[5th] Malossi Jog

had em toch anders verwacht..
de sticker op de achterkap vind ik niet echt mooit geplakt.
Ook vind ik dat de voorkant teveel van dezelfde kleur heeft. De onderste voorkap is net iets anders van kleur toch? Dat zie je niet echt op de foto. Misschien dat dat er in het echt wat beter uit komt.

Zie hetet niet als negatieve kritiek hoor ! :P want ik vind het nogsteeds een super nette scooter !



hmm

voorkap incl koplamp is n andere kleur dan de voorconsole zeg maar achter het voorwiel, het komt gewoon niet uit met me camera, cheap camera denks,

en @ de sticker afkraak gebeuren :P

i kvond hem zo het mooiste uitkomen kwa kap,
 
Sorry dat ik het zeg maar vind hem niet speciaal.Jammer van de orgi zwarte binnenkuip en zadel.
Binnenkort maar gauw een keer tegen elkaar vlammen. Denkt aan Genemuiden ofzo :love:


greets Servi
 
Die witte Malossi & zwarte leeuw op spatbord kloppen niet omdat ze niet paralel lopen met de andere...

[maar ik ben een pietlut]

Maar Malossi kleuren doen het altijd goed, en zien er altijd beter uit irl.
Ik persoonlijk had gedacht aan witte nr.vlakken erbij te laten spuiten. Kapruimte zat. En wat wit breekt het geheel.

Is een Jog achtervelg zoveel kleiner dan?
 
Die witte Malossi & zwarte leeuw op spatbord kloppen niet omdat ze niet paralel lopen met de andere...

[maar ik ben een pietlut]

Maar Malossi kleuren doen het altijd goed, en zien er altijd beter uit irl.
Ik persoonlijk had gedacht aan witte nr.vlakken erbij te laten spuiten. Kapruimte zat. En wat wit breekt het geheel.

Is een Jog achtervelg zoveel kleiner dan?


pietlut :P

mja ik vind als je die stickers gaat plakken dan moeten ze mooi met de kap mee lopen, ik ga dat niet scheef op elkaar zitten plakken omdat de rest ook zo loopt,

ook heb ik aan die witte vlakken gedacht maar ik heb is rond zitten kijken naar diverse malossi zippie,s en ik vond dit toch het mooiste zo in het geheel, (en ook niet alle malossi zippen hebben een wit achtervlak !)
 
Sjoohn, je brommert klonk geil aan de telefoon :love:

Maar ziet er allemaal te fris en fruitig uit man, echt tof geworden!

enne, wanneer mag ik weer op je nek?! :#
 
Gruwlijk man man :W
Kleuren passen goed bij elkaar, aleen skip even die witte malossi sticker op de voorkap :X Past niet bij het geheel ;)

Optic af, nu de PK's :D haha.
 
hallow mensen,

bedankt voor de reacties,

Ehm de witte stickers blijven erop !! !!!!!!!!!!!!!!! dus niet verder zitten zeuren :P

van de week ff me achterlicht glas naar spuiter brengen en dan komt dat ook wel weer goed,

verder ehm binnekort maar is f banken kijken of alles klopt,

jullie horen van me :W
 
Back
Top