This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

[5th]Nick's 2F4R NRG 2nd Life --> The Red Revolution

[5th]Nick said:
Ja ik heb besloten dat ik er zelf op ga sprinten, behalve grote belangrijke sprints, dan schakel ik mijn lichtgewicht sprint superster in

Nick volgens mij is dit de grootste verandering in je project, dat je zelf gaat sprinten , maar deze 55 kilo wegende vlieger meld zich ook wel aan :+
 
Furious Beta said:
Nick volgens mij is dit de grootste verandering in je project, dat je zelf gaat sprinten , maar deze 55 kilo wegende vlieger meld zich ook wel aan :+

Mja ik heb mijn deel van opgefokte scooter rijden wel gehad eigenlijk, maar dit wordt toch wel echt leuk, want als het vermogen eruit komt wat ik wil dat eruit komt, dan gaat hij zelfs met MIJ erop vooruit...

Moet jij trouwens niet met je broek op je knieeen door een grasveld heen rennen?

:*
 
Zullen we het een beetje ontopic houden?
Het wordt weer langzaam aan een chattopic...

thnx
 
pruttelbakje said:
waarom een sr voorkap erin plamuren als je de vorm er ook gewoon uit kunt dremelen:W

Ja jonge! Kappen erin polyesteren is zóóóó 2004

Dat was trouwens het eerste idee voor mijn NRG, maar het werd toch een voorkap zoals we nu kennen @ NRG...
 
k vind de kleur erg mooi maar niet origineel.
precies de zelfde als Marco : SKZ rox #2
Verder ziet het er goed uit

gr. Junior
 
Ja maar weet je wat het is? hoeveel mensen rijden met dezelfde cameleon kleur rond? hoeveel rode aeroxen, hoeveel blauwe runners...

If you catch my drift
 
Lekker boeiend, origineel of niet. Je bouwt hem toch op, en als die af is kun je pas zeggen of het origineel is, vind ik
 
Erwin. said:
Ik post em hier maar, aangezien nick de link kwijt is.

Shopje die ik had gemaakt voor nick :~


:X dit vind ik echt vet lelijk.... beetje playmobiel scooter zo... vond het oude veel mooier!
 
nick je moet gwn een kleur zoeken die jij vet vindt, de combo wordt toch weer anders dan de skz rox ..

ik mis alleen zo'n vet vorkje.... .r36 ofzo heet die geloof ik :~ hihi