BlingRox: Daar heb je zeker gelijk in gio :) Misschien word het wel zoiets:

BCD / Kiesler Achterkappen
Kiesler EVO Monoseat
Aeroxvoorkap + TNT Licht
Z-Kappen (Bewerkt)

haha, wie weet. Je ziet het wel over een kleine maand.


ZONDAG MEPPEL ! ECHT ZIN IN ! :D
 
@BlingRox: We bespreken het wel op msn over die kapjes ;)

@// Raymen //: Nee, helaas niet. Want we waren wat laat met busje/aanhanger regelen voor 5 scoots. Dus misschien de volgende meeting dat me scoot bij de RSC Chillin' Plek :+ staat.
 
ik zou gaan voor bcd. vind ik persoonlijk wat toffer en volgens mij passen die allemaal wat beter in tegenstelling tot die kiesler gevallen met die enorme gaten achterin.

maar zoals gezegd: zelf je keuzes maken zelf je smaak bepalen.
metallic zwart met antracietgrijze binnenkappen en gouden of chromen details = :W
 
UPDATE! UPDATE! UPDATE!


- Update 27 / 20 April 2007 -

Weer tijd voor een kleine update. Zoals jullie misschien al wisten heb ik mijn HV DESIGN Achterkap verkocht, de meeste mensen vonden me heel erg dom. Maar daar trek ik me weinig van aan, omdat ik deze kap een beetje zat begon te worden en wat anders trok me meer aan. Het volgende voor in de plaats gekomen: BCD STYL!, zo word de rest van me scoot ook. Dus dat word het nieuwe thema.

Hier wat foto's:

Nieuw subframe dat word omgelast.
cimg4402jb8.jpg


Mijn 2e waterpompdeksel overgespoten.
cimg4403uw9.jpg


BCD Achterkappen + BCD Monoseat
cimg4406vv3.jpg


BCD Underseat
cimg4404pw9.jpg


Weet nog niet echt wat voor ontwerp ik ga maken van me achterkap, maar het word geen std ding. Dat kan ik je al wer vertellen, maar wat het word zien jullie vanzelf wel. De kleur van de kappen word is ook al bekend.
Metallic Zwart met Rode + Chrome/Gepolijste details (denk dan aan remklauwen coaten etc.) Dus het blijft gewoon weer lekker zwart omdat ik dat gewoon het mooiste bij de rox vind staan. Ook komen er BCD Design Stickers op om het geheel wat meer BCD telaten lijken.

Nu het minder leuke nieuws (voor mij dan). We kunnen waarschijnlijk niet naar Meppel gaan, omdat we geen vervoer hebben. En om nou met openbaar vervoer tegaan vanaf Rotterdam zien we ook niet echt zitten. Dus hopelijk kennen we nog iemand vinden die 3 mensen met zich kan meenemen.

ltrs !
 
mooie kapjes wes :) ziet er goed uit, veel Plezier morgen, Word wel vet:p wast vandaag ook wel dusjaah morgen helemaal ;)
 
eey man
morgen op tijd komen he:p en camera is verplicht!
heb er wel zin in:) de eerste legale meeting die ik meemaak})
jammer genoeg geen scoots mee, maarja dat komt nog wel voor zoetermeer en spaanse polder:+

nu maar ff slapen als het lukt:z morgen weer vroeg eruit, op een zondag nog wel:X

ik ben hieraan te herkennen, trek ook ff wat aparts aan:
clown.jpg


tot morgen he8)
 
@Flow: Thanks man, ook leuk om je even ge-meet te hebben @ Meppel. :D

@ErwinZ: Thanks, ja is weer heel wat anders ;)

@PlayBoyRox: Meppel was echt bruut :) Jammer dat je zaterdag ben geweest anders konden we even meeten.

@De_allerheilige: Haha, de gouden tip :+ Maar idd, vind ze ook mooier dan kiesler. Dus nu even een leuk ontwerp verzinnen (genoeg ideeën gezien @ Meppel), dus word wel wat denk ik zo.

@speedfightblack: Hehe, meppel was echt bruut :) Ik was de fotoman en jy de Filmman. Kan niet wachten totdat ik zelf aan de start sta, want dat sprinten ziet er gewoon bruut uit !
 
idd leuk jouw ook gesproken te hebben tis dat je vest aan had anders had ik je niet herkend :D
 
{! UPDATE ! UPDATE ! UPDATE !

- Update 28 / 27 April 2007 -

Weer even tijd voor een updatetje.
We zijn met 3 RSC Leden naar Meppel geweest en het was echt geweldig ! Veel mensen gemeet en ook veel snelle scoots, ik ben nu helemaal overgehaald om een sprinter te gaan bouwen. Dus jullie kunnen binnenkort een ander topic verwachten waar jullie mijn sprinter kunnen volgen.

Veel aan de rox heb ik niet gedaan, omdat afgelopen week me CDI er was uit geknalt en moest helemaal lopen naar huis. Dus had er niet meer zo veel zin in..
Maar gisteren gingen we er aan verder en toen is dit er uit komen rollen:

cimg4474tz9.jpg


cimg4473vb7.jpg


cimg4475xn5.jpg


Het ziet er misschien wel erg beun uit, maar het was de eerste keer polyesteren en moet nog netjes worden afgewerkt. Hoezo we dit hebben gemaakt ? Omdat ik het niet echt fijn vind als ik aan €100 aan me stuur heb hangen en je zet je scoot gewoon overal neer zoals bij school of in de stad.
Ik heb het nog nergens gezien alleen bij Ruben's sprintrox, dus ik ben er zeker wel blij mee dat haast niemand het heeft. De meeste mensen vinden het er niet uit zien maar ik vind het echt strak.

Ook blokkeerde gisten me achterwiel, en toen ik aan me remschijf ging voelen zat die helemaal los en toen hebben we die achtervelg eraf gehaald en toen zagen we het volgende (Zie foto's). Dat is dus niet zo goed, maar het schijnt gelukkig niet zo erg tezijn, en kan gewoon met deze carters door rijden.

cimg4476jq0.jpg


cimg4477zv7.jpg


Volgende update zal iets met de achterkap zijn en met de definitieve kleur, want het word toch wel wat anders als zwart, hehe.

oii !


Edit: Ik zoek nog Z-Kappen om me achterkap af temaken, dus als iemand ze heeft liggen voor een leuke prijs kan je me altijd een PM sturen ;)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top