5th 2f4r kamikaze sprintframe

tinus, begrijp je keuze opzich wel :)!

als je er maar geen spijt van krijgt :eek:!!!!

joel beten dit seizoen -:-, is ook wel kk vet :p

(L)
 
Idd Tinus, was net zo goed op weg met de tijden, nog ff doorgaan voor de bekers?:p


Spreek je wel weer ouwe:7
 
Idd Tinus, was net zo goed op weg met de tijden, nog ff doorgaan voor de bekers?:p


Spreek je wel weer ouwe:7

hij heeft nog geen een tijd gereden hoor??
was met romeo ze blok ;) dat was niet zijn eigen blok.
hij moet eerst ze eigen blok zo krijgen, en volgens mij wil dat niet echt lukke als ik het zo hoor dat het elke keer tegen zit :)

Gewoon die golf halen martijn :D
 
hij heeft nog geen een tijd gereden hoor??
was met romeo ze blok ;) dat was niet zijn eigen blok.
hij moet eerst ze eigen blok zo krijgen, en volgens mij wil dat niet echt lukke als ik het zo hoor dat het elke keer tegen zit :)

Gewoon die golf halen martijn :D

MM dat maakt niet echt uit met welk blokje dat was ik heb die tijd gereden , en me eigenlijk blokje is a een tijd weg hoor .
 
hij heeft nog geen een tijd gereden hoor??
was met romeo ze blok ;) dat was niet zijn eigen blok.
hij moet eerst ze eigen blok zo krijgen, en volgens mij wil dat niet echt lukke als ik het zo hoor dat het elke keer tegen zit :)

Gewoon die golf halen martijn :D



ik zeg je praat te veel !!!!
 
@ speedboer, waar maak jij je toch altijd druk om man? al heeft hij die score met een std vespa blok neergezet , en is ze eigen blok op de wallen.. zijn dat jou zaken? bemoei je gewoon lekker met je eigen "scooter..."

ontopic : tinus ik zou het echt zonde vinden als je gaat stoppen! met jou uber reactie tijden moet die 5 sec op 150 meter haalbaar zijn ;)
 
Zeker vet ding alleen jammer wat er gebeurd met je blok
verder ging die wel :) Alleen die voorvork vind ik zo eng :p zou er voor geen geld op durven rijden verder erg vett !!!

Mvg Patje_apeldoorn
 
Back
Top