[5th]Nick's 2F4R NRG 2nd Life --> The Red Revolution

Correct daar heb ik ook al ingekeken, maar het enige voordeel van titanium is dat ik het voor heel weinig geld aangeboden kreeg en dat het exotisch (Whatever :P) is, maar als dit niet doorgaat dan neem ik inderdaad die Alu's :)

Bedankt voor het advies, alleen is er een manier om die dingen te stresstesten?

Nick wat ben je toch weer allemaal van plan?:P
Ben benieuwd als die dalik gespoten is enzo, is nog een van de die-hard NRG rijders:W

succes jonge!

Bedankt jongen, we houden het harde-kern :W

Ik voel me oud :'( :D!

Ik vond je oude runner kappen echt bruut gespoten, hopelijk worden deze ook zo bruut :D Ben echt benieuwd!

Veel Succes pz, wesley

Bedankt man!

Die runner kappen lopen nu alleen maar onder te stoffen, want dat ding is helemaal dood verklaard... zonder een km te hebben gereden! :D

Correct daar heb ik ook al ingekeken, maar het enige voordeel van titanium is dat ik het voor heel weinig geld aangeboden kreeg en dat het exotisch (Whatever :P) is, maar als dit niet doorgaat dan neem ik inderdaad die Alu's :)

Bedankt voor het advies, alleen is er een manier om die dingen te stresstesten?

Als je de materiaalspecificatie en een tekening hebt, kan ik je daar wel bij helpen.
PM daarvoor maar.

(Mijn vorige project was trouwens FlipFlop lul :P)
Sorry Nicker! :# :henko:

en bedankt :|
Jij wist ook al langer dat ik flipflop kleuren graflelijk vond. Heb het al eens eerder in je project topic vermeld. Vind het écht afbreuk doen aan een scooter. Het staat wel leuk, maar een scooter kan zóveel mooier zijn met een fatsoenlijke paint-job.

Alhoewel ik eerlijk toe moet geven dat de flipflop kleur van jou me nog relatief mee valt. Er is hier ook een rox die écht op een botsauto lijkt qua kleur. :X

Tsja, flip-flop is flip-flop. En toch weet Speedboer een potje te vinden van 1500 euro. :X Zal wel verschil in zitten ofzo... :Z

Kwa dieptes en kleurlagen schijnt het nogal te verschillen, Candy is geloof ik flip-flop alleen dan niet met verschillende kleuren maar gewoon donkere tinten rood... ofzoiets... ben geen verfman :P

yo andere Chef *D
Ik ben wel benieuwd naar je kappen man. Maar beter neem je geen flip-flop..
Net als Bojt vind ik het ook niet super mooi en je ziet het steeds vaker.. Vond je runner kappen echt gruwlijk auwe! 9||6

Muhaa, we zien wel wat je brengt ;)

Succes, wesley

Candy apple red is echt vet. Maar hangt sterk van de ondergrond kleur af, die hem heel mooi kan maken. Ik heb m zelf ook op mijn scooter:P, is een hele mooie kleur. Verder vet project, succes verder.

Last edited:
GvD Bojt, jij hebt ws. ook wel erg moeite met die 1500 eurie of niet? Laat hem lekker, al was die lak 80000 euro, als ie er maar wat vets van maakt. Als we allemaal een beetje jaloers gaan zitten te doen haalt ook niks uit....

Sorry nick voor het bevuilen van je topic :*
Ik ben ook heel erg benieuwd naar de kapjes, denk wel dat de lak er strak op komt. Van wat ik tot nu toe gezien heb van de rest wordt dit wel weer een machine waarbij iig de nodige aandacht aan details is besteed, daar hou ik wel van :).

Donder alsjeblieft van me project pagina af, straks heb ik er ook al een slot op en ik doe kk me best om dat ding netjes te houden...

@ Bojt & Maik Godverdomme...

Back