[5th]Nick's 2F4R NRG 2nd Life --> The Red Revolution

rotortrekker :W ik zou er recht van ontlenen als ik jou was ... voor je het weet koopt de hele wereld een koppelings sleutel en maakt er een
[5th]-multi-koppelings-rotor-trekgeval van.

Mja, weet je wat het is, dat ding is gewoon nodig, want om nou met een koevoet me delicate rotor eraf te halen, je beschadigd de rotor en je slaat je krukas kapot op een gegeven moment dat is gewoon te beunhaas, dus dit was gewoon de ideale uitkomst, want een nieuwe rotortrekker kopen is van de gekke, terwijl het eigenlijk gewoon 3 gaatjes zijn :rolleyes:

:)

Dank je vriend :*

Ik hoor nu alleen van de coater dat het WEER tot volgende week gaat duren, wat het "Grand Total" al op 6 weken zet, in plaats van de beloofde 2 weken (Uiterst)

Word je ook vrolijk van :rolleyes:

Maar ja voor de rest heb ik goede vooruitgang geboekt met de andere dingen, ik heb geregeld dat mijn nieuwe DD carter heel snel hier bij mij is, gekotterd en wel. Radiale rempomp hopelijk geregeld en ook contact gehad met de leverancier van de lakken :)

Dus binnenkort weer een stroomversnelling denks

(Heb trouwens wat loze foto's erbij gepost in de 1st post :W)

Dááág Dushi's :*

klote van je coater man :( dit hoor je ook veel te vaak.

verder blijf ik benieuwd naar je kappen...je heb er altijd al wat leuks van gemaakt :P

mja nu kan jij dus ook bijna sjeze op iets met meer dan 4 pk :rolleyes:

ZipSjezer said:
mja nu kan jij dus ook bijna sjeze op iets met meer dan 4 pk :rolleyes:

Als je het over mijn 100% Standaard Onderdelen ZIPPAH hebt.. die heeft 7 pk hoor :W:D

JorneP said:
Nice Nick! :)

Succes ermee, zal je vast wel een keer tegenkomen op een meeting ;)

Het zal wel eens tijd worden :W

[5th]Nick said:
Als je het over mijn 100% Standaard Onderdelen ZIPPAH hebt.. die heeft 7 pk hoor :W:D

Geloof er nog steeds geen zak van :P

Maarre je plannen voor de straatracer zijn iig goed vet, als je nog eens hulp nodig hebt met iets fixen moet je het maar zeggen dan kom ik wel ff toekijken met een biertje in mn hand :+

Jansen Chroom zit hier in de buurt. Heb er ooit een keer 2 velgen, vorkpoten, 2 carterdeksels en een waterpomphuis heen gebracht. Levertijd zou 2-3 maand zijn.

Beter zocht je een iets kleiner bedrijfje, die kan het er vaak "zo tussen door doen". Jansen chroom was toen bezig met een opdracht voor een fabriek, het verchromen van 500/600 TL bakken ofzo.. :X

Verder hoor ik dat verhaal over coaters ook steeds vaker. Waarom gaat het zo lang duren dan? Vanwege de speciale kleur die gecoat moet worden? Of gewoon omdat hij geen tijd heeft? Welke coater eigenlijk? :+

:*

En jij maar denken dat je de eerste was met zo'n mooie rotortrekker :p

Na vaak gebruiken willen ze nog wel eens kromtrekken... :D

trekker.JPG

hmm dat verhaal ken k ook met die coater... zou eerst ook paar 2 weken duren ofzo, uiteindelijk nog 2 maanden kunnen wachten ofzo..

ey nick

zekers kut dat je weer moeten wachten op die coater! maarja zo hou je het wel weer een beetje spannend! :p
leuk je gesproken te hebbe op best, heb me kostelijk vermaakt om je showtjes!!

greetz berre

BojT & De Rest said:
*Verhaal over Jansen Chroom en Coater* :*

Anodiseren:

Hmm die gozer van Jansen die zei dat het binnen een paar dagen klaar was, omdat hij de baden al klaar had staan voor me!

Coater:

Maar het probleem met de coater is dat ik die baas wel vrij goed ken, en hij een speciale "CandyCoat" laag voor me heeft besteld, mijn kleur van mijn frame eerst (Blauw) was 1 van de 2 varianten in dat CandyCoat, die kleur heette IceBlue, En nu heeft hij de andere variant besteld:

CandyAppleRed, Wat dus precies mooi bij mijn project past...

Ach ja, me carter is toch nog niet helemaal klaar, dus wat moet ik uberhaupt met dat frame :rolleyes:

Het enige nadeel is dat ik nu nog niet kan beginnen met mijn velgen te laten CNC'en :(

Bedankt voor de hulp allemaal trouwens! :*

Last edited:
Back