[5th] Malossi Jog

hehe bedankt allemaal voor de reacties :)

Ehm ja kleuren zijn te moeilijk vast te leggen of met kwaliteit camera te maken, of met licht,

Ehm welke meeting hij erbij zal zijn weet ik nog niet, aangezien ik geen sbo rij heb ik geen zin om de hele dag dat ding mee te nemen, en mee rond de sjouwen, dus moet ff kijken

ja titus binnekort maar weer is he :W

@ de rest

thnx :D
 
Woow dat ziet er gelikt uit!
Zou het trouwens niet wat meer malossi look zijn als je koplamp/voorkap nog een beetje fluo oranje/rood heeft? *Denkt aan mhr curcuit zipjes/runners*

Voor de rest erg net werk!!
 
Ziet er lekker uit pattie! 8)*D

Voor je kleuren: als jij de lichbalans van je camera kan instellen, probeer het dan eens in te stellen op het icoontje waar je een soort van TL-buis ziet met een H er in. Deze instelling gebruik ik altijd om fluor kleuren vast te leggen en dat werkt prima... :W
 
Woow dat ziet er gelikt uit!
Zou het trouwens niet wat meer malossi look zijn als je koplamp/voorkap nog een beetje fluo oranje/rood heeft? *Denkt aan mhr curcuit zipjes/runners*

Voor de rest erg net werk!!



danku danku,

me voorkap is fluor rood net als de stuurkap, de koplamp, en het ahcterste vleugeltje (net als de zippiejs,)

maar zoals ik al zie heje ziet het heel slecht ik ga de tip van bojt maar is gebruiken :W

@ de rest thnx :W
 
jog1ts1.jpg


wat zie ik op de achtergrond Pattie? :W
toch ook maar aan bavaria begonnen?

ziet er leuk uit hoor de bromz0r
 
Hallow luitjes, vandaag ff verder gegaan met DE jog,
ehm, laatste kapjes erop, (moet nog goed vast gezet worden allemaal) maar om ff jullie op de hoogte te houden,

dingen die nog moeten gebeuren,
Kappen goed vast
benzine olie erin en aan trappen :W
en kvs in het systeem knallen,

eerst wil ik ook INNE ff bedanken voor de sticka,s !!!!

ehm om ff idee te geven heb ik lopen rommelen met instellingen van cam, maar lukt nog niet zoals het moet, maja idee van:



toen maar weer ff met normale instelingen:





binnekort maar weer ff met mooi weer n foto knallen op mooie locatie :) fotosootje houden,

en denk scootin maar ff op de hoogte stellen :)
 
WOW!

ziet er echt super uit man.

als je zelf een manke poot heb en een rijder zoekt, here i am:D
mja homeboy, nooit meer naar huis.

check je snel weer :*
 
had em toch anders verwacht..
de sticker op de achterkap vind ik niet echt mooit geplakt.
Ook vind ik dat de voorkant teveel van dezelfde kleur heeft. De onderste voorkap is net iets anders van kleur toch? Dat zie je niet echt op de foto. Misschien dat dat er in het echt wat beter uit komt.

Zie hetet niet als negatieve kritiek hoor ! :P want ik vind het nogsteeds een super nette scooter !
 
Back
Top