[5th]Nick's 2F4R NRG 2nd Life --> The Red Revolution

piaggio bwz said:
:X dit vind ik echt vet lelijk.... beetje playmobiel scooter zo... vond het oude veel mooier!

*gekopieerd uit Projectpagina:*

*Even voor de duidelijkheid, dit is een indicatie van de weg die ik op wil, alle kleuren, kapvormen en tekens zijn ONDER VOORBEHOUD, Ik heb Erwin snel verteld wat ik wou kwa thema, en hij heeft zijn ideeën daarop uitgewerkt, zonder details van mijn kant.*

Er is al voor een subtielere kleur gekozen, en de binnenkappen veranderen ook al...

*Edit*

Fotoshop verwijderd uit projectpagina
 
Michael said:
is een f36, maar ik denk dat deze (f32s) ook zo slecht niet zal zijn hoor en beter bij het rode past

F36R is ten eerste 3 kg zwaarder dan een F32S, en hij is gemaakt voor cross gebruik dus de veerweg is langer, wat er weer voor zorgt dat hij minder geschikt is om te sprinten :)
 
[5th]Nick said:
F36R is ten eerste 3 kg zwaarder dan een F32S, en hij is gemaakt voor cross gebruik dus de veerweg is langer, wat er weer voor zorgt dat hij minder geschikt is om te sprinten :)

ik kan niet klagen 8)

AdiozZz
 
serieus gewoon al 5 pagina's vol met bullshit?

komop mensen houd het gewoon even netjes en normaal anders moet die jongen dalijk zn topic weer sluiten :*
 
Joene. said:
serieus gewoon al 5 pagina's vol met bullshit?

komop mensen houd het gewoon even netjes en normaal anders moet die jongen dalijk zn topic weer sluiten :*

sjah 5th hea :W

AdiozZz
 
Aparte combo zo.. is weer eens wat anders!
Gewoon doen als je het mooi vind :)
Zoiezo vind ik felle kleuren altijd vet(ter)

suc6
 
Joene. said:
serieus gewoon al 5 pagina's vol met bullshit?

komop mensen houd het gewoon even netjes en normaal anders moet die jongen dalijk zn topic weer sluiten :*


Ok jongens,

nu wil ik graag ff 1 ding duidelijk maken.

Op voerzoek van t.s. en van mijzelf offcourse vraag ik bij deze of iedereen svp ontopic wil blijven. Beetje ouwehoeren over nick's scooter is niets mis mee natuurlijk... maar overdrijven is ook een vak.

5 pagina's vol met bullshit, dat slaat gewoon nergens meer op :)


Mocht het niet duidelijk genoeg zijn dan ga ik maar warnings uitdelen oid.

bedankt voor uw begrip ;)
 
Dank je wel Jasper,

Jongens dit doe ik niet omdat ik geen lolletje kan hebben, dat weten de meeste van jullie ook wel, maar meer omdat ik soms gewoon het gevoel heb dat er "iets" meer op mijn forumacties wordt gelet dan normaal, dus ik wil het offtopic een beetje rustig houden, want ik weet anders wel weer dat er binnen de kortste keren een slotje op hangt... en die heb ik al teveel gehad...

:*:*
 
Last edited:
Eindelijk heb ik alles op rij, en staat iedereen klaar voor de start:

Coater
Spuiter
Anodiseerder (Thnx 2 Thomas & Harm:*)
Paintbrusher
2 Nieuwe DD Velgen voor NRG (5 Gaats) (Thnx 2 Roelof [Roelandri])
Zit alleen nog vast op de Autolak die ik aangevraagd had

:W

Nu maar eens de spullen gaan brengen

*edit*

Kleurenupdate in project page!
 
Last edited:
Back
Top