Wat doen jullie 30 april (Koninginnedag)

Wat ik precies gedaan heb op 30 April.

Ik was 0.00 in de metro richting Strandvliet Arena, daar uitgestapt taxi genomen naar Borchlandhallen. Daar in de rij gestaan voor Multigroove tot 0.45 uur en toen binnen jas weggelegt enzo. Naja daar draaide ze hard bla bla bla, helemaal leip.

6.45 ofzo afgelopen, 8.00 buiten taxi naar station, trein naar haarlem, afterparty bij david, toen naar huis om 13.00 geslapen tot 16.00 stad in met vrienden tot 0.00 en nu gaar :s
 
Originally posted by Gijshouwen
ik had er geen moeite mee, jij gaat naar de verkeerde kroegen :)
ik had er idd ook geen moeite mee 0?
dus zjonnie gaat idd alleen naar de verkeerde kroegen ;)

en bij tiesto stond muziek idd te zacht, maar ik stond bijna vooraan, 5 meter van die sjaak af, dus hoorde het wel goed :) (heb er trouwens ook een halfuur over gedaan om daar te komen :|)..
 
ikkuh naar klaaswaal

kleine verslag :)
16.00 rijden we bij mij weg (jelle en ik), komen daar zonder problemen aan...eerst even arne enzo helpen met de scooters, toen mijn uitlaat er ff opgeschroefd en verder de hele avond bezig geweest met ding van jelle...moest nog helemaal in elkaar :)
Veelste laat klaar, beetje eten, beetje bieren...staan we bij ddl beetje te lullen, komt Bart mc2 dewd met twins en crew binnen om 2 uur snachts ofzo :?
naja, was wel gezelli, wij richting huis van sybe, om daar de laatste dingen te doen, beetje test rijden, beetje filters verliezen enzo :) Daarna ff over industrie terrein waar bart sliep (maar hij sliep niet :|) gecrossed om ze wakker te houden :)

rond 5 uur op scooters gestapt en richting numansdorp gereden..constant werden we geflist :) Op het moment weggegaan begon het overigens te regenen, en dat was best kut...ook lenno vond het niet zo leuk :P

naja, daar een beetje doelloos onze oren dicht staan knijpen...jezus, sommige maakte echt mega herrie, niet normaal :)Toen met een hele groep door al die wijken daar wezen sjeezen, dat was kicke :) Als je daar woonde, en je werd niet wakker, was je doof...
Weer terug in dorp, op plek, mensen beetje wheelieen enzo, was nog een rsv mille die kwam aan rijden met een achterband op ze rug, en die op de motor zat ff binnen een paar seconden op rookte 8P

toen richting klaaswaal, beetje eten ofzo en toen weer sleutelen en sja, toen begon meeting en dat weten jullie verder zelf wel :)

aan het eind van meeting, zooi snel opruimen, want we moesten om 19.30 in restaurant zijn, waar we lekker ? gegeten en enorm gebiert hebben :) Later die avond, toen echt iedereen al lam was naar de aangelegen discotheek geweest. Was wel koel :) ik was om bepaalde redenen die ik niet meer precies weet wat vroeger naar de bus gefiets, aldaar te gaan slapen...volgende ochtend super vroeg wakker, even ontbeten, en nog wat foto's gemaakt van een slapende jelle en zijn kots wat voor de bus lag :D

toen scooters opgehaald bij sybe en richting huis gereduhhhhhhh

olio
 
Nah we waren helemaal niet goed wijs man gisteravond. Eerst bij paar vrienden gezeten 's avonds, totdat om een uur of één joost kwam, en toen zijn we naar zijn huis gegaan. Hebben we daar chips, wijn, een parasol en de hengelspullen gehaald en zijn we wezen vissen in de stromende regen, onder de parasol. Beetje lol gehad zitten zuipen enzo daar, om een uurtje of 3 maar weer eens huiswaarts gegaan want het was fucking niet warm en droog, nou uurtje of 4 sliepen we zo ongeveer wel. Dit is wel het wazigste wat we tot nu toe op de nacht na koninginnedag hebben gedaan volgens mij, he michiel??? :P

grtz
 
Laten we zeggen dat ik gisteravond zo lam was dat ik vanochtend het nog niet aandurfde om met de auto naar mn werk te gaan :)

Tim pleurde nog van de trap af in die tent 's avonds, en de uitsmijter was er geloof ik niet zo blij mee dat ie meteen Tim's drinken over zich heen kreeg :D
 
Originally posted by Tim
verhaaltje
je moet er natuurlijk welff vertellen dat je die fiets eerlijk geleend had :D

(Stond niet op slot, volgens mij was het de fiets van het dorp voor algemeen gebruik)

nahja, koniginnedag, ik was dus in KW, en het was Opperbruut ;)
 
Back
Top