[5th]Nick's 2F4R NRG 2nd Life --> The Red Revolution

Het oude idee van de NRG is al gezien is al te vaak na gedaan,
en nick is iemand die wel van orginaliteit houd, vandaar dit thema.

ik vind het gruwlijk nicker.

greetz
 
ik vind dit juist mooier dan het oude! lekker gedurfd en super origineel natuurlijk!!


misschien ideetje om wat rood op het zadel te doen?? dat russische/commu teken in het rood misschien op je zadel?
 
Mja de shop is alleen ter indicatie dat ik niet helemaal hoef uit te leggen hoe het wordt, maar hij wordt veel gedetaileerder in ieder geval

Ik heb namelijk alleen tegen erwin een beetje gezegd hoe ik het voor me zag, maar compleet geen details doorgegeven, dus dit is erwin zijn interpetatie over hoe hij mijn idee voor zich ziet :)

Dus de kleuren van de tekens en dergelijke zijn allemaal nog onder voorbehoud :)
 
misschien een idee om het rode zoals deze kleur rood te doen, met een diepe gloed of iig veel glans/weerspiegeling

10wji46.jpg


en het idee van de velgen is kewl
 
Michael said:
misschien een idee om het rode zoals deze kleur rood te doen, met een diepe gloed of iig veel glans/weerspiegeling

10wji46.jpg


en het idee van de velgen is kewl

Ja ik zat net met [5th]Tom. te praten, en die stuurde dus zijn fotoshop naar mij toe, en die was dezelfde kleur/glans als die kappen die jij hier laat zien:

[5th]Tom. zegt:
wat vind je v/d kleur?
[5th] Nick zegt:
DIE KLEUR IS HET!
[5th]Tom. zegt:
:p

Dus je hebt gelijk Michael :#
 
Kvind de kleuren wel geslaagd alleen ja de oude kleurtjes vond ik wel de van het maar goed er zijn er nu idd al te veel met zo kameleon shit dusja!

maar velgen vind ik niet echt mooi! net een carnavals scoot :rolleyes: 8P


Velgen zou ik gewoon zo laten (bling shit :~)

nou ik zie wel wat het word!
 
[5th]Nick said:
Ja ik zat net met [5th]Tom. te praten, en die stuurde dus zijn fotoshop naar mij toe, en die was dezelfde kleur/glans als die kappen die jij hier laat zien:

[5th]Tom. zegt:
wat vind je v/d kleur?
[5th] Nick zegt:
DIE KLEUR IS HET!
[5th]Tom. zegt:
:p

Dus je hebt gelijk Michael :#


Dat is volgesmij Deep Candy Red, mooi kleurtje:W
 
Zoals hij eerst was vond ik hem erg tof :~. In de shop zie ik het mooie nou nog niet echt zitten maar het zal vast wel weer vet worden. Succes :W
 
Facilly said:
Dat is volgesmij Deep Candy Red, mooi kleurtje:W

nee, is het niet. Toen MM-coating nog bestond, wat zeer jammer is dat hij er mee opgehouden is. Heb ik mijn kappen bij hem laten spuiten. Het is CoolColor RedFusionMetallic.

En over het na-apen van de kleur. Ik zou vereerd zijn :+, maar ze bestaan niet meer, heb me scooter om een polizei wagen gevouwen;(
 
ding is op oldskool foto echt de bom nick :W dat weet jij ook..... jammer van de dingen die er later bij komen kijken :*

heb wel weer vertrouwen erin. zie je wel weer vriendje.

edit// wil je vriendje gideon niet meer pesten ? hij heeft het er al moeilijk genoeg mee, ik hoor al 4 dagen niets anders als het verhaal van de aftermeeting
 
Back
Top