[5th] Malossi Jog

Wow gek hele rel hiero,

Verder de mannen bedankt voor de reactie,s en begrijp me niet verkeerd ik ga echt niet knallen waar kleine kinderen spelen, of uberhaud iemand loopt, ik duik gewoon de autoweg op naar de plek waar ik ga knallen,
kheb nog wel n beetje verstand in me donder zitten, en ja ook al zou je dat niet zeggen :)




slappe geblaat, die jongen rijd volgens mij 9 v/d 10 x langs een kanaal waar nog geen dode kip op de grond ligt!

jij rijd met je scootje tog ook wel is op straat?

ontopic: ding is gewoon woest pat



Amen,
dat kanaal is inderdaad ideaal daar komt niemand, binnekort gaan we daar ook maar n prive meeting zetten denk ??
 
Vroeger?:rolleyes:

Ze zouden je gaskabel moeten doorknippen. stunten doe je maar fijn bij je ouders op de oprit ofzo....

Wees blij dat SBO bestaat. zonder SBO kan je waarschijnlijk het hele legale meeting verhaal op je buik schrijven....

Ik rijd zelf ook geen SBO vind het te duur en heb geen zin in al die verplichtingen. maar goed vind het wel goed wat ze doen...

FF ontopic dan maar.

Erg mooie Jog. :*

Zonder SBO bestonden de oldskool meetings nog, die zijn nu allemaal verdwenen of SBO sprints geworden. Alhoewel ik zelf wel SBO rij..


@Patie: Die Jog is focking vet ouwe, meoten echt weer eens gaan meeten met een clubje:#

Spreek je!
 
Zonder SBO bestonden de oldskool meetings nog, die zijn nu allemaal verdwenen of SBO sprints geworden. Alhoewel ik zelf wel SBO rij..


@Patie: Die Jog is focking vet ouwe, meoten echt weer eens gaan meeten met een clubje:#

Spreek je!

Dat denk ik dus niet. kijk meer eens hoe moeilijk het is om een legale meeting te organiseren zonder een goede stichting of organisatie er achter.... dat komt dus door de steeds slechte publiciteit van de scooter rijder...
 
Anders sluiten we deze discussie en gaan jullie een apart topic daarvoor openen . Dit is het project van Patrick en dat hoeft niet bevuilt te worden met jullie gespuug .

Patrick , hijs echt heel erg netjes , je hebt je best erop gedaan en dat is er duidelijk aan af te lezen . Ik hoop je ooit nog een keer te zien op een scooterevenement :*.
 
Ik snap niet waarom je in het achterste deel van je frame nou gaten zet :P Is dat nou voor het gewicht? dan zou ik dat niet snappen, want je voetstepjes zitten er zelfs nog op ed..

verder ist wel een leip ding :D
 
Ik denk dat je gewoon niet bitchen moet. :P

Dit is gewoon "kraanmachist"-stijl 8) Ding is te vet Pat! We gaan asap ergens branden met de gang 8)
 
Ik snap niet waarom je in het achterste deel van je frame nou gaten zet :P Is dat nou voor het gewicht? dan zou ik dat niet snappen, want je voetstepjes zitten er zelfs nog op ed..

verder ist wel een leip ding :D


€mja het deel waar gaatjes zitten zijn de achterste framebuizen eenigste wat daar aan zit is achterkappen en de buddbak leunt erop. dus niet de stepjes, het past gewoon n beetje bij het geheek daarom


thnx dj :D
 
super dingetje alleen zou ik nog wat met voorvorkpoten, waterpomphuis en carterkap gedaan hebben....alles knalt eruit maar dat juist niet, lijkt me leuk als je ze laat verchromen of coaten:P
 
Back
Top