[5th]Nick's 2F4R NRG 2nd Life --> The Red Revolution

it's alive :W

Relaxt dat je er weer ff wat tijd in aan het steken bent man, ben echt benieuwd hoe dat uit gaat pakken met airbrush. Lijkt me echt fattt 8)

Thanx Boys!

Ik ben dankzij Inne (Razma) op het spoor gekomen van een bedrijf dat custom Carbon onderdelen maakt, dus geen nepspul, maar the real deal...

Maar eens even contact mee opnemen denks! :~

he he :P:P werd eens tijd nicko :D
wel vet dat je toch weer bezig bent alleen helaas geen almere poort meer:(

wel even een keer weer gaan vlammen he cruise de cruise kom ik ook ::D:D:D:D:D:D

ik spreek je mzzl

Sorry John, maar nadat ik jou handtekening heb gekregen ging het allemaal ineens voor de wind :P

Ik moet trouwens nog wel wat dingen aan je vragen betreffende mijn project, maar daar spreken we wel via MSN over :)

ik heb je scoot vroeger altijd de vetste gevonden en ik heb vertouwen in je dat het zeker dubbel zo vet zal worden als vroeger ;)

good luck

Heey!

Had het vd week nog over je NRG met MWS Jordy, dat het een beetje stil was, nu weer een grootse lijst plannen en vorderingen, ben super benieuwd ernaar als het allemaal in elkaar zit;) :W

Greetz

Dennis

Hoi, Ik ben Nick, 22 jaar, mja de meeste mensen die hier kijken die zijn toch wel met mij bekend... Ben je dat niet? Let dan gewoon op elke willekeurige meeting op een gozer met rood haar die heen en weer loopt te stuiteren alsof hij de laatste scene van Scarface over heeft gedaan (Berg coke... jeweet ) MAAR... dat is niet zo... zo ben ik gewoon.

Is het inmiddels niet het "3rd life". We zijn beide alweer een jaar ouder gek!

Ziet er wel kinky uit hoor ;*

Zoals dennis al zei :P.

Eindelijk om weer is wat van die rooie te horen zeg maar zo :).
Word wel weer een nice scootertje, alleen als het nou allemaal wat sneller gaat :P. Leuk project om in de gaten te houden.

Laters

hooi,

Mr. Montana :p Hoe gaat ie er mee ;) Ik zie dat je hier ook nog actief bezig bent ;) Eerstvolgende meeting van het seizoen ga ik wel eens op zoek naar die gozer met rood haar die heen en weer loopt te stuiteren alsof hij de laatste scene van Scarface over heeft gedaan :7..succes verder :p

Greetz FeleMele :p

Back