[5th]Nick's 2F4R NRG 2nd Life --> The Red Revolution

jaja het is allemaal wat :)

edit: die 2e foto was een paar seconden genomen voordat we ''het'' apparaat tegen kwamen .... oei wat een ervaring !

wanneer komt dumpvalve @ scooter ?

Zóóóóóóóó daar ben ik dan weer!

Ik heb even een kleine update gemaakt over wat er op dit moment aan het gebeuren is met mijn project, ik zit op dit moment gewoon te wachten op dat alles geregeld wordt (Kappen etc), dus dit valt weer te lezen in de eerste post! Mischien kan een van jullie mij helpen? Lees het in de 1st post! :D

Verder wil ik jullie bedanken voor alle reacties! :)

Heb ze ook gezien, waren ook van samco :)

Dat klopt Erwin, en inderdaad heeft Jos deze slangen ook gemonteerd op zijn project :)

Eindelijk nieuws:P Ik vroeg me al af hoe dit project vorderde.

Heel net, al vind ik het Soviet Thema persoonlijk "afschuwelijk".
Maargoed, smaken verschillen, en het gaat zeker weten goed komen met deze NRG.

Ik kom misschien een beetje laat met het feit dat er Samco slangen zijn die je gewoon zelf op maat kan knippen en buigen naar gewenste vorm. Te krijgen bij de betere rally-sport zaken in formaat van 2m :rolleyes:

Zeer leuke ideeen , Nick . Ik weet zeker dat ongeveer alles uitgewerkt gaat worden :) .

Ik was laatst idd ook nog aant denken hoe het met dit ding zat :) .

Doe je ding -:-.

Ik voel nostalgie alsk zo deze pagina bekijk. Ik weet nog wel dat ik een flinke tijd terug samen met een vriend naar allemaal foto`s van deze nrg zat te kijken. Toen was hij net af. Wat vonden wij dit ding vet!

Inmiddels zijn we een thema verder,en ik kan eigenlijk niet ontkennen dat dit een van de vetste projecten is die ik heb gezien. Je plannen zijn heel erg vet,en ik kan me ook helemaal vinden in het sovjet thema.

Dit ding wordt grooooooots.

pfff tg een update! Dacht al dat er een of andere plezante effe omhoog geschopt had!

Nou ik dacht echt dat je dood was en je NRG bij het groothuisvuil lag ofzo.. dacht er deze week zelfs nog aan van.. mzzz wat zou er met 5th nrg zijn ...

Blij terug een update te hebben!

:~

echt benieuwd wanneer die klaar is man !!

komt heelmaal goed denk ik, btw al naar een radiale rempomp gekeken? of lukt dit wel zo denk je ?

succes man!

:*

ik vind het echt een vet project, kon zelfs in hargen me ogen er niet vanaf halen :P

Veel succes en kan niet wachten toe ik hem zie op een meeting!!!!!!

Ik kom misschien een beetje laat met het feit dat er Samco slangen zijn die je gewoon zelf op maat kan knippen en buigen naar gewenste vorm. Te krijgen bij de betere rally-sport zaken in formaat van 2m :rolleyes:

So?

Die slangen zijn wel in dat proces gecreerd, de foto's waren ter illustratie :rolleyes:

Eindelijk nieuws:P Ik vroeg me al af hoe dit project vorderde.

Heel net, al vind ik het Soviet Thema persoonlijk "afschuwelijk".
Maargoed, smaken verschillen, en het gaat zeker weten goed komen met deze NRG.

Mja smaken verschillen he Bart, maar op het gebied van afwerking is geen smaak te betwisted, dus ik doe me best om het zo netjes mogelijk te doen :)

Ik dacht dat je dood was Nick....

Maar er komt schot in de zaak :P

Nee Gid, Ouwe playah, hoe kan ik dat nou maken als dit het eerste seizoen gaat worden waarin wij tweeen gaan sprinten! :D

je blijft een uber player :D ben zeer benieuwd ouwe ...

Dank je, en ga jij nou maar plakband verkopen 8P

Zeer leuke ideeen , Nick . Ik weet zeker dat ongeveer alles uitgewerkt gaat worden :) .

Ik was laatst idd ook nog aant denken hoe het met dit ding zat :) .

Doe je ding -:-.

8) Ik doe me ding 8)

Ik voel nostalgie alsk zo deze pagina bekijk. Ik weet nog wel dat ik een flinke tijd terug samen met een vriend naar allemaal foto`s van deze nrg zat te kijken. Toen was hij net af. Wat vonden wij dit ding vet!

Inmiddels zijn we een thema verder,en ik kan eigenlijk niet ontkennen dat dit een van de vetste projecten is die ik heb gezien. Je plannen zijn heel erg vet,en ik kan me ook helemaal vinden in het sovjet thema.

Dit ding wordt grooooooots.

:winner:

Ik ben vereerd Lulu, bedankt voor je compliment! :*

pfff tg een update! Dacht al dat er een of andere plezante effe omhoog geschopt had!

Nou ik dacht echt dat je dood was en je NRG bij het groothuisvuil lag ofzo.. dacht er deze week zelfs nog aan van.. mzzz wat zou er met 5th nrg zijn ...

Blij terug een update te hebben!

:~

Het komt helemaal goed maat! :W

echt benieuwd wanneer die klaar is man !!

komt heelmaal goed denk ik, btw al naar een radiale rempomp gekeken? of lukt dit wel zo denk je ?

succes man!

:*

Ben nog steeds op zoek tijger!

Help me :D!

+ralf+ ziet er goed uit

Jeweet 8)

Ergens inspiratie gehad of niet :+ :*

Nou als ik het zielige slidertje zo zag staan in de schuur, dan moest ik wel! :D

echt een bruut ding man ;)
Trouwens nog bedankt voot je advies / hulp over die DR70 :D

Succes verder pz

Graag gedaan :)

ey men :D tijd niet gesproken ook :o..

maare, slangen zijn supervet geworden. klasse apart weer heh :D

lathurh

Ja ik weet het man, kom binnenkort weer ff langs dan!

Bedankt voor al jullie reacties!

Back