[5th]patrick Kraken ? 23 September 2007 #384 eendpowerrr said: nohh man! Deze boekt die salto's swa:W8P ! Click to expand... hmm zeg dan niks
[5th]patrick Kraken ? 4 March 2008 #385 hallo luitjes als het goed is staat hij in de scootin ik heb het zelf nog niet gezien
michielD scootshop.be 4 March 2008 #389 supervet patrick +ralf+ gebruik je hem ook ooit nog als wheelyapparaat?
[5th]patrick Kraken ? 4 March 2008 #391 mja ik gebruik hem alleen maar om mee te knallen affentoe rondje knallen weer of geen weer, beetje burnen, mja kijk er niet zo veel mee naar om, maar hij heeft al aardig wat meters gemaakt op ze achter wiel
mja ik gebruik hem alleen maar om mee te knallen affentoe rondje knallen weer of geen weer, beetje burnen, mja kijk er niet zo veel mee naar om, maar hij heeft al aardig wat meters gemaakt op ze achter wiel
Wesley S. DE EMHAER BOY! 4 March 2008 #392 Erg netjes :W 1 van de vetste scootin's deze maand denks haha
JohnB ik bedoel maar 4 March 2008 #395 Ziet er weer gelikt uit kerel. Wordt eens tijd voor een scoot meting , moet Nick ook maar ff iets in elkaar schroeven
Ziet er weer gelikt uit kerel. Wordt eens tijd voor een scoot meting , moet Nick ook maar ff iets in elkaar schroeven
#Maik Full Carbon Zips 4 March 2008 #396 Hij staat er zeker netjes in patrick! blijft echt een vette jog :winner:
Mesen Yamaha Aerox Jaguar 7 March 2008 #399 [5th]Nick said: Die scooter is VIEEEEEEEEES Patrick! :* Click to expand... Nick is scherp haha!
Oscar. Captain Slow! 7 March 2008 #400 Ik heb de scotin gister ook gehaald:W Erg netjes hoor! Vind alleen die gaten in het frame echt zonde! :*
Ik heb de scotin gister ook gehaald:W Erg netjes hoor! Vind alleen die gaten in het frame echt zonde! :*