[5th] Malossi Jog

DOOOODZIEK !! pattie, homeboi.... hoe is het nou ?

ding is vet man, morgen customshow ? of gewoon even weer gepoetst dat ding van je ?

spreek je wel weer man !
(ps. als je nog een goedkope jog weet, let me know)
 
Sorry maar ik vind de stickers echt niet uitzien.
Kleuren zijn wel netjes alleen is het spijtig dat het kleuren verschil nauwlijks te zien is.

maar dat is irl mss anders.

Grtz
 
Ik vind het zoiezo niet mooi, het kleur verschil tussen de voorkap en die kap daar onder is gewoon bijna niet zichtbaar..
Mischien dat ik er anders overdenk als ik hem in real life heb gezien..

Je bouwt wel alles netjes en clean op, ik vin je dash ook zeeeer strak :W
 
He mannen

@ arthur
ja gaat lekker man met jou ook hoop ik ??,
en ja ik denk doe is gek ik poets hem :P

@ Spasta

mja toch ieder ze smaak ik vind het zo heel mooi overkomen in het geheel dus ik hou het zo :W

@ danny
ja dat kleur vershill is gewoon lastig vast te leggen met de camera, zo als je ziet in de schaduw is het meer fluor dan in het licht maar dat licht gewoon aan de cam,
 
Sjon je hebt dr echt een te strakke machine van gemaakt, het totaalplaatje is echt super geworden!

Spreek je dat meisje nog wel es bij wie we de jog toen hadden opgehaald?? Die zal em wel weer terug wille :love:
 
Sjon je hebt dr echt een te strakke machine van gemaakt, het totaalplaatje is echt super geworden!

Spreek je dat meisje nog wel es bij wie we de jog toen hadden opgehaald?? Die zal em wel weer terug wille :love:



ja melanie :P die spreek ik nog best veel :P
ik had laatst nog n foto gestuurt ze vond hem vet wijs enzo, :P
 
houzo dat dan :P

Dezelfde reden waarom ik niet meer op meetings kom, het oude gevoel is weg. De oude gezellige garde is langzamerhand weggejaagd, en de jongere "fanatieke" publiek komt aan rollen...

het hoefde van mij niet illegaal hoor, helemaal niet, maar het is langzamerhand zo gecontroleerd geworden dat voor mij de lol eraf is...

Ik hoop dat je kan begrijpen wat ik bedoel, vroeger kon je nog op een afgelegen stuk van de meeting even een beetje gaan stunten, maar daar krijg je tegenwoordig alweer een schorsing voor geloof ik... nou dan is de lol er voor mij af!

Plus het feit dat als je met 2fast rijdt dat je automatisch ingedeeld wordt bij de sprintframes, nou geloof mij, dat red je nooit!, en dan ben je er alweer uit, want dan heb je geen kans meer om het te redden...

Daarom ben ik ook voor nog een klasse erbij, 80cc met een wielbasis van 120 cm oid, dus normaal scooter formaat, dan kun je tenminste nog met een 2fast een beetje vooruit komen.

Trouwens, was het nou scootersprints of framesprints? ;)
 
Dezelfde reden waarom ik niet meer op meetings kom, het oude gevoel is weg. De oude gezellige garde is langzamerhand weggejaagd, en de jongere "fanatieke" publiek komt aan rollen...

het hoefde van mij niet illegaal hoor, helemaal niet, maar het is langzamerhand zo gecontroleerd geworden dat voor mij de lol eraf is...

Ik hoop dat je kan begrijpen wat ik bedoel, vroeger kon je nog op een afgelegen stuk van de meeting even een beetje gaan stunten, maar daar krijg je tegenwoordig alweer een schorsing voor geloof ik... nou dan is de lol er voor mij af!

Plus het feit dat als je met 2fast rijdt dat je automatisch ingedeeld wordt bij de sprintframes, nou geloof mij, dat red je nooit!, en dan ben je er alweer uit, want dan heb je geen kans meer om het te redden...

Daarom ben ik ook voor nog een klasse erbij, 80cc met een wielbasis van 120 cm oid, dus normaal scooter formaat, dan kun je tenminste nog met een 2fast een beetje vooruit komen.

Trouwens, was het nou scootersprints of framesprints? ;)


Je zegt dat je het voor lol doet. Maar dat je het van een frame niet kan winnen vind je oneerlijk. Dus eigenlijk wil je wel graag winnen :+?
 
Ja nick, ik snap wat je bedoelt :) Maar jij begon ook als fanatieke beginner , en er komt een keer een eind aan.

En ff over de jog, malossi voorvering..is dat iets té ?
 
Back
Top