[5th]patrick
Kraken ?
[5th]Nick said:Fok Braking... !
Ik geloof dat het niet helemaal goed gaat hiero
[5th]Nick said:Fok Braking... !
[5th]Nick said:Ik moet eerst wachten tot mijn velgen en schijf binnen zijn, dan ga ik uitmeten hoe lang de bevestigingsstrips gaan worden, dus dan maak ik 2 strookjes aluminium en bevestig daarmee de remklauw zodat hij goed zit ten opzichte van de schijf, daarna verbind ik de 2 stroken aluminium met elkaar, dat zodra ik het eraf haal dat ze in dezelfde positie blijven staan, dan laat ik het AutoCAD uittekenen, en CNC'en uit een 1 stuk materiaal (Zit te denken aan titanium )
Zo bevestig ik me remklauw
IzzY said:ken me nog een ice herinere die ook brembo klauwtje had.
IzzY said:ken me nog een ice herinere die ook brembo klauwtje had.
Tinne said:Ooit, ooit was er een Yamaha BWS geloof ik. Met een Ducati remschijf + klauw gemonteerd @ voorwiel. Deze stond erg ver naast het voorwiel, omdat het idd niet wilde passen. Het kan bij jou natuurlijk wel passen. Alhoewel de grote van de schijf ook mee gaat tellen.
Tinne said:Ooit, ooit was er een Yamaha BWS geloof ik. Met een Ducati remschijf + klauw gemonteerd @ voorwiel. Deze stond erg ver naast het voorwiel, omdat het idd niet wilde passen. Het kan bij jou natuurlijk wel passen. Alhoewel de grote van de schijf ook mee gaat tellen.
[5th]Nick said:Ben op dit moment bezig samen met Rolf@Jaguar (kan goed AutoCAD gebruiken) om de ophanging klaar te maken voor de CNC bank, ben ook bezig te berekenen wat voor spacer ik nog heb om het allemaal mooi te laten passen
Ik hoop dat het wel goed komt!