RSC STREETROX // [5th] Tuned!

Status
Not open for further replies.
@Vasco: Succes, dat zal ik wel nodig hebben... :)

@De_allerheilige: Zoals BlingRox als zei: Me aerox reservoir is tegroot om er een fatsoenlijke teller in te plaatsen.. Niet de orginele, maar bijv een S6/Koso teller.

@BlingRox: Thanks man :D ik doe me best, haha. Maar de zippert zal ook wel wat worden hoop ik.

@PlayBoyRox: haha, thx. Ik ga me best doen hein, en als het zippertje af is gaan we zeker even sprinten :D

@VST: Haha, vond het gewoon leuk om z'n ding tehebben. Maar ik loop er dus echt niet aan me broek mee :+ Doe hem gewoon netjes in me broek/jas zak.
 
Sorry, vind het niet echt een net ding die aerox;)
Maja meningen verschillen..:) Succes
 
@Willy: Tja, iedereen zijn smaak :) Het is ook een beetje beun allemaal, maar dat maak ik met me zippert goed :+








- Kleine update:

Beetje slecht nieuws. De kleur combo die ik wou gaat niet meer door, heb de spuiter gesproken en die zei dat de kleur die ik wou best prijzig is en wist niet of ik er nog akkoord mee wou gaan :). Dus kleur zou worden Ford Focus ST Oranje met Zwart Metallic.

Dus ik zit nu te twijfelen om de scoot weer helemaal zwart te laten spuiten of gewoon weer me oude combo Rood/Wit..
 
@Vissa: Denk gewoon weer Simpel Metallic Zwart, want het is dat ik hem moet overspuiten om hem voor een leuke bedrag te kunnen verkopen, anders verkocht ik hem zo :p


Deze kleur word het ongeveer, Metallic Zwart:

4g6o4gi.jpg


© Foto - L&M Design / Michiel.
 
Last edited:
zal toch zeker niet?
'of hij heeft een laptop mee naar het ziekenhuis om op msn te komen ,dat kan uiteraard ook'

mooi klote kerel!
 
Volgens mij heeft Wesley alleen ze knie uit de kom, scooter is er erger aan toe hoorde ik op msn..
 
Project Informatie:

Hehe, jullie weten het dus al via me msn naam. Maar heb dus een ongeluk gehad, het is zo gegaan:

Ik reed richting me school en ik stond toen voor het stoplicht. Ging op groen dus was net aan het optrekken (hatsaa, autowheely er bij :+) en toen reed ik z'n 50~60km/h en er reed een fietser ver voor me en die wou ik inhalen. Maar dat ging niet zo makkelijk, kwam een harde windstoot en die fietser viel gewoon om. Dus ja toen zag ik dat trok me killswitch er uit en allebei me remhendels helemaal ingedrukt, maar het was al te laat. BAAAM! voor wiel bleef haken aan die fiets en toen lag ik daar.

Kwam gelijk een vrouw aanrennen en zonder wat tevragen belden ze gelijk al 112 :p Dusja, ambulance en joden er bij die dachten eerst dat me knie uit de kom was maar alleen me pols is zwaar gekneust en veeel schaafwonden.

Scooter is er ook erg aantoe:

- Yasuni R: Hard Beschadigd
- BCD Achterkappen: verse diepe krassen
- Z-Kap: weg gesmolten
- Voorvork: beschadigt
- Nog wat kleine krasjes.

Maar meer info geef ik weer zodra ik kan type, want hier heb ik gewoon 35min over gedaan :p haha. Foto's komen ook later.

gr, wesley.

Edit, foto's erbij gezet:

cimg4596wb9.jpg


cimg4599ga4.jpg


cimg4600si5.jpg


cimg4601gm6.jpg


cimg4602wb1.jpg


cimg4604mm1.jpg
 
Last edited:
Status
Not open for further replies.
Back
Top