RSC STREETROX // [5th] Tuned!

Status
Not open for further replies.
- Update 24 / 01 April 2007 -

Kijk en geniet:

cimg4354mw7.jpg


cimg4355qf5.jpg


cimg4356nn2.jpg


cimg4357ft9.jpg


cimg4358iy3.jpg


cimg4361sa6.jpg


cimg4362on2.jpg


Het was eindelijk lekker weer en de scooter stond in elkaar, dus dacht ik: Laat ik maar wat foto's maken. Dus die hebben jullie gezien =D

Dus eindelijk rijd me scooter lekker, nog niet helemaal perfect (geen volgas, want dan zakt hij in) maar voor de rest goed. Ook eet ik tegenwoordig bougie's want ik heb er nou al 3 laten dood gaan xD.

Ook heb ik nu even een Eurobegrenzer + Parelgestraalde waterpomp deksel van Vissa (@ Forum) over genomen. Dus binnen kort ook even een leuk plaatsje zoeken voor de begrenzer.

Ook wou ik vandaag een filmpje schieten, maar ja je raad het al. Is de batterij van de camera leeg omdat die heel de tyd in me zak heeft aangestaan denk ik zo. Dus binnenkort ben ik klaar met inrijden en dan kan ik tenminste ook even een goed en leuk filmpje maken om te laten zien hoe die een autowheely trek. muhaha.

Dus tot dan, ltr.
 
Last edited:
zeer netjes:D
maar heb ik eroverheen gelezen of zie ik bij die kap onder je voorkap nog een randje rood zitten en nog wel meer btw:D
maar verder net project!
ga zo door
LTR
CJ
 
Op de foto's ziet hij er echt vet uit!

Ik zou zeker de kappen netjes zwart laten spuiten, dan is hij gewoon af. :~

Vretende bougies, dat ken ik ergens van, dat deed mijn rox ook. :rolleyes:
 
Ziet er zeker netjes uit! Vind alleen die Yasuni sticker niet zo mooi, van de rest netjes hoor!
 
@CjJaguarAerox: Thx man. Komt door de spuiter (oom) man, die heeft het echt niet mooi gedaan. Maar daar kan je meer overlezen op de 1e page.

@Vissa: Kappen komen later wel ;) Eerst moet de rox perfect rijden. hehe.

@Vasco: Dank je, die Yasuni sticker gaat weg man. Maar vriend was in een gekke bui en die wou hem eerst op me kappen plakken en toen werd ik boos en toen deed hij hem maar daar..

@Furious Beta: Misschien door me hogere veer? Maarja, dank trek ik makkelijker wheelys :P

@antonrox: Heel erg bedankt man :D


Project info:

Vandaag weer een bougie op gegeten 8P haha, en me membraam plaatsjes is ook niet meer veel soeps dus morgen even die dingen aanpassen en dan misschien wel een filmpje ;)
 
je scooter zakt in op volgas en vreet bougies,
verklein ff je sproeier dan :P
voor de rest is die tip top in orde.
mss de kappen wel ff laten spuiten, zodat dat rood weg is.
 
ligt het aan mij of lijkt de wielbasis korter als origineel?

Dat viel mij ook al op ja. :rolleyes:

Afgelopen weekend bij marco ook een rox (23,5 pk:~) gezien waar me het zelfde bij opviel. Erg kleine wielbasis. Misschien is het zo; scooters worden langer. De standaard scooters zie je niet zo heel vaak dus lijken al heel snel klein. :P


En inderdaad wesley, kappen laten spuiten en klaar. 8):~
 
@HeavyAerox: Ik vind die achterlichten wel bruut zo :P.

@Sandor: Jep, zit nu sproeier 98 in met std. filter. Want met die powerfilter deed me scoot helemaal gek 8P

@BojT: Zal ik de wielbasis is een keer op meten? Dan weten we het gelijk..

@De_allerheilige: Kappen worden van de zomer gespoten denk ik. Dan koop in een ander kappenset en gaat de achterkap ook vervangen worden door een L&M Achterkap :D
 
ligt het aan mij of lijkt de wielbasis korter als origineel?

denk dat het ook komt omdat zijn "kont" zo dik is,

ik ben niet zo weg van deze rox, weinig anders als std vind ik maar miss veranderd dit als hij strak in de lak staat;)

veel succes en rijplezier
 
@mysteriousr: Komt goed ;)

@J-tuning: Dat zou zeker kunnen, maar ben het vergeten op temeten dus komt nog wel een keer :P

@Flow: Hij kan wel meer gebruiken :P Maar die onderkuip is een leuk ideetje ja :)
 
erg net project!! enkel je verf maakt veel stuk, probeer eens erover te gaan met wax ofzo :p schilt soms stukken van mensen! succes verder! ik blijf em volgen ;)
 
jmmr vn spuitwerk en die achterlichten had ik nooit genomen. beter hadje gewoon een serie ledjes erachter gemaakt uit het zicht
 
Ziet er leuk uit wesley, leuker dan ik had verwacht. Achterkap is ook vet joh.

Succes nog met updaten, want een echte scooter is nooit af eh ;)

gr.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top