[5th]Nick's 2F4R NRG 2nd Life --> The Red Revolution

Ik heb al geinformeerd bij CNC-Consultant, maar zal wel vrij prijzig worden :p

*edit*

ZOOOO

Net even bijna levend verbrand :P, Mijn witte zippah had een aantal weken stilgestaan tegen een muurtje aan, bleek hij zo schuin te hebben gestaan dat de vlotter doorgelopen was, totdat de cilinder en uitlaat compleet vol zaten, krijg ik hem net eindelijk gestart, spuit alle benzine uit de uitlaat... maar die uitlaat werd heet! *VLAM*! :eek: Flamethrower-ZIPPAH!!! :eek:

Maar geen gewonden hoor :P:*
 
Last edited:
Nick, pooier. Ziet er allemaal te vet uit kerel :~. Veel succes ermee enne leuke sleutelruimte :P, de opslagruimte van een transportbedrijf 8P
 
ziet er super uit nick.. benieuwd naar je volgende update :D..

dooeg :*

edit: filmpje van south park is echt :winner: precies zoals nick is 8P :*
 
Last edited:
[5th]Bullet said:
vette shit Nickert :W
Jij zegt echt precies wat ik wilde zeggen... Alleen had ik er Nikker van gemaakt. :rolleyes:

Voordat je je velgen laat bewerken Nick, informeer dan even of je coating niet gaat bladeren tijdens het bewerken. Vaak staat zo'n coatlaag onder spanning, mocht het dus dan in aanraking komen met een draaibank oid dan wil het nog wel eens gaan knappen, scheuren of bladeren.

Op die manier waren mijn velgjes ook verkloot. :)

Maak trouwens eens een close-up van je velgen. Ben benieuwd of het helemaal glad is. :)
 
*Nette versie* Nick, zou ik uw msn adres mogen ontvangen zodat we even kunnen communiceren? Ik zit namelijk nog niet aan mijn dagelijke humor behoefte */Nette versie*

Deed ik het goed? Nou? Jah? Deed ik het goed???:P
 
[5th]Nick said:
En de foto's doen de kleur echt geen eer aan!

Het is een hele mooie "Diepe" kleur, en voor de mensen die anders beweren, het is ECHT gecoat, en niet gespoten...

Heel speciaal spul :)


Ik heb zelf goed laten coaten voor m'n RS. maar dit noemde de coater natlakken, ik weet niet of dat bij jouw ook zo was?
 
Back
Top