[5th]Nick The Bad Guy 27 May 2006 #81 BT said: Ik vind die combo helemaal het einde , Nick . Heerlijk zo Bassie en Adriaantje . Click to expand... Wacht maar tot je kwijlend op de grond ligt
BT said: Ik vind die combo helemaal het einde , Nick . Heerlijk zo Bassie en Adriaantje . Click to expand... Wacht maar tot je kwijlend op de grond ligt
BartR. Almost Retired! 28 May 2006 #84 Worden als basis je oude kappen weer gebruikt? Zo niet, PM me dan even:+ Iig gruwelijke NRG, en goed dat je weer doorgaat!
Worden als basis je oude kappen weer gebruikt? Zo niet, PM me dan even:+ Iig gruwelijke NRG, en goed dat je weer doorgaat!
Danny. Voorheen [evolution] 28 May 2006 #88 Hij is dope ! -:- hoop dat je hem nu meer gaat gebruiken , dan als alleen weelie speeltje voor paty
[5th]patrick Kraken ? 28 May 2006 #89 [evolution] said: Hij is dope ! -:- hoop dat je hem nu meer gaat gebruiken , dan als alleen weelie speeltje voor paty Click to expand... 8P
[evolution] said: Hij is dope ! -:- hoop dat je hem nu meer gaat gebruiken , dan als alleen weelie speeltje voor paty Click to expand... 8P
[5th]Nick The Bad Guy 28 May 2006 #90 Ja ik heb besloten dat ik er zelf op ga sprinten, behalve grote belangrijke sprints, dan schakel ik mijn lichtgewicht sprint superster in
Ja ik heb besloten dat ik er zelf op ga sprinten, behalve grote belangrijke sprints, dan schakel ik mijn lichtgewicht sprint superster in
[5th]Nick The Bad Guy 28 May 2006 #94 RobinV said: :L Click to expand... Sinds [5th]Martijn nu bezig is met zijn eigen scooter heb ik toch een goeie sprinter nodig voor belangrijke wedstrijden voor mij... Hoi RobinV
RobinV said: :L Click to expand... Sinds [5th]Martijn nu bezig is met zijn eigen scooter heb ik toch een goeie sprinter nodig voor belangrijke wedstrijden voor mij... Hoi RobinV
Plantje Retired :P 28 May 2006 #96 [5th]Nick said: Sinds [5th]Martijn nu bezig is met zijn eigen scooter heb ik toch een goeie sprinter nodig voor belangrijke wedstrijden voor mij... Hoi RobinV Click to expand... robinv DE sprinter =) robin moet er gwn geld voor gaan vragen, gaat dan uiteraard naar de hoogste bieder heen om voor te sprinten , hihi oi:*
[5th]Nick said: Sinds [5th]Martijn nu bezig is met zijn eigen scooter heb ik toch een goeie sprinter nodig voor belangrijke wedstrijden voor mij... Hoi RobinV Click to expand... robinv DE sprinter =) robin moet er gwn geld voor gaan vragen, gaat dan uiteraard naar de hoogste bieder heen om voor te sprinten , hihi oi:*
[5th]Nick The Bad Guy 28 May 2006 #98 TopRox said: lekker orgineel die paint :X |( :+ Click to expand... WTF?
Plantje Retired :P 28 May 2006 #100 pak je nog wel terug...sloop wel iets van je scooter ofzo :W :* krullen zijn best heilig weet je, hihi
pak je nog wel terug...sloop wel iets van je scooter ofzo :W :* krullen zijn best heilig weet je, hihi