[5th]Nick's 2F4R NRG 2nd Life --> The Red Revolution

Helaas had ik bij Remi (Chezzmo) een aanvraag gedaan voor kleuren via PM maar helaas heb ik niks van hem gehoord (Jongen zal ook erg druk zijn) maar toen kreeg ik via TomK dit bedrijf door, en daar zal ik van de week wel mijn lak al vandaan krijgen :)

Ik heb een duidelijkere foto van de kleuren @ Projectpagina gezet DJT-Speed-Area :)
 
die bmw die martijn postte die kleur heet phoenix yellow van bmw

die afbeelding van tom daar staan ook wel wat leuk kleurtjes op:)
 
Wel netjes dat je m weer gaat opfrissen Nick.
Was ook wel nodig aan de foto's te zien.
Maar het nieuwe design is wel even wennen.

Het oude kleurtje was al nice maar dit gaat nog mooier worden.:)

Veel succes verders met je NRG,

Kblijf m zeker wel volgen:D

Grrttzz,
Richard
 
Neos86R said:
Maar het nieuwe design is wel even wennen.

Doet me denken aan een uitspraak van Arnold Bennett,

Any change, even a change for the better, is always accompanied by drawbacks and discomforts.

Kortom, verandering is altijd wennen :)

Bedankt voor je reactie...! :D
 
gaat vast wel goedkomen nick :)
wat doe je met je oude velgen/kappen, laat je die overspuiten of gaan die toevallig nog ergens heen :p
 
normaal ververst iemand zijn scooter in de winter, nee, nick doet het midden in het seizoen :W

ziet er iig goed uit, en zal er alleen maar beter op worden.
Want zeg zou eerlijk, het was de laatste paar meetings een sjonny scoot.
 
Ja jonge, ik weet het toch dat het een sjonny scoot was, mja dat gaat nu helemaal goedkomen...

oh en over dat midden in het seizoen gedoe: Ik wil hem binnen nu en anderhalve maand af hebben :p
 
hij was bruut maar heb er alle vertrouwen in dat deze scoot minstens net zo mooi gaat worden als die was, toch wel een toepasselijke kleur he dat rooie:)

waar kunnen we je gaan verwachten voor het eerst weer met scoot? kan er helaas dit weekend in damwoude niet bij zijn maar die oude ford transit van mij zal wel naar genemuiden gaan dus hoop je daar te meeten...

ps; misschien neem ik mikkel dan ook wel weer mee die mooie bbq konning:)
 
-arthur- said:
:W

ik kom soon wel even kijken :*

gezellig Artje, Koekje derbij? :#

DRD Rieju said:
hij was bruut maar heb er alle vertrouwen in dat deze scoot minstens net zo mooi gaat worden als die was, toch wel een toepasselijke kleur he dat rooie:)

waar kunnen we je gaan verwachten voor het eerst weer met scoot? kan er helaas dit weekend in damwoude niet bij zijn maar die oude ford transit van mij zal wel naar genemuiden gaan dus hoop je daar te meeten...

ps; misschien neem ik mikkel dan ook wel weer mee die mooie bbq konning:)

Komt goed man, we meeten wel weer...

Wanneer ik dit wil afhebben? Binnen 2 maanden :D

En neem mikkel maar mee... hmm barbeknoeien :D

Erwin. said:
WOEI< snoepjes rood en snoepjes geel :#. Vet hoor Nick :W. goed bezig.. enne spreek je snel weer :*

Het komt helemaal goed swaaaa :D
 
tja wat moet ik er nog van zeggen gruwelijk ding maar je zit op elke site een project aan te maken en ik zie je elke keer weer dus ja :p mooi dingetje hoor :)
 
Brouwer said:
tja wat moet ik er nog van zeggen gruwelijk ding maar je zit op elke site een project aan te maken en ik zie je elke keer weer dus ja :p mooi dingetje hoor :)

Zover ik weet is dit mijn enige project pagina hoor :)

Maar toch bedankt?
 
Ook mijn complimenten Nick,
Zoals die was al prachtig :D Maar je nieuwe ideeen zijn ook brilijant
Ben benieuwd naar het eind resultaat.. op het photosoepje zag het er al goed uit.
Suc6 gewenst en tot meetings,

Mvg Adib
 
Back
Top