[5th]Nick's 2F4R NRG 2nd Life --> The Red Revolution

het kan iig @ mina (met een lijkende klauw);

IMGP2150.JPG
 
ik heb je blok vandaag aangeraakt.
ben benieuwd hoe die het gaat doen met je sjees spul.
en helemaal naar je kappe.
zal vast wel snel goed komen :D..

doei
 
ZipSjezer said:
ik heb je blok vandaag aangeraakt.
ben benieuwd hoe die het gaat doen met je sjees spul.
en helemaal naar je kappe.
zal vast wel snel goed komen :D..

doei

Mja nu de grote verbouwing maar denks :W
 
Hele stoere klauw.
Al denk ik dat een Galfer 4 zuiger klauw het even goed zal doen als deze.
Misschien ook nog eens een stuk makkelijker pas te maken.
Wel is dit "nog" orgineler....
 
Denk ook niet dat die remklauw echt bedoeld is voor het remvermogen maar meer omdat het gewoon super vet is om het op je scooter te hebben :D :W :W

Mja, ik kan er naast zitten...

Ben benieuwd hoe die gaat worden, heb hem ooit eens @ de rai gezien, en daar was die echt :W
 
+pippi+ }) Weer een kleine update in 1st post!}) +pippi+

KrazieHansie said:
Nick: de scooter is vet en na damwoude ben ik ook nog eens officieel verliefd op je :P :* ADHD Aapje (sorry redmer :+ )

Haha, nou ik was me een partij kwaad daar :P

Mja het heeft weinig geholpen... maar je bent wel lievv :*

Cra-c-c said:
Hele stoere klauw.
Al denk ik dat een Galfer 4 zuiger klauw het even goed zal doen als deze.
Misschien ook nog eens een stuk makkelijker pas te maken.
Wel is dit "nog" orgineler....

Mja en daar gaat het om hoor, ik bedoel mijn hobby is het bouwen van scooters, en dat het daarbij nog hard gaat op de sprintbaan ook is een leuke bijkomstigheid, maar ik heb de tijd, en ik neem ook de tijd om eens wat origineels te proberen! :)

Wout@SR said:
Denk ook niet dat die remklauw echt bedoeld is voor het remvermogen maar meer omdat het gewoon super vet is om het op je scooter te hebben :D :W :W

Mja, ik kan er naast zitten...

Ben benieuwd hoe die gaat worden, heb hem ooit eens @ de rai gezien, en daar was die echt :W

Dat klopt ook wel, het is natuurlijk ook wel voor de sier, en dat het nog een kk hard remt is natuurlijk wel prettig :P

Op de RAI, Mja dat was wel vet haha :W

dragsterlover said:
hihih nick, gaat zkr goed komen.
Tof om je gemeet te hebben (K) :)

Ik heb je opgenomen in mijn lijstje "Echte helden... van het forum" :P:*
 
Jij weet in ieder geval wat het oog wil...;). Dan zullen de oren het ook wel goed krijgen zo te zien...:P.

suc6 en kblijf hem zeker volgen!
 
Tinne said:
het kan iig @ mina (met een lijkende klauw);

IMGP2150.JPG

hey! tijdje terug plaatste ik een vraag of iemand ervaring had met zoiets:D. Ik ben op zoek geweest naar een klauw die goed zou passen maar heb het idee laten vallen vanwege toch wel erg hoge kosten van die klauwen:). We ERG gaaf hoor!
 
[5th]Bullet said:
mooie membraan, gaat lekker homie 8)

Ja dat is mijn super-twins-tjoend-top-secret-membraan :p, dat je het weet :p

pruttelbakje said:
was er al gehakt in je 2fast?

ook echt dat hele ding schoonmaken met 6 bussen remmenreiniger en dan een ander carter setje gaan halen8P leip:P

Nee de cilinder is NIET getuned, maar omdat het de eerste was die uitgeleverd werd, wou Anthony (van Nies :+) AKA Tony er waarschijnlijk genoeg reclame opzetten... en terrecht... ik heb nog wel een leuk fototje van de cilinder zelf, waar het echt heel groot hun internetadres op staat! :#

*edit* gevonden!

Moet je op de foto klikken, dan zie je het staan... let ook op de "1" die in de cilindervoet is gefreesd :winner:

[IR]http://i67.photobucket.com/albums/h307/Neo105/Project/IMG_0045.jpg[/IR]
 
mooi nicky, maar ik dacht dat het de deur uit ging :? Maarja dat ff achterwege.

Voor de rest ben je weer lekker opweg!

P.S. Ik heb nog een super net DD cartertje liggen, net gestraald en untuned. Spreek je er op msn wel over.

Dennis
 
super stoer :D
lig je blokkie nu weer bij twins ofniet?? zoja komt mijne er zometeen gezellig bij liggen :D ga um om 8uur ff afgooie:P
 
Back
Top