[5th]Nick's 2F4R NRG 2nd Life --> The Red Revolution

[5th]Nick said:
Ik moet eerst wachten tot mijn velgen en schijf binnen zijn, dan ga ik uitmeten hoe lang de bevestigingsstrips gaan worden, dus dan maak ik 2 strookjes aluminium en bevestig daarmee de remklauw zodat hij goed zit ten opzichte van de schijf, daarna verbind ik de 2 stroken aluminium met elkaar, dat zodra ik het eraf haal dat ze in dezelfde positie blijven staan, dan laat ik het AutoCAD uittekenen, en CNC'en uit een 1 stuk materiaal (Zit te denken aan titanium :))

Zo bevestig ik me remklauw :)


wel kans dat de klauw te breed is, en dat ie tegen je velg aankomt
 
Word geen grote schijf dan heb je geheid een probleem denks :). De klauw is ook veel te groot voor mijn smaak. Toch maar Braking :W
 
Ooit, ooit was er een Yamaha BWS geloof ik. Met een Ducati remschijf + klauw gemonteerd @ voorwiel. Deze stond erg ver naast het voorwiel, omdat het idd niet wilde passen. Het kan bij jou natuurlijk wel passen. Alhoewel de grote van de schijf ook mee gaat tellen.
 
Tinne said:
Ooit, ooit was er een Yamaha BWS geloof ik. Met een Ducati remschijf + klauw gemonteerd @ voorwiel. Deze stond erg ver naast het voorwiel, omdat het idd niet wilde passen. Het kan bij jou natuurlijk wel passen. Alhoewel de grote van de schijf ook mee gaat tellen.

Klopt inderdaad, stond op lely 2005. Heb nog een foto gemaakt van dat schijfje etc. En viel mij ook inderdaad op dat hij redelijk ver vanaf de velg geplaatst was.
 
Ben op dit moment bezig samen met Rolf@Jaguar (kan goed AutoCAD gebruiken) om de ophanging klaar te maken voor de CNC bank, ben ook bezig te berekenen wat voor spacer ik nog heb om het allemaal mooi te laten passen :)

Ik hoop dat het wel goed komt!
 
Tinne said:
Ooit, ooit was er een Yamaha BWS geloof ik. Met een Ducati remschijf + klauw gemonteerd @ voorwiel. Deze stond erg ver naast het voorwiel, omdat het idd niet wilde passen. Het kan bij jou natuurlijk wel passen. Alhoewel de grote van de schijf ook mee gaat tellen.

Wim hier: :D

Die BWS had een Braking klauw en idd een Ducati schijf.

Die is van Remon @ forum.. BWS bom oid..

En klauw lijkt mij ook een beetje te groot.. en kan het wel met deze klauw en een orginele rempomp? weet niet of de volume slag van de orginele rempomp genoeg is..
anders moet je ook maar aan de radiale denks :D
 
[5th]Nick said:
Ben op dit moment bezig samen met Rolf@Jaguar (kan goed AutoCAD gebruiken) om de ophanging klaar te maken voor de CNC bank, ben ook bezig te berekenen wat voor spacer ik nog heb om het allemaal mooi te laten passen :)

Ik hoop dat het wel goed komt!


Jeetje , als dat maar goed komt , mag je hard gaan hopen ;)
haha , Gholfie , gebruik toch gewoon inventor , das toch veel doper !
 
Ding boekt straks alleen maar auto-stoppie's met die bom van een klauw!
Ik denk iig dat het wel vet gaat staan, plus dat het orgineel is!
 
Back
Top