[5th]Nick's 2F4R NRG 2nd Life --> The Red Revolution

Nick een scooter :D Wist helemaal niet dat je zo'n ding hebt joh, zag toevallig op de index pagina dit topic met jou naam erin :P

[IR]http://i14.tinypic.com/4hlut7o.jpg[/IR]

Dit ziet er niet uit, ik weet het, het is maar voor het idee in 5 min in elkaar geprutst om te kijken of ik er nog iets van kon :P Ik denk dat zo'n beugeltje niet zo'n heel lastig ondedeel is toch? In dat geval kan ik best ff zo'n bestandje maken, als het goed is kan zo'n freesmachine overweg met .igs of .stl bestanden..

Moet je natuurlijk wel de maten e.d. hebben.. Stressberekeningen gaan me alleen niet lukken vrees ik :P

Owja, vet project trouwens 8)

Bedankt Heinie, dat gaat zeker goed komen, ik kan je skillz goed gebruiken, maar daar krijg je een PM over binnenkort zodra het aan bod komt :P

Verder is deze bump niet nutteloos, NEE! hij is om te vertellen dat Maik en ik even overlegd hebben over het spuitwerk en als het goed is zijn de kappen volgende week gespoten en "Klaar" en dan wordt het tijd om de logo's erop te laten airbrushen door de paintbrusher (Nee het wordt geen 50 cent mobiel hoor :P)...

Ik hou jullie op de hoogte!

Ik ben ook benieuwd. Want die runner kappen zagen er bruut uit ;)
Ja plannen op de 1e page klinken goed man!
Ik zie je binnenkort wel als ik naar bullet ga :D

Veel Succes pz, Weesley

(Zou je de msn van [5th]Wouter willen pm'en)

Last edited:
Mja de reden waarom het vastliep was omdat ik 15 aspecten van de scooter tegelijk wilde regelen (Spuiten, Paintbrushen, Titanium Onderdelen laten fabriceren, Anodiseren, Coaten etc) dus ik doe het nu 1 onderdeel tegelijk, en ga dan weer verder met het volgende, op dit moment staat spuiten dus bovenaan, en volgens Maik zijn de kappen aankomende week al klaar!

Dus blijf kijken voor een update :P

Komt goed nick :W
zodra het spuiten klaar is moet je maar langskomen, dan gaan we samen naar de airbrusher en kan ze alles naar jouw wens maken voor je ;) zoals je weet :D
de ECHTE!! Candy apple red staat klaar :D word zeker Vet

candy kleuren zijn :W.....alleen zonde als 2 mensen derachter komen dat ze de zelfde kleur hebben he nick:P spreek je @ msn jonge en alst goed is is over 2 weken het freesje hier voor de velge:W ltrzzz

Vertel me alsjeblieft dat het geen flip-flop-kameleon-kermis kleur gaat worden? ;(
Hou je maar gewoon aan je eerste kleurstelling, lijkt me een veel beter idee. :W

Kom op Bojt, je kent me langzamerhand toch wel beter, als ik een idee heb, dan ga ik er ook voor, dus NEE geen flipflopbananen kleur, maar wel een hele groovy candy kleur! (Mijn vorige project was trouwens FlipFlop lul :P)

Komt goed nick :W
zodra het spuiten klaar is moet je maar langskomen, dan gaan we samen naar de airbrusher en kan ze alles naar jouw wens maken voor je ;) zoals je weet :D
de ECHTE!! Candy apple red staat klaar :D word zeker Vet

Kom helemaal goed Maik, nog bedankt voor de moeite die je ervoor doet! :W

candy kleuren zijn :W.....alleen zonde als 2 mensen derachter komen dat ze de zelfde kleur hebben he nick:P spreek je @ msn jonge en alst goed is is over 2 weken het freesje hier voor de velge:W ltrzzz

Laat het me alsjeblieft zo snel mogelijk weten als die CNC frees binnen is, want wat ik wil gaan doen is volgens mij nog nooit gedaan hier :P

Ook jij bedankt voor de moeite alvast, oh en over die radiateur... Sorry man, maar ik heb hem niet zo snel kunnen vinden!

Nick wat ben je toch weer allemaal van plan?:P
Ben benieuwd als die dalik gespoten is enzo, is nog een van de die-hard NRG rijders:W

succes jonge!

Ik vroeg me af waarom je de klauwophanging in Titanium wil gaan frezen.
Voor het gewicht hoef je het niet te doen en om makkelijk te verspanen evenmin.
Je kan dan beter voor 6061 T6 of 7075 T6 alu gaan, dat is lichter en zo goed als even stevig.

Back