[5th] Project Runner 2005

Hey nick, zonde dat je 2 dezelfde kappen hebt gekregen. maar komt wel goed. dat moet gewoon, succes verder met je runnertje. OOoiii :*

mooi schijfje hoor zul je nodig hebbe.. ;)

ps kan je mis adres geven van je spuiter mits die betaalbaar is :)
graag via pm

/edit mm coating dus :+

Last edited:
Nja natuurlijk vervelend dat je verkeerde onderdelen krijgt. Maar die winkels hebben het dan ook gigantisch druk. Heb al vaak (stuk of20x) wat bij internetwinkels besteld en heb iets van 3x iets verkeerds gekregen. Je stuurt het terug met kopie van je factuur en een briefje erbij van wat het wel moet zijn en geregeld :)

Het is vervelend, maar mensen maken foutjes toch :*

Facilly said:
Nja natuurlijk vervelend dat je verkeerde onderdelen krijgt. Maar die winkels hebben het dan ook gigantisch druk. Heb al vaak (stuk of20x) wat bij internetwinkels besteld en heb iets van 3x iets verkeerds gekregen. Je stuurt het terug met kopie van je factuur en een briefje erbij van wat het wel moet zijn en geregeld :)

Het is vervelend, maar mensen maken foutjes toch :*

mja ik vind et maar stom mensen moeten hun werk goed doen en niet zomaar wat in die doos flikkeren zo veel moeite extra is het tog niet om ff te kijken wat je erin stopt :X

maja hele phatte Rennert iig 8)

suc6 :)

ja maar je zal zeggen dat die kappen setjes gewoon bij elkaar in 1 setje liggen, ik vind dit wel een stomme fout.. ookal hebben ze het druk, nou dan leveren ze het maar een dag later, liever later en goed, dan binnen 1 dag en het verkeerde toch?

nouw blokje ziet er al mooi uit. al zie ik liever een speedblok ;)

terrox said:
mja ik vind et maar stom mensen moeten hun werk goed doen en niet zomaar wat in die doos flikkeren zo veel moeite extra is het tog niet om ff te kijken wat je erin stopt :X

maja hele phatte Rennert iig 8)

suc6 :)

Het ligt vaak op ''cijfers'' he (00093983847) :P en als je dan 1cijfertje verkeerd ziet, dan is het al snel gebeurd

maarja je hebt wel gelijk hoor :P

Ontopic maar weer :) Ben benieuwd wat je met de kappen uit gaat voeren :)

RS-Vale-46 said:
Ga je met je NRG naar die kroeg?? :eek:8P

Uhm ja, waar heb je anders een scooter voor? -:-

JasperdB said:
hee mafketel, zorg je dat die runner me wel bijhoud ? :P
die cbr heb ik nou wel gezien *D

Mwa die hou je nou niet meer bij denks die CBR }) Ontgrensd Ownatsj :p

Maar ik doe me best :*

Neo105 said:
Mwa die hou je nou niet meer bij denks die CBR }) Ontgrensd Ownatsj :p

Maar ik doe me best :*

haha ok dan eindelijk :# werd tijd zeg.... ik zou na een week al temmes worden

barryzipsp said:
Zet er gewoon een technigas tommygun op , is standaard en ziet er best leuk uit :)

Toch niet die ene met die 67 uitlaten uit ze reet he :p dat ding is wel een beetje drama :p

Moet denk ik toch maar aan het proplassen gaan :)

Back