Mizzle. VW T2b '78 owner 8 June 2007 #242 DERC is netjes op ze plaats gekomen Erg vers ding verder :~
D34dly sr Well-Known Member 8 June 2007 #243 Ziet er echt netjes uit ! Maar wrm van die wazige veren om je bezine slangen Suc6 er mee ! MzzL Jeroen W.
Ziet er echt netjes uit ! Maar wrm van die wazige veren om je bezine slangen Suc6 er mee ! MzzL Jeroen W.
[5th]patrick Kraken ? 11 June 2007 #244 hallowa daar ben ik weer, ik heb: me remklauw laten coaten resultaat: de jog met een aantal kappen, wederom je krijgt geen goeie indruk van de kleur, echt wazig De koelbron die de cilinder voorziet van koel water Wederom malossi en nog ff het chezmo achterspatbord moet nog goed gemonteert worden, tot later
hallowa daar ben ik weer, ik heb: me remklauw laten coaten resultaat: de jog met een aantal kappen, wederom je krijgt geen goeie indruk van de kleur, echt wazig De koelbron die de cilinder voorziet van koel water Wederom malossi en nog ff het chezmo achterspatbord moet nog goed gemonteert worden, tot later
D.J Pfew, al die draden 11 June 2007 #245 **checked marktplaats voor jog :~ Kenker, echt facking netjes Patt! Erg goed bezig :W Al stukje gewheelied? :+ BAVARIA KRAT? :|
**checked marktplaats voor jog :~ Kenker, echt facking netjes Patt! Erg goed bezig :W Al stukje gewheelied? :+ BAVARIA KRAT? :|
[5th]patrick Kraken ? 11 June 2007 #246 D.J said: ** BAVARIA KRAT? :| Click to expand... Die is van me broer wees maar niet bang, overal waar je verder kijkt in de schuur staat heineken, zelfs op me kamer maargoed bedankt vriend
D.J said: ** BAVARIA KRAT? :| Click to expand... Die is van me broer wees maar niet bang, overal waar je verder kijkt in de schuur staat heineken, zelfs op me kamer maargoed bedankt vriend
DennisG 2f4r 11 June 2007 #247 die jog van je is echt rete geil:7 gooi al die andere kappen er ook aub ff snel op
D34dly sr Well-Known Member 11 June 2007 #248 Heey Pat , Op welke meeting ga je hem showen ? Dan zorg ik dat ik er bij ben ! Ding ziet er echt uber uit Malossi Owned de Keet MzzL Jeroen W.
Heey Pat , Op welke meeting ga je hem showen ? Dan zorg ik dat ik er bij ben ! Ding ziet er echt uber uit Malossi Owned de Keet MzzL Jeroen W.
Ruud H. Well-Known Member 11 June 2007 #250 die fluor kleuren zijn echt lastig vast te leggen op camera ja heb er zelf ook last van(fluor groen) maar je jog is echt vers hoop hem dit seizoen nog eens in het echt te bewonderen
die fluor kleuren zijn echt lastig vast te leggen op camera ja heb er zelf ook last van(fluor groen) maar je jog is echt vers hoop hem dit seizoen nog eens in het echt te bewonderen
dragsterlover TTE Mooierd #221 11 June 2007 #251 Ziet er wel nice uit. Alleen vind ik je stuurkap totaal niet staan (beetje lomp) Verder lekker bezig ouwe. Check mijn page ook effe :W Greets Servi
Ziet er wel nice uit. Alleen vind ik je stuurkap totaal niet staan (beetje lomp) Verder lekker bezig ouwe. Check mijn page ook effe :W Greets Servi
Thijs. EPC / RST # 69 11 June 2007 #252 Ziet er tof uit jongen! Is alleen effe wennen die kleuren combo. Maar ik denk dat het irl er heel anders uit ziet?
Ziet er tof uit jongen! Is alleen effe wennen die kleuren combo. Maar ik denk dat het irl er heel anders uit ziet?
Thomans Sonicmans 11 June 2007 #253 echt een super net ding man, alles lekker vers enzo! en koele kleurtjes natuurlijk! ben benieuwd hoe die er int echt uitziet
echt een super net ding man, alles lekker vers enzo! en koele kleurtjes natuurlijk! ben benieuwd hoe die er int echt uitziet
-Gideon- Scooter Kotser 11 June 2007 #255 Patty doe nou eens normaal joh...... Heftig ding hoor Pattie *D Binnekort maar eens in het echt komen kijken Succes!
Patty doe nou eens normaal joh...... Heftig ding hoor Pattie *D Binnekort maar eens in het echt komen kijken Succes!
ZipSjezer Easy Stuntin 12 June 2007 #256 echt een fakkin netjes ding he. op naar de scooterblaadjes in frankrijk enzo edit: check je op defqon
echt een fakkin netjes ding he. op naar de scooterblaadjes in frankrijk enzo edit: check je op defqon
Renzoke #Vintage 1986# 12 June 2007 #260 Alles EM HA R ! Mooi hoor pat'je hoe je het weer tot in de details afwerkt! Rete vet :# Ook leuk spatbordje heeft chezmo gemaakt hoor :O :~
Alles EM HA R ! Mooi hoor pat'je hoe je het weer tot in de details afwerkt! Rete vet :# Ook leuk spatbordje heeft chezmo gemaakt hoor :O :~