Pikeheat XSH crew 3 June 2007 #381 Geweldige machine, heel begrijpelijk dat hij weg gaat ivm bepaalde redenen... Ik spreek je wel weer tinus
Geweldige machine, heel begrijpelijk dat hij weg gaat ivm bepaalde redenen... Ik spreek je wel weer tinus
[5th]Martijn leipe shit ouwe 3 June 2007 #382 Ey sjonnies nou helaas het frampje is ook weg voor de gene die intresse hadden !! gr martijn
Jordi. EPC/RST 3 June 2007 #383 [5th]Martijn said: Ey sjonnies nou helaas het frampje is ook weg voor de gene die intresse hadden !! gr martijn Click to expand... jammer dat je helemaal gestopt bent, neem aan dat je niks meer gaat beginnen, want beter als dit kan het denk ik niet worden. blijft hij wel in THE SCENE:W?
[5th]Martijn said: Ey sjonnies nou helaas het frampje is ook weg voor de gene die intresse hadden !! gr martijn Click to expand... jammer dat je helemaal gestopt bent, neem aan dat je niks meer gaat beginnen, want beter als dit kan het denk ik niet worden. blijft hij wel in THE SCENE:W?
Pikeheat XSH crew 3 June 2007 #384 Het frame komt niet meer hier in the scene, hij is naar duitsland toe verhuisd. Heel misschien dat je hem dan tegen komt op de dssc sprints
Het frame komt niet meer hier in the scene, hij is naar duitsland toe verhuisd. Heel misschien dat je hem dan tegen komt op de dssc sprints
[5th]Martijn leipe shit ouwe 3 June 2007 #385 J-tuning said: jammer dat je helemaal gestopt bent, neem aan dat je niks meer gaat beginnen, want beter als dit kan het denk ik niet worden. blijft hij wel in THE SCENE:W? Click to expand... nee hij gaat naar duitsland
J-tuning said: jammer dat je helemaal gestopt bent, neem aan dat je niks meer gaat beginnen, want beter als dit kan het denk ik niet worden. blijft hij wel in THE SCENE:W? Click to expand... nee hij gaat naar duitsland
Vinnie Well-Known Member 3 June 2007 #386 jammer martijnje maja blijf je toch wel zien rond de tent van XSH
[5th]Martijn leipe shit ouwe 3 June 2007 #387 Vinnie said: jammer martijnje maja blijf je toch wel zien rond de tent van XSH Click to expand... ja zeker weten -:-
Vinnie said: jammer martijnje maja blijf je toch wel zien rond de tent van XSH Click to expand... ja zeker weten -:-
BartR. Almost Retired! 3 June 2007 #388 Jammer dat het frame richting Duitsland gaat:'( En natuurlijk ook jammer dat je er zelf mee stopt, heb je nog wel een leuke score uit je eigen blokje kunnen halen?
Jammer dat het frame richting Duitsland gaat:'( En natuurlijk ook jammer dat je er zelf mee stopt, heb je nog wel een leuke score uit je eigen blokje kunnen halen?