#Maik
Full Carbon Zips
[5th]Nick said:Jij bent ook gek he, Nieuwe NRG voorkap, mijn Oude NRG achterkap op een ICE 8P:#
Niet mooi dan ?? haha
[5th]Nick said:Jij bent ook gek he, Nieuwe NRG voorkap, mijn Oude NRG achterkap op een ICE 8P:#
Dennis MHaRea said:netjes, zelfde slangen heb ik volgens mij ook gezien @ de dijkman dragracer, of zijn dat andere slangen?
veel succes nog:W
Heb ze ook gezien, waren ook van samco
Ik kom misschien een beetje laat met het feit dat er Samco slangen zijn die je gewoon zelf op maat kan knippen en buigen naar gewenste vorm. Te krijgen bij de betere rally-sport zaken in formaat van 2m
Eindelijk nieuws Ik vroeg me al af hoe dit project vorderde.
Heel net, al vind ik het Soviet Thema persoonlijk "afschuwelijk".
Maargoed, smaken verschillen, en het gaat zeker weten goed komen met deze NRG.
Ik dacht dat je dood was Nick....
Maar er komt schot in de zaak
je blijft een uber player ben zeer benieuwd ouwe ...
Zeer leuke ideeen , Nick . Ik weet zeker dat ongeveer alles uitgewerkt gaat worden .
Ik was laatst idd ook nog aant denken hoe het met dit ding zat .
Doe je ding -:-.
Ik voel nostalgie alsk zo deze pagina bekijk. Ik weet nog wel dat ik een flinke tijd terug samen met een vriend naar allemaal foto`s van deze nrg zat te kijken. Toen was hij net af. Wat vonden wij dit ding vet!
Inmiddels zijn we een thema verder,en ik kan eigenlijk niet ontkennen dat dit een van de vetste projecten is die ik heb gezien. Je plannen zijn heel erg vet,en ik kan me ook helemaal vinden in het sovjet thema.
Dit ding wordt grooooooots.
pfff tg een update! Dacht al dat er een of andere plezante effe omhoog geschopt had!
Nou ik dacht echt dat je dood was en je NRG bij het groothuisvuil lag ofzo.. dacht er deze week zelfs nog aan van.. mzzz wat zou er met 5th nrg zijn ...
Blij terug een update te hebben!
:~
echt benieuwd wanneer die klaar is man !!
komt heelmaal goed denk ik, btw al naar een radiale rempomp gekeken? of lukt dit wel zo denk je ?
succes man!
:*
+ralf+ ziet er goed uit
Ergens inspiratie gehad of niet :+ :*
echt een bruut ding man
Trouwens nog bedankt voot je advies / hulp over die DR70
Succes verder pz
ey men tijd niet gesproken ook ..
maare, slangen zijn supervet geworden. klasse apart weer heh
lathurh