[5th] neo's lc project

zo

vandaag maar weer ff aan de mono gebeund... ben al best tevreden met het resultaat.

vanaaf gaat het blok er weer onder en gaat hij hopelijk lopen

dan afstellen en hopen de mono af te krijgen voor lely.

foto van mono op eerste pagina.

mzzl
 
Mono ziet er al vet uit:W, ben benieuwd hoe ie eruit ziet als het gespoten is!

Ben ook benieuwd wat je plannen zijn met de voorkap.

Succes ermee!
 
dan belt patrick om te vragen of hij op me neo's mag rijden, heb ik dat ding nog dan :p

ik naar nick en ja hoor het leefde nog na bijna een jaar stil staan...

kortom het project word nieuw leven in geblazen, de speed zooi van de max komt erop en de mono word af gemaakt...

foto's als de tijd daar is
 
menace said:
vette shit ! nog maar wat fototjes posten van hoe hij er nu bij staat dan ?

Haha, op dit moment wil je het echt niet zien, maar binnen twee weken denk ik douwes voormalig Manston blok om te hebben getoverd tot een brullend nieuw speedblok :D

Foto's worden in de loop van de week gemaakt, op dit moment is hij helemaal gestript en ligt alles klaar voor de coater en straler...

Ik hou niet van half werk :p
 
[5th] Douwe said:
dan belt patrick om te vragen of hij op me neo's mag rijden, heb ik dat ding nog dan :p

ik naar nick en ja hoor het leefde nog na bijna een jaar stil staan...

kortom het project word nieuw leven in geblazen, de speed zooi van de max komt erop en de mono word af gemaakt...

foto's als de tijd daar is

Ding ging zeker netjes ouwe :W
 
Douwe we gaan er wat van maken.

hij heeft zeker wel power met je oldskool manston.

en met het speedblok gaan we er voor en we bouwen dit ding weer super strak op zoals hij was :W

greetz
 
[5th] Douwe said:
dan belt patrick om te vragen of hij op me neo's mag rijden, heb ik dat ding nog dan :p

ik naar nick en ja hoor het leefde nog na bijna een jaar stil staan...

kortom het project word nieuw leven in geblazen, de speed zooi van de max komt erop en de mono word af gemaakt...

foto's als de tijd daar is

Hier het GROTE MOMENT (op foto vastgelegd) toen Patty zich bed8 dat hier veel pottentie inzit en dat het weer opbouwd moet worden :W
rthydw.jpg

Patty @ denk modus :D
 
Douwe ,dhet wordt wel weer wat, dat is echt een tijd geleden dat jij die machine aangeraakt heb en nu wordt hij gelijk ook weer effe vers gemaakt:p
 
Succes douwe! Je hebt mail over die vertanding waarover we hadden gesproken! Het neosje blijft mooi! Dacht dat het ding al lang verkocht was in 1000 onderdelen;)
 
Correct ja, maar je wilt niet weten hoe het eruit ziet, douwe was weer eens creatief geweest met het wegleggen van zijn blok, en heeft volgens mij een spuitbus gesloopt, dus het hele carter is gaar zwart grijs wit achtig :p

Maar ben vandaag even voor hem aan de gang geweest, Neo's ontdaan van zijn Manston blok en alle onderdelen die over gaan naar het nieuwe blok (24mm Mikuni, Polini rotor enz)

Verder heb ik ook al contact gehad met de parelstraler en de coater, en gaat dit weekend het blok alvast in een stroomversnelling :)

Foto's volgen morgen denks :)

*edit* zodra ik Douwe weer heb gesproken (Zit gestationeerd in Duitsland), zal ik zijn hele Project even aanpassen, even oude foto's verwijderen en de text een beetje aanpassen :)
 
Dat RsB speed blok ?

19.5pk ongecorr max :?

kan het wel updaten als je echt hard wilt gaan, ding is echt van lang geleden

Oooi



[5th]Nick said:
Correct ja, maar je wilt niet weten hoe het eruit ziet, douwe was weer eens creatief geweest met het wegleggen van zijn blok, en heeft volgens mij een spuitbus gesloopt, dus het hele carter is gaar zwart grijs wit achtig :p

Maar ben vandaag even voor hem aan de gang geweest, Neo's ontdaan van zijn Manston blok en alle onderdelen die over gaan naar het nieuwe blok (24mm Mikuni, Polini rotor enz)

Verder heb ik ook al contact gehad met de parelstraler en de coater, en gaat dit weekend het blok alvast in een stroomversnelling :)

Foto's volgen morgen denks :)

*edit* zodra ik Douwe weer heb gesproken (Zit gestationeerd in Duitsland), zal ik zijn hele Project even aanpassen, even oude foto's verwijderen en de text een beetje aanpassen :)
 
Back
Top