[5th] Project Runner 2005

Ja die schijf is wel effe passen en meten, maar alles komt goed, ik heb je foto's ook trouwens even in de eerste post gezet patrick... staat wat netter :)

Nu komt er flink vaart in het project :)
 
Het blok wat er uit zichzelf onder komt is idd standaard, maar ja als ik een keertje wil blazen heb ik nog wel wat andere leuke blokken liggen :p

Of mijn NRG blok voor gek gedoe...

Of mijn "Straat" blok met TP Blauwe top en Yasuni R enz :)
 
[5th]Patrick Copyright

Dat maakt je project page af :W


het ziet er allemaal goed uit nick je frame is bling bling :)

ennuh die voorvork knallen we er nog wel ff in :)

greetz
 
nee omdat lelijk is :p maatr het ziet er al erg grappig uit die runner maar waarom bouw je het eigenlijk op je heb toch een motor en auto en dikke nrg :s :p;)
 
Hij bouwt alleen maar voor de fun hoor :), het is toch gewoon leuk om te doen. En hij wilde is een keer een scooter die standaard was :W.

Toch Nick :rolleyes:

Maare tof projectje kerel en ik spreek je snel weer :*
 
Erwin. said:
Hij bouwt alleen maar voor de fun hoor :), het is toch gewoon leuk om te doen. En hij wilde is een keer een scooter die standaard was :W.

Toch Nick :rolleyes:

Maare tof projectje kerel en ik spreek je snel weer :*
:p
alleen mensen die al een snel project hebben kunnen nooit wat stds op bouwen :p ik ken het van me zelf het wordt dan toch weer 70je hier ander uitlaatje daar ;)
 
Runnert project is gewoon onderweg, maar om nou allemaal foto's te maken van het solderen en krimpen van de hele fokking kabelboom terwijl ik hem aan het doormeten ben, is ook niet echt boeiend opzich... dus over een tijdje weer een grote updeet :)
 
Heej nick kdenk datje al niet meer weet wiek ben magoed :p
kwil je runner welus ff 0.5 kw op rollerbank wille zien neerzette hahaha!
issie op speelmansplate klaar denkje?
mischien zie ik je daar wel houdoe he!
 
Back
Top